MotoGP monteur heeft m'n R6 afgesteld (foto+film)

en dat is 1 die er door heen prikt! :+
Beste goor O,ik rij pas net op Assen en jij denk ik wat langer.
Ik verbeter elke rit weer ± 1 seconde,wat natuurlijk niet door kan gaan anders zit ik aan het einde in de ONK.
Daarnaast ben ik bijna 40 en rij pas net circuit.
Bedankt voor de indruk die mijn 600 achterlaat :} een 750?hahaha
ik heb maar 109pk,je zal dus wat later moet remmen en eerder op het gas moeten.
Als je bij elke set 150Euro bespaart,kan je een cursus volgen op Zolder! :+
 
hahaha, dan vergeet je wel dat ik voor je geeindigt ben, hahaha (m'n tijd was wel niet goed maar dat deerd niet)
ik was 27 ste
en jij 33ste
hehehe
En als je maar 109 pk hebt, waarom pak je die R6 dan niet..... :?
 
hoop gelul....... vertel eens wat meer......doe niet zo geheimzinnig je lijkt wel een klein kind
klein ben ik wel ja..... 1,65 ideaale maat voor m'n super R6
Kijk dat is nou precies het gene waar ik altijd zo verschrikkelijk om kan lachen, druktemakers.... Ik heb echt niks bijzonders gedaan maar je wil het maar als te graag weten. ;)
Ik bedoelde dat echt alleen als geintje , jullie zijn echt een stelletje humorloze motorrijders zeg... ;)
Ik race en surf just for fun , als je er zo op ingaat lig ik echt helemaal dubbel!! ;) ;) ;) ;) 8-) 8-) 8-) *D *D *D ga maar weer terug naar bed want jullie zijn blijkbaar nog niet uitgeslapen.... :z :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
post je uitdraai nou gewoon es ;)
welke van de tig ?.... hehehe, ik heb ze niet meegenomen.. ik ga binnenkort weer, dan neem ik ze
wel mee.
Maar die mossel en het varkentje doen zo serieus, dat ik niet weet of zij het wel waard zijn.....


Maar met allles standaard had ik al 99 pk aan het 8erwiel, dus dat is voor een 99er R6 heeel erg goed.
 
Laatst bewerkt:
hahaha, dan vergeet je wel dat ik voor je geeindigt ben, hahaha (m'n tijd was wel niet goed maar dat deerd niet)
ik was 27 ste
en jij 33ste
hehehe
En als je maar 109 pk hebt, waarom pak je die R6 dan niet..... :?
tssss ik lag 18e na een slechte start en toen was de benzine op '(
ik heb helaas te weinig ervaring,volgende keer meer benzine en beter starten.
R6 had ik niet voor mijzelf gekocht,staat nu werkeloos te wachten en is te getuned om cup te rijden.Kan hij elke 1000 uit elkaar en waarvoor?
 
Kan hij elke 1000 uit elkaar en waarvoor?
was het maar waar !, het ligt wel een beetje eraan hoe hij getuned is maar na +- 600 beginnen ze meestal al terug te lopen (hoor ik meestal) de meeste brengen hem tussen de 500 en 800 terug naar de tuner, maar wat er precies vervangen word weet ik ook nu niet. :?
Dat dat een heel duur beurtje is weet ik wel, zelfs als ze weinig vervangen... :X
 
Heb je je remlucht sproeiertje al dicht gemaakt en een slang naar je vlotterkamers?
(ssssst stil joh... :+ :+ ) [fluistermodus]dat is dus de volgende stap... en ben nog bezig met meer speeltjes, maar hoe en wat is nog niet rond.[/fluistermodus]
 
sorry hoor, maar ik lees dit ff snel door maar jullie lijken echt wel een stel kleine kinder man...
Maar als je mij daar ook onder rekent heb je het volgens mij te snel gelezen. Ik probeer hier gewoon m'n leuke afstel dagje aan de forumbezoekrs te vertellen (wel met een paar geintjes erin, eerlijk is eerlijk) en ik krijg van sommige users een heleboel (off-topic) onzin.
(maar.. Amsterdamse race humor zou natuurlijk verkeerd opgevat kunnen worden als het alleen maar tekst is)

"I'm just a happy guy in a happy place racing my bike in a happy way" (zou een liedje kunnen zijn , ;) :+ :) )



 
Laatst bewerkt:
Maar met allles standaard had ik al 99 pk aan het 8erwiel, dus dat is voor een 99er R6 heeel erg goed.
Ligt het nou aan mij of is 99pk echt goed? Ik vind het nl. helemaal niet zo veel.. dacht dat een R6 toch wel richting de 104 moest gaan, STANDAARD.. heb ik vlgs. mij ook meermalen in de bladen gelezen.

Verder, Mr. Gorro, ik vind die geheimzinnigheid een beetje flauw. alsof je je "concurrenten" voor blijft door het posten van een grafiek of zo. Je moet het zo zien: iedereen kent adressen als Fredriks en Roelofs, als ze centen willen investeren hebben ze heus wel een adres voor afstellen resp. tuning..
Als je denkt je collega's/concurrenten voor te blijven op die 1 of 2 peekaa.. mwoah.. op een forum is het juist een beetje de bedoeling dat je elkaar een beetje verder helpt...
 
Mooi uitlaatje.
En om maar weer on-topic terug te komen laat ik hem maar ff goed zien, ik vind hem zelf ook wel :9~
hot.jpg

En hij ligt hier dus op de vloer van zijn werkplaats dan kan je meteen zien dat ik gelijk heb met "je kan er dus ook bijna van de vloer eten" ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Ligt het nou aan mij of is 99pk echt goed? Ik vind het nl. helemaal niet zo veel.. dacht dat een R6 toch wel richting de 104 moest gaan, STANDAARD.. heb ik vlgs. mij ook meermalen in de bladen gelezen.

Verder, Mr. Gorro, ik vind die geheimzinnigheid een beetje flauw. alsof je je "concurrenten" voor blijft door het posten van een grafiek of zo. Je moet het zo zien: iedereen kent adressen als Fredriks en Roelofs, als ze centen willen investeren hebben ze heus wel een adres voor afstellen resp. tuning..
Als je denkt je collega's/concurrenten voor te blijven op die 1 of 2 peekaa.. mwoah.. op een forum is het juist een beetje de bedoeling dat je elkaar een beetje verder helpt...
lees het dan eens goed voordat je replied ik heb geen uitdraai meegenomen en ik was maar aan het dollen ..... LEES!
Ik denk dat de motorzaken met race ervaring (zoals Edwin Ott Motoren), rijders en een motoGP monteur er wel veel meer vanaf weten dan de motorbladen he? die zijn bedoeld voor de consument die op straat rijd en weinig of geen ervaring heeft en graag onder de indruk is van hoge cijfers, daar komt bij dat elke soort testbank anders is. Fuchs, Dynojet of zoals hier de net als Ten Kate gebruikte Dynostar.
Ik weet echt wel wat ik roep hoor. standaard R6 uit 1999 zit meestal op 97 pk op de testbank.
 
Laatst bewerkt:
lees het dan eens goed voordat je replied ik heb geen uitdraai meegenomen en ik was maar aan het dollen ..... LEES!
Ik denk dat de motorzaken met race ervaring (zoals Edwin Ott Motoren), rijders en een motoGP monteur er wel veel meer vanaf weten dan de motorbladen he? die zijn bedoeld voor de consument die op straat rijd en weinig of geen ervaring heeft en graag onder de indruk is van hoge cijfers, daar komt bij dat elke soort testbank anders is. Fuchs, Dynojet of zoals hier de net als Ten Kate gebruikte Dynostar.
Ik weet echt wel wat ik roep hoor. standaard R6 uit 1999 zit meestal op 97 pk op de testbank.
Alles best maar waarom duurt het dan 1,5e pagina tot je eindelijk zegt hoeveel vermogen dat ding heeft..? Normaal vertel je dat er gewoon bij.
Verder, wie er meer verstand van heeft, ach bij de bladen testen ze die motoren ook niet zelf op de bank. Er zit idd verschil in de banken maar dat is maar weinig. Overigens heeft Fredriks dezelfde bank als Ten Kate schijnbaar maar alleen met andere software.
En dan nog, no offence maar 99pk met een spaghetti-uitlaat etc vind ik niet echt veel..
 
Op maandag 19 mei 2003 09:11 schreef Haga-San het volgende:En dan nog, no offence maar 99pk met een spaghetti-uitlaat etc vind ik niet echt veel..
sorry hoor maar dan lees je het weer niet
"Maar met allles standaard had ik al 99 pk aan het 8erwiel, dus dat is voor een 99er R6 heeel erg goed. "

dus dat is zonder laser.....
Ik zit nu op 102,8 met alleen de uitlaat en sproeiers, dus nog geen luchtinlaat mod. of wat dan ook.
En hij loopt nu van de 12.000 heel hard door naar de 15.500 ipv. dat ie afbouwd bij +- 14.000.
Zo..... dan kan je ook meteen voorstelen hoe die grafiek er uit ziet.
ik vind het echt niet erg als je commentaar hebt hoor maar dan moet het wel kloppen.
 
Laatst bewerkt:
lees het dan eens goed voordat je replied ik heb geen uitdraai meegenomen en ik was maar aan het dollen ..... LEES!
Ik denk dat de motorzaken met race ervaring (zoals Edwin Ott Motoren), rijders en een motoGP monteur er wel veel meer vanaf weten dan de motorbladen he? die zijn bedoeld voor de consument die op straat rijd en weinig of geen ervaring heeft en graag onder de indruk is van hoge cijfers, daar komt bij dat elke soort testbank anders is. Fuchs, Dynojet of zoals hier de net als Ten Kate gebruikte Dynostar.
Ik weet echt wel wat ik roep hoor. standaard R6 uit 1999 zit meestal op 97 pk op de testbank.

Wat ik nou wel eens zou willen doen is mijn motor naar bijvoorbeeld deze MotoGP knakker brengen en hem daar laten meten.. Ben toch best benieuwd of we aan de zelfde waarde komen als bij Ruud F. Het is namelijk zo dat ik Rinus heilig vertrouw en hij is aardig gekend in de tuningwereld en heeft al vele successen geboekt maar dat ik toch nieuwsgierig ben of er veel verschil zit tussen die banken. Want in theorie denk ik dat het verschil te verwaarlozen is voor ons amateurtjes..
Nu komt er vast wel iemand op de proppen die Ruuf F. helemaal niks vindt, ik noem geen namen.. :X
Misschien eens leuk voor motorfreaks om een testrondje door Nederland te maken want ergens vind ik dat weer zonde van mijn geld om hem nog eens te laten meten.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 19 mei 2003 09:24 schreef Jedi het volgende:Wat ik nou wel eens zou willen doen is mijn motor naar bijvoorbeeld deze MogoGP knakker brengen en hem daar laten meten.. Ben toch best benieuwd of we aan de zelfde waarde komen als bij Ruud F.
Misschien eens leuk voor motorfreaks om een testrondje door Nederland te maken want ergens vind ik dat weer zonde van mijn geld om hem nog eens te laten meten.
Verbeter aub even je typefout bij MotoGP , die zit me niet lekker.... :X
Maar uuh over die tour, lijkt me leuk! :)
Nationale Forum testbank dag ofzo? ;) ;) ;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
pas jij hem ook aan.. is heel lullig typfoutje idd.. |( |(
done... tja dat is nou net een lullige maargoed twas een typefout.... poep gebeurt (shit happens) zeker lullig met al die sambal... :+ :+ :+ :+ :+ maargoed ik dwaal af
 
Laatst bewerkt:
als het hoge testosterongehalte ook zo op het circuit is??? nah...dan ken t nog wel is brokkuh worden... :)

afgelopen weekend op eurosport de 600cc cup zitten kijken met die tenkate honda's mooi hoor!!
 
Naja....... binnenkort ga ik dus weer naar Hoegee Motortechniek , en weet dus nu hoe graag jullie posts willen hebben met Dyno uitdraaien. :P
Ik hoop jullie dan de volgende keer te kunnen helpen aan wat leuke gegevens..... :]
 
Ik ben vandaag in Giessen geweest en vond het echt te gek, gewoon met mijn gsxf600 uit 97.
Niet per se om hem sneller te laten lopen o.i.d. maar vooral om hem beter te laten lopen. (zonder inhouden en klappen in de uitlaat e.d.)
Dit jaar is er een laser 4-2-1 uitlaat en sportfilter opgezet en zijn de carburateurs afgesteld maar sindsdien loopt de motor niet fijn bij hoge toeren.
Nadat mijn motor op de bank was geweest bleek hoezeer die niet spoorde en daarvoor had Mark al gezien dat er een pakking olie lekte.
Niks geen gedoe met 3-4 weken wachten voor een afspraak maar is hoogstwaarschijnlijk deze week al klaar.
Maar wat ik zelf het mooiste vond is de manier waarop Mark uitlegt wat er aan de hand is, wat te doen en hoe verder etc., voor een leek wordt het dan ineens begrijplijk :} .
Heren (vooral topicstarter natuurlijk) erg bedankt voor de link, hier heb ik echt wat aan. Nadeel is alleen dat ik nu wel erg nieuwsgierig ben naar het resultaat, hoe te slapen nu ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan