Motogp Motegi Japan

Wie gaat de GP van Japan winnen

  • Rossi

    Stemmen: 23 42,6%
  • Stoner

    Stemmen: 14 25,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 5 9,3%
  • Hopkins

    Stemmen: 1 1,9%
  • Vermeulen

    Stemmen: 1 1,9%
  • Melandri

    Stemmen: 2 3,7%
  • Elias

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 2 3,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 5 9,3%
  • Barros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    54

TavulliaVale

MF veteraan
12 aug 2006
2.561
0
Zo, morgen begint de volgende ronde nl de GP van Japan op circuit Motegi.


Wie denk jij wie hier de overwinning pakt? Zijn het de Bridgestone´s die hier zullen overheersen, of kan Michelin hier de overwinning pakken.
 
Weer diezelfde vraag wie wint...

Er is iets veel belangrijkers dit weekend. Gaat Stoner Kampioen worden of niet??
 
Weer diezelfde vraag wie wint...

Er is iets veel belangrijkers dit weekend. Gaat Stoner Kampioen worden of niet??

Om kampioen te worden zal stoner evenveel of meer punten dan rossi moeten scoren....

oftewel, als ze beiden in de race blijven MOET stoner voor Rossi eindigen wil hij kampioen zijn.... Als ze beiden uitvallen is stoner ook kampioen.....

Ik denk dat het Stoner gaat worden. Ducati en Bridgestone hebben het de afgelopen twee jaar heel erg goed gedaan hier (capirossi)... Natuurlijk is dit jaar alles anders enzo maar ik denk dat het kampioenschap deze race wel eens beslist kan worden. Ik ben onpartijdig maar heb deze keer toch op Stoner gestemd....
 
Weer diezelfde vraag wie wint...

Er is iets veel belangrijkers dit weekend. Gaat Stoner Kampioen worden of niet??

kan die dat nu al worden dan?? ik vraag het me af.... maar misschien heb je de antwoord voor me :?

nou ik hoop dat stoner wel kampioen word. maar hoop ook dat hij het nu niet zo makkelijk heeft, maar meer tegenstand heeft van de andere coureurs.
 
kan die dat nu al worden dan?? ik vraag het me af.... maar misschien heb je de antwoord voor me :?

nou ik hoop dat stoner wel kampioen word. maar hoop ook dat hij het nu niet zo makkelijk heeft, maar meer tegenstand heeft van de andere coureurs.

Met Motegi meegerekend zijn er nog 100 punten te winnen. Achterstand van Rossi op Stoner is nu 76 punten. Dus een snelle rekensom leert jou dat Rossi na deze race niet meer dan 75 punten achterstand mag hebben op Stoner. Oftewel deze race de achterstand met minstens 1 punt moet verkleinen (voor Stoner eindigen) om de titel nog te kunnen pakken. En dan mag Stoner de laatste 3 races geen punten winnen.

Als Stoner in Motegi voor Rossi eindigt, is Stoner wereldkampioen.

Oftewel een vrij kansloos verhaal. Maar het is in ieder geval leuk voor de kijkert als Rossi (of een ander dan Stoner) een aantal van de laatste races weet te winnen. Dan blijkt dat de teams en Michelin veel gedaan hebben om de onderlinge verschillen kleiner te maken.
 
Als Rossi 1 punt pakt en Stoner valt uit, dan wordt Stoner ook Wereldkampioen, dit omdat het verschil dan 75 punten is. Dan kan rossi alleen nog maar gelijk komen met Stoner. Aangezien Stoner 8 races heeft gewonnen en Rossi in dit geval maximaal op 7 uit kan komen wordt Stoner dus Wereldkampioen.

Dit was vorig jaar ook bijna het geval. Als Rossi Elias niet op een paar duizendste had laten winnen, had Rossi 5 punten meer gehad, daarmee was hij gelijk gekomen met Hayde. Aangezien Rossi meer overwinningen had dan Hayden, was Rossi wereldkampioen geworden.
 
~
Weer diezelfde vraag wie wint...

Er is iets veel belangrijkers dit weekend. Gaat Stoner Kampioen worden of niet??[/quote]


das toch allaaaaang duidelijk dat ie kampioen gaat worden

daarom hoop ik op nog meer wedstrijden a la assen en estoril :)
 
Als Rossi 1 punt pakt en Stoner valt uit, dan wordt Stoner ook Wereldkampioen, dit omdat het verschil dan 75 punten is. Dan kan rossi alleen nog maar gelijk komen met Stoner. Aangezien Stoner 8 races heeft gewonnen en Rossi in dit geval maximaal op 7 uit kan komen wordt Stoner dus Wereldkampioen.

Dit was vorig jaar ook bijna het geval. Als Rossi Elias niet op een paar duizendste had laten winnen, had Rossi 5 punten meer gehad, daarmee was hij gelijk gekomen met Hayde. Aangezien Rossi meer overwinningen had dan Hayden, was Rossi wereldkampioen geworden.

Rossi heeft nu 4 overwinningen en kan er nog 4 bij halen, dan zouden ze beiden op 8 uitkomen geloof ik
 
\
Weer diezelfde vraag wie wint...

Er is iets veel belangrijkers dit weekend. Gaat Stoner Kampioen worden of niet??[/quote]


das toch allaaaaang duidelijk dat ie kampioen gaat worden

daarom hoop ik op nog meer wedstrijden a la assen en estoril :)

Nee, het is niet duidelijk wie dit weekend kampioen wordt.
Dat het uiteindelijk Stoner wordt weten we...

Misschien strijden Rossi en Stoner wel voor 5e plaats om het kampioenschap.
Zal Stoner op een 2e positie rijden om WK te worden, of toch tot het uiterste gaan om te winnen ondanks dat het niet hoeft?
 
Ik hoop dat Stoner wint,maar dat zal wel niet want zoals we de vorige race hebben kunnen zien is de Yamaha beter als de ducati en zijn de michelins de betere banden :+ :+ :+
 
Hebben ze geen pauze dit weekend :?
nu mis ik de MotoGp ivm megameeting :+

Heb trouwens op Rossi gestemt omdat hij de vorige race ook weer is een keer Sterk was! :]
 
stoner gaat de titel met een overwinning binnenhalen, estoril speelde een onwillige koppeling hem parten, zonder probleem had ik nog moeten zien of rossi het dan zou winnen, maar das geschiedenis
 
Terug
Bovenaan Onderaan