MotoGP - Mugello

Met of zonder motorblok?

  • Voor mij de Giro dit weekend!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik zit er klaar voor. Effe zwaaien naar iedereen met een apart abonnementje, of het nou ESP of MotoGP.com is. :+
 
Holy, fucking, shit. Eén van de mooiste Grands Prix die ik ooit heb gezien. De race, de onderlinge verhoudingen, de dark horses die één voor één wegvallen, het circuit, de omgeving, alles...! Dit is écht MotoGP op z'n best. *O*
 
Petrucci ein-de-lijk, wat heeft hij er lang op moeten wachten en wat ik gun ik het hem :Y :t *O*
En ook nog een prachtige race :}
 
Zo kak dat dit niet op Eurosport wordt uitgezonden nu! 😟

Ik kan ook zo snel geen alternatief vinden bij een buitenlandse zender ofzo

Dan had je even een paar regels hier boven moeten kijken, daar staat namelijk een link naar een goede livestream.
Idd kut van Eurosport.
 
Zo kak dat dit niet op Eurosport wordt uitgezonden nu! 😟

Het werd wel op Eurosport uitgezonden, op Eurosport 2. Die zender lijkt me sowieso onmisbaar als je van motorsport houdt.

Ik zal er ongetwijfeld geen vrienden mee maken maar ik erger me een beetje aan iedereen hier die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
 
Het werd wel op Eurosport uitgezonden, op Eurosport 2. Die zender lijkt me sowieso onmisbaar als je van motorsport houdt.

Ik zal er ongetwijfeld geen vrienden mee maken maar ik erger me een beetje aan iedereen hier die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Ik begrijp je frustratie, maar het werkt trouwens ook de andere kant op:

Ik heb eurosport 2 in mijn zenderpakket zitten juist zodat ik de motorsport kan volgen en ondanks dat er gisteren aangegeven stond dat de kwalificaties er zouden zijn, zag ik daar niets anders dan tennis. Het tot de beschikking hebben van eurosport 2 zegt dus ook niet zoveel en dat is af en toe wel jammer.
 
Misschien toch een tip voor de volgende keer.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190602-153915_Mobdro.png
    Screenshot_20190602-153915_Mobdro.png
    85,1 KB · Weergaven: 17
Ik begrijp je frustratie, maar het werkt trouwens ook de andere kant op:

Ik heb eurosport 2 in mijn zenderpakket zitten juist zodat ik de motorsport kan volgen en ondanks dat er gisteren aangegeven stond dat de kwalificaties er zouden zijn, zag ik daar niets anders dan tennis. Het tot de beschikking hebben van eurosport 2 zegt dus ook niet zoveel en dat is af en toe wel jammer.

Voor zover mij bekend zit het hoofdkantoor van Eurosport in Parijs, dus waar hun prioriteiten liggen moge duidelijk zijn..
 
Holy, fucking, shit. Eén van de mooiste Grands Prix die ik ooit heb gezien. De race, de onderlinge verhoudingen, de dark horses die één voor één wegvallen, het circuit, de omgeving, alles...! Dit is écht MotoGP op z'n best. *O*
Welja, wrijf het er maar even in... 🙄

Ach, zelf wel een lekker ritje gereden. :]
 
Voor zover mij bekend zit het hoofdkantoor van Eurosport in Parijs, dus waar hun prioriteiten liggen moge duidelijk zijn..

Dat is inderdaad niks nieuws, maar het is wél jammer dat er op eurosport 2 helemaal niks te zien geweest is van de kwalificaties terwijl het wel op de programmering stond. Het lijkt net alsof ze ineens wakker schrokken en erachter kwamen dat er dan ook tennis zou zijn :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan