MotoGP LeMans/Frankrijk

Roept u maar............

  • Lorenzo

    Stemmen: 10 12,5%
  • Stoner

    Stemmen: 18 22,5%
  • Pedrosa

    Stemmen: 16 20,0%
  • Rossi

    Stemmen: 27 33,8%
  • Spies

    Stemmen: 0 0,0%
  • Simoncelli

    Stemmen: 9 11,3%

  • Totaal aantal stemmers
    80

AppiePappie

MF veteraan
24 jul 2008
8.363
0
LM01.jpg



Circuit Info

LM02.jpg


Introduction:
Built in 1965 around the existing 24-Hour track, the Le Mans Bugatti Grand Prix race circuit lies 5km south of the city of Le Mans and 200km south-west of Paris. The venue has hosted Grand Prix since the late sixties but a serious accident to Spanish rider Alberto Puig in 1995 saw it struck off the calendar until 2000 whilst stringent safety improvements were carried out.

Le Mans is a tight track dominated by first gear corners that place the emphasis on late braking and hard acceleration, whilst rear end traction is also a key area. With the capacity to comfortably accommodate up to 100,000 spectators, the Bugatti circuit also plays host to the 24 hour truck race, the FIA GP2 Championship, French Touring Car and GT races.


lemans.jpg



Circuit Records


LM03.jpg



Startopstelling 2010


LM04.jpg



Uitslag 2010


LM05.jpg



Tijdschema Nederland


Vrijdag

LM06.jpg



Zaterdag

LM07.jpg



Zondag

LM08.jpg



Waar moet je zijn :?


LM09.jpg



Slicks of full wets


LM10.jpg




motogp3_original.jpg
 
Potverdikkie Appie.!!!!!!!!!!! '( '(
Zit de halve middag iets in mekkaar te flansen , ik dacht zo eerst een bakkie en dan ga ik Le Mans erop zetten ,en wie is me weer een stap voor ...........AppiePappie. :Y :Y _O- _O-
Nou geeft niet hoor want ze zijn altijd top , maar dacht nou ben ik eens aan de beurt maar heelaas volgende keer beter.

Voor de liefhebbers hier alvast een STREAM , dus onthouden en in je favorieten zetten .

http://www.soccertvlive.net/sports/motosports.html
 
Laatst bewerkt:
Mooie OP, AppiePappie! :}

Potverdikkie Appie.!!!!!!!!!!! '( '(
Zit de halve middag iets in mekkaar te flansen , ik dacht zo eerst een bakkie en dan ga ik Le Mans erop zetten ,en wie is me weer een stap voor ...........AppiePappie. :Y :Y _O- _O-
Nou geeft niet hoor want ze zijn altijd top , maar dacht nou ben ik eens aan de beurt maar heelaas volgende keer beter.
_O- Neem jij toch de volgende race voor je rekening! :) Dat mailtje van je is trouwens: _O- _O-

Ben benieuwd wie het worden gaat! Vorig jaar een zeer mooie overwinning voor Jorge Lorenzo, vond zijn actie na de race ook fantastisch _O- Met een klapstoeltje en een bak popcorn voor de VidiWall gaan zitten _O- Denk dat dit circuit beter bij de Yamaha past. Vooral hoop ik dat Ben Spies nu eens uit de verf gaat komen! :)

[me="[J]ori[A]"]gaat het niet live kunnen zien, vertrek 14 mei voor een week naar Hongarije[/me]
 
Mooie OP, AppiePappie! :}_O- Neem jij toch de volgende race voor je rekening! :) Dat mailtje van je is trouwens: _O- _O-

Ben benieuwd wie het worden gaat! Vorig jaar een zeer mooie overwinning voor Jorge Lorenzo, vond zijn actie na de race ook fantastisch _O- Met een klapstoeltje en een bak popcorn voor de VidiWall gaan zitten _O- Denk dat dit circuit beter bij de Yamaha past. Vooral hoop ik dat Ben Spies nu eens uit de verf gaat komen! :)

[me="[J]ori[A]"]gaat het niet live kunnen zien, vertrek 14 mei voor een week naar Hongarije[/me]
Oh , ik heb meerdere Jorissen in mijn kring ,weet niet welke want waren er weer veel.
Dan ben ik druk in het buitenland bezig , maar gaat er wel een keer één inmekaar flansen.
 
Thanks :)

Als ik het geweten had Gerrit had ik het zeker niet gedaan :N
Stuur me de volgende keer een pm dan blijf ik er met mijn vingers vanaf......
 
Thanks :)

Als ik het geweten had Gerrit had ik het zeker niet gedaan :N
Stuur me de volgende keer een pm dan blijf ik er met mijn vingers vanaf......
Geeft niks , ja heb toch ook geen glazenbol .
Maar weet wel als je het nog nooit gedaan heb een aardig klusje is en zeker voor mij want ben nml. niet zo'n computerfreack maar het gaat niet bestaat niet bij mij dus gaat het gewoon ooit een keer doen. :Y
 
Pedrosa, Rossi, (nieuwe onderdelen toch?) Stoner/lorenzo/spies/simoncelli

met zen 6e een Super spannende Close battle racing :+ :)
 
Ik heb op Simoncelli gestemd, als hij blijft zitten gaat de rest het heel moeilijk hebben :P

Hopelijk komt Rossi meer naar voren na de test maar ik heb er een hard hoofd in............
 
1 Simoncelli
2 Rossi
3 Lorenzo
4 Pedrosa
5 Stoner
6 Dovi


Ik heb op Rossi gestemd omdat ik dolgraag wil dat hij gaat winnen. Al denk ik dat hij nog even geduld moet hebben tot Assen.

Ik droom er zelfs van dat zijn eerste overwinning met de Ducati op Assen dit jaar gaat plaatsvinden.... pfoe als dat zo is ben ik blij dat tegen die tijd mijn zwangerschap er al lang en breed op zit :+
 
hair appreciation team _O- _O-

Maaruh TV...je zet Sic op 1 en stemt op Rossi :?
 
Rossi top 3 *O*

trouwens ik keek een even naar de data's van vorig jaar met al die records.
Zag ik toen bij 125cc dat Bradl toch sirieus hard ging, was een dikke 80 km/u sneller dan die mannen die de pole + fastest lap hadden gezet.
 
Rossi top 3 *O*

trouwens ik keek een even naar de data's van vorig jaar met al die records.
Zag ik toen bij 125cc dat Bradl toch sirieus hard ging, was een dikke 80 km/u sneller dan die mannen die de pole + fastest lap hadden gezet.
Stoner ging zeker ook serieus hard? 130km/u harder dan de fastest lap. :')
 
Sowieso Dani Pedrosa, alles wat daar achter gebeurt....

hopelijk Crutchlow 2 en Edwards 3, al lijkt me dan niet helemaal realistisch ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan