MotoGP naar Eurosport!

ik had het vinkje bij de autorenewal al eerder weg gehaald. die reclame bij eurosport daar kom ik echt wel overheen en zo geweldig vond ik de verslaggeving bij motogp.com nou ook weer niet. ik ga gewoon lekker eurosport kiek'n. :)
 
ook in duitsland toch paniek om de uitzendingen op eurosport.
vertaal site gebruikt dus soms ziet het er vreemd uit.
Overzicht nieuws kalender standen resultaten MotoGP MotoGP World Championship op Eurosport: nog veel onbeantwoorde vragen door Günther Wiesinger - 14.10.2014 13:46 na zes jaar de Duitse MotoGP televisierechten op Eurosport terugkeer. Maar er obstakels zijn. Ook is de commentatoren vraag nog open.

De Duitse MotoGP-fans puzzel over de plannen van de TV door Eurosport voor de komende jaren.






Sport1 heeft verloren de TV-rechten door het einde van het seizoen, zoals u na zes jaar weet.

Sommige deskundigen vrezen kan er een ruw ontwaken voor de TV-kijkers, als de vrije training en kwalificatie 2015 plotseling geheel of gedeeltelijk in het pay TV land op Eurosport 2.

Eurosport uitzendingen en zo live zoals wij die verschillende kennen, zeer prestigieuze tennistoernooien, de tour de France.

Vanwege de goede ratings, zal Eurosport gooien deze trekpaarden, zeker niet voor MotoGP vanuit het programma.

Wij hebben tegen 2015 een korte tennistoernooien kijken en opgemerkt: de French open, Wimbledon en de VS open botsing ooit met Misano, Mugello en Assen.
En de Sachsenring GP datums samenvallen met de tour de France.

Maar vergeet niet: in het verleden Eurosport heeft aangetoond leven ten minste de drie GP races in dergelijke gevallen. Alleen Olympische een uitzondering» geboekt voor soms», herinnert een insider aan. «De GP race had anders, meestal prioriteit.»

Eurosport die geen concreet plan bestaat, het kan ook zijn dat soms verschijnt er een training op het kanaal DMAX, die als de Discovery Channel deel van de groep uitmaakt. De race zou kunnen zijn om naar te kijken Eurosport op Eurosport 2.

Wie zal de presentatoren op Eurosport is nog open. Eurosport deskundigen omvatten Ron Rinnguth, Dirk Raudies en Lenz lever kern in ieder geval de dichtstbijzijnde kandidaat. Edgar Mielke was op Eurosport uit de race, kan worden gehoord, Alex Hofmann, echter, Eurosport als mogelijk co-host aangedrongen.
De pagina «Alex66 naar Eurosport» werd lang geleden opgericht.

Ook voor Edgar Mielke, werd een "petitie" gelanceerd op Facebook. Motto: "we willen om te houden van de emotionele Edgar Mielke ook op Eurosport als een levende verslaggever."

Ron Rinnguth was voor vele jaren als MotoGP commentator op Eurosport tot eind 2008. Hij kijkt ernaar uit om te laten de huidige discussies. «Ik was gevraagd voordat bij tenminste door Eurosport, als ik heb tijd volgend jaar», zei de Duitse TV professional in gesprek met SPEEDWEEK.com.
 
Ook nu weer, British Superbike race 2 live aankondigen, maar weer niet uitzenden....
Wat een drama zender betreffende motor races!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan