Motogp Misano 2017; wie gaan er naar toe?

the blademen

MF'er
17 jun 2007
93
14
Zwartemeer
Beste Medeforummers,

In September ben ik van plan om naar de motogp van Misano te gaan. :]
Kaart heb ik al. O-)
De mensen waarmee ik "samen" ga, gaan om diverse redenen met de auto en vliegtuig. :/
Mij lijkt het echter fantastisch om op de motor te gaan. :Y

Zijn er meerdere die er naar toe gaan en zin hebben om (gedeeltelijk)samen op te trekken? :$

Ik rijd een 2001 fireblade, ben van plan om woensdag 6 September te vertrekken-waarbij ik het plan heb om donderdagavond aan te komen-en wil er vooral van genieten :Y en dus geen race van te maken :N (snelheid ca. 140-170).

Mocht er iemand interesse hebben, mag je me altijd berichtten. :W
Ik neem binnen een paar weken het besluit wat ik ga doen.

Ik zie de reacties met belangstelling tegemoet.
Als je meer van me wilt weten, wat ik begrijp, mag je me ook altijd een privebericht sturen. :t
 
Ik ga er komende Donderdag heen met het vliegtuig.

Ik zal er verder een week verblijven.
 
Wij gaan vannacht rijden met de aanhanger met twee motoren er achter. Laten we achter in de Dolomieten en gaan vrijdag door naar Misano. Dinsdag weer terug naar de Dolomieten en aansluiten nog 1 1/2 week toeren
 
Zijn vandaag terug gekomen.
Uiteindelijk om diverse redenen per vliegtuig gegaan envandaag dus met de auto terug.

Een aanrader!
Wat zoal?
Prachtig circuit
Overnacht in Rimini; prachtige badplaats
Bezoek aan Piere Francesco Chili
Tavullia bezocht; Officiele Rossi fanclub
San Marino bezocht
Marco Simoncelli museum bezocht; zeer indrukwekkend!
Locatie van het ongeval van Nicky Hayden bezocht; niet echt leuk natuurlijk, maar wel heel bijzonder.
Op de terugweg langs Monza, Imola en Hockenheim gekomen; natuurlijk is de tijd altijd te kort.

Al met al is dit een gebied waar je voelt, ruikt en ziet dat alles motorsport is.
We vonden het geweldig !
 
Terug
Bovenaan Onderaan