MotoGP Maleisië 10.10.2010 Sepang

Wordt Lorenzo kampioen op Sepang?

  • Ja.

    Stemmen: 22 51,2%
  • Nee.

    Stemmen: 6 14,0%
  • Geen mening.

    Stemmen: 1 2,3%
  • Wie?

    Stemmen: 14 32,6%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Overigens is het wel in- en intriest dat er deze race maar twaalf man aan de finish kwam. Het MotoGP-veld is echt niets meer in vergelijking met voorgaande jaren. Eeuwig zonde. Ik ben bang dat we een zg. top-10 puntenregel tegemoet kunnen gaan zien.

Ja en als de motormarkt niet aantrekt vrees ik dat het startveld nog kleiner word.
 
Nee klopt Maar hij werdt wel weer op zijn plek gewezen *D
Maar oke hij heeft titel en er zijn een paar mensen blij ;)
Rossi heeft dit jaar gewoon pech gehadt en das jammer
maar vindt het ook jammer voor pedrosa
Lorenzo moet eerst volgendt jaar maar eens bewijzen of hij net zo goed is als Rossi
daar heb ik mijn bedenkingen nog steeds over :?
 
Nee klopt Maar hij werdt wel weer op zijn plek gewezen *D
Maar oke hij heeft titel en er zijn een paar mensen blij ;)
Rossi heeft dit jaar gewoon pech gehadt en das jammer
maar vindt het ook jammer voor pedrosa
Lorenzo moet eerst volgendt jaar maar eens bewijzen of hij net zo goed is als Rossi
daar heb ik mijn bedenkingen nog steeds over :?

Volgend jaar moet Rossi in het nieuwe team bewijzen dat hij Lorenzo en Yamaha, wat dit jaar het kampioenskoppel is, de baas is en niet andersom. En dat zien we volgend jaar wel weer, kun je nu nog helemaal niks over zeggen, misschien staat volgend jaar Honda wel op met Stoner... of Spies op de fabrieks yamaha. Wat er nu gezegd word is toch allemaal maar speculeren.
 
Laatst bewerkt:
Volgend jaar moet Rossi in het nieuwe team bewijzen dat hij Lorenzo en Yamaha, wat dit jaar het kampioenskoppel is, de baas is en niet andersom. En dat zien we volgend jaar wel weer, kun je nu nog helemaal niks over zeggen, misschien staat volgend jaar Honda wel op met Stoner... of Spies op de fabrieks yamaha. Wat er nu gezegd word is toch allemaal maar speculeren.

Rossi hoeft zich niet te bewijzen is 9x wereldkampioen geworden
Laat lorenzo eerst maar eens meer titels pakken
en het gevaar voor lorenzo zit hem ook in zijn eigen team Spies gaat het hem ook niet kado doen
 
Volgens mij interpreteer je dingen en is het deels andersom want wie was er oud, stond onder zware druk van Lorenzo en brak daarom zijn been?, wie durft er niet meer bij Yamaha te blijven omdat Lorenzo vele malen beter is....Ik wil wel verder gaan met het aanvullen van deze lijst, maar het zijn toch echt de Lorenzo fans die juist ieder race weekend Rossi de grond in stampen.
Na Motegi was Rossi veels te agressief en had dit niks met rijden te maken....
Gedurende de "winterstop" zou ik je willen vragen om eens wat races uit de 250cc terug te kijken en dan met name eens het rijden van Lorenzo onder de loep te nemen.
Volgens mij "bewijzen" de Rossi fans juist dat hij nog lang niet afgeschreven kan worden en meneer Rossi zelf laat dat wel merken op de baan.
Maar goed de overwinning die Rossi pakte was natuurlijk "toeval" want Jorge mocht de strijd niet aan gaan en moest de titel pakken.
Daarom verloor Lorenzo ook zoveel tijd in de laatste paar ronden....
Volgend jaar we het allemaal wel hopelijk dan met een fitte Rossi en Lorenzo, ownee dan is de Ducati opeens veels te goed.
Lorenzo is sterk als hij alleen rijd, moet hij knokken voor de overwinning dan legt hij het af.

Je moet niet ingaan op de text die deze persoon overal plaatst want hij zit sinds gisteravond 22:00 uur op motor forum en lijkt het allemaal te weten hoe het werkt.
Hij heeft en geeft enkel dom, ongenuanseerd commentaar en zou hier eigenlijk afgetrapt moeten worden.
Om te :r deze persoon.
Hopen dat hij snel pleite gaat....
Dan wordt het hier weer gezellig *D
 
Rossi hoeft zich niet te bewijzen is 9x wereldkampioen geworden
Laat lorenzo eerst maar eens meer titels pakken
en het gevaar voor lorenzo zit hem ook in zijn eigen team Spies gaat het hem ook niet kado doen

Dit bedoel ik dus.... dat kortzichtige gezeik van de ene groep "fans" naar de andere groep "fans" hierzo elke keer.

Lorenzo hoeft ook niks te bewijzen. Die is wereldkampioen dit jaar, het is aan het hele motogp veld om hem volgend jaar te verslaan, hij is regerend kampioen. Ze strijden om de MotoGP titel 2011 volgend jaar. Niet om de legende Rossi te verslaan.... Je kan 1 titel, of 9 titels gewonnen hebben, volgend jaar start iedereen weer op 0 punten en is het aan iedereen om de regerend kampioen van z'n troon te stoten, of niet natuurlijk.


Lekker belangrijk ook, volgend jaar races zoals Catalunya 2010, met 2 willekeurige coureurs is veel mooier dan dat gezeik over Rossi elke keer als hij weer gewonnen heeft, of het afkraken van andere coureurs als hij verloren heeft. Begint op voetbal te lijken, het gaat helemaal niet meer om het genieten van motorsport an sich, maar om gezeik tussen vooral fans van bepaalde teams en coureurs. :N
 
Laatst bewerkt:
Dit bedoel ik dus....

Lorenzo hoeft ook niks te bewijzen. Die is wereldkampioen dit jaar, het is aan het hele motogp veld om hem volgend jaar te verslaan, hij is regerend kampioen. Ze strijden om de MotoGP titel 2011 volgend jaar. Niet om de legende Rossi te verslaan.... Je kan 1 titel, of 9 titels gewonnen hebben, volgend jaar start iedereen weer op 0 punten en is het aan iedereen om de regerend kampioen van z'n troon te stoten, of niet natuurlijk.


Lekker belangrijk ook, volgend jaar races zoals Catalunya 2010, met 2 willekeurige coureurs is veel mooier dan dat gezeik over Rossi elke keer als hij weer gewonnen heeft, of het afkraken van andere coureurs als hij verloren heeft. Begint op voetbal te lijken, het gaat helemaal niet meer om het genieten van motorsport an sich, maar om gezeik tussen vooral fans van bepaalde teams en coureurs. :N

Er wordt hier niemand af gekraakt dat is wat jij er van maakt
Van mij mag er ook best een andere rijder winnen
het is alleen maar mooier om naar te kijken als er gevochten wordt om elke mm
zo moet moter race zijn
ik hoop dat er meer van dat soort gevechten gaan plaats vinden in 2010
 
Kampioen blijven is moeilijker dan het te worden ;)
Volgend jaar zien we het wel, maar het verwijt dat Rossi en de Ducati niks worden slaat als een tang op een varken.
De Honda NSR werd een winnende fiets met Rossi's input, de Yamaha werd een kampioensfiets vanwege Rossi's input en waarom is het dan toch steeds Stoner die volgens velen de Ducati de baas is?
Hayden kan er ook aardig mee uit de voeten dit jaar, motorisch is de Duc veranderd en Stoner lijkt niet te kunnen wennen aan de soepelere vermogensafgifte en het mindere piekerige vermogen van de Desmo dit jaar.
Soit...
Waar de meeste mensen op doelen is dat in de 125cc en de 250cc/Moto2 de rijders vele malen minder inbreng hebben dan in de MotoGP ( technisch veel meer vrijheid ) en het is correct om op te merken als iemand zegt of Lorenzo als kopman/wereldkampioen de Yamaha verder kan ontwikkelen.
Met mij zullen er vele anderen zijn die de twijfels hebben hierover, want in '99 was er ook een Spanjaard die de eerste rijder wilde zijn en werd.
Het geouwehoer dat Lorenzo de beste is, prima maar statistisch gezien komt hij net kijken om aangemerkt te worden als de grootste MotoGP coureur.
Die titel gaat op dit moment terecht naar Rossi ( 7 wereldtitels ).
Pas als beide op gelijke hoogte komen te staan kunnen we concluderen hoe goed de een is vergeleken met de ander.
Naast rijder op de baan, ben je ook promotor van de sport en die eer gaat Rossi beter af dan Lorenzo.
Waar wij alle fans willen genieten van een vol startveld en gevechten voor de overwinning, zit niemand te wachten op een saaie optocht.
Aangezien ikzelf niet in de toekomst kan kijken en wellicht anderen wel ( zie het stuk over Rossi/Ducati en het afschrijven van elke vorm van succes.... ).
Waar de Lorenzo fans de Rossi fans betichten van onsportief gedrag noem ik enkel de race van Motegi. Achteraf lopen klagen, terwijl je zelf de deksel op de neus krijgt dat is onsportief gedrag, eer je met een vinger gaat wijzen in een bepaalde richting denk er dan om dat er drie naar jezelf wijzen!
Gezien hetgeen wat ik mij nog zeer goed kan herinneren vanaf 1996 krijgt Rossi bij mij het voordeel van de twijfel, dit heeft weinig met een gele bril te maken. Of het niet mogen van een andere rijder, maar puur omdat in 9 van de 10x van de meest spannende races toch die Italiaan met nummer 46 van de partij was.
Als Lorenzo fans na de pers conferentie of beter gezegd tijdens de pers conferentie al het beeld uitzetten, omdat de lolliepop daar een ontzettend grote modderfiguur slaat door niet in te gaan op normale vragen en doet alsof zijn neus bloed.
Dan ben ik van mening dat hij na de race niet openlijk had moeten klagen.
Juist in de positie van Lorenzo zit de pers en de fans bovenop je en alles wat je zegt word breed uitgemeten.
Zoals Lorenzo erbij zat helpt hij bepaald niet mee aan zijn eigen populariteit, en om verhalen alvast de kop in te drukken aangaande 'adrenaline', 'net na de race' voor zoiets bestaat media training. Zelfs de mijnwerkers in Chili worden getraind om om te gaan met bepaalde situaties en die situaties lijkt mij iets groter voor een "professionele mijnwerker" dan voor een "professionele motorcoureur".
 
Laatst bewerkt:
damn, wat een discussie. Ook Rossi is niet almachtig he ;) Ago heeft nog meer titels toch? :P
Maar goed, iemand enig idee waarom Rossi zo met dat grote bord ging posen in parc ferme?
 
46 overwinningen voor Yamaha ;)
Lijkt mij voor een team als Yamaha wel een feestje waard.
Aha dubbel feest dus voor de Yammieboys. Kreeg even de indruk dat Vale het feestje van de lolliepop man wilde overnemen en dat heeft ie niet nodig :P

Edit: is Burgess er al uit of ie mee gaat naar Ducati?
 
Laatst bewerkt:
Die Rossi fans lijkt wel een sekte , Bah !! Moet je nou die andere coureurs allemaal zo afzeiken ?? Of delen jullie misschen mee in de 23 miljoen euro die hij jaarlijks verdiend ??
Het mooiste voor de Rossi fans zou zijn dat hij helemaal alleen op de baan rijdt , dan hoefden jullie ook niet te zeiken !!
ook familie van fuzzy? |(
 
damn, wat een discussie. Ook Rossi is niet almachtig he ;) Ago heeft nog meer titels toch? :P
Maar goed, iemand enig idee waarom Rossi zo met dat grote bord ging posen in parc ferme?


Geen enkele coureur is almachtig. Zou zonde zijn als het breekbare, dus tactische/karakter rijden verdween ;) Kan gewoon ook niet.

In verhouding is Rossi beter dan Agostini. Zegt Gia A. zelf ook :)

Rossi heeft vandaag 46 overwinningen met Yamaha. 46 is zijn nummer. Als er wat te vieren valt dan valt er wat te vieren. Ik had nog vuurwerk afgestoken en de taart aangesneden, lapdance ingehuurd voor Rossi van Miss46/Rianka, maarja mocht niet zo zijn.

Jorge! Congratz!

6nqjbb.jpg
 
Geen enkele coureur is almachtig. Zou zonde zijn als het breekbare, dus tactische/karakter rijden verdween ;) Kan gewoon ook niet.

In verhouding is Rossi beter dan Agostini. Zegt Gia A. zelf ook :)

Rossi heeft vandaag 46 overwinningen met Yamaha. 46 is zijn nummer. Als er wat te vieren valt dan valt er wat te vieren. Ik had nog vuurwerk afgestoken en de taart aangesneden, lapdance ingehuurd voor Rossi van Miss46/Rianka, maarja mocht niet zo zijn.

Jorge! Congratz!

[afbeelding]
Sstt! Dat zou binnenskamers blijven :X *D
 
Ik had een vraagje.
Heb helaas de Gp moeten missen maar kan iemand mij vertellen waar ik
hem alsnog kan bekijken?
Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan