MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eurosport Player in combinatie met chromecast is ideaal (en de beeldkwaliteit is hier dan wel HD). Soms is de aanbieding € 19,99 per jaar.

Op de Eurosport Player zie je de reguliere tv zenders: Eurosport 1 HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (en met Nederlands of Engels commentaar) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3: alle vrije trainingen + kwalificaties + warm ups + races.
- LIVE: Red Bull Rookies Cup: races (ook op Red Bull tv).
- LIVE: Asia Talent Cup: races (ook op Youtube).
- LIVE: World Superbikes: vrije training 1,2,3 + kwalificatie + races; World Supersport600: kwalificatie + race; World Supersport300: kwalificatie + race.
- LIVE: British Superbikes: kwalificatie + races; Supportklasses zoals zijspan: alle races.
- LIVE: CEV Motorcycle: European Talent Cup, Moto3, Moto2: races (ook op Youtube).
- LIVE: MotoAmerica: AMA Superbikes en AMA Supersport: races.
- LIVE: EWC Endurance World Championship: volledige races.
- LIVE: MXGP en MX2: manche 1 en manche 2.
- LIVE: Speedway.
Daarnaast ook nog autosport: o.a. Formule E, WEC, WTCR.
Daarnaast ook nog andere sporten: o.a. wielrennen, voetbal, tennis, snooker, etc.

Er is ook een On Demand-sectie waar zowat alles is terug te kijken.
 
Voor mensen die ontaarden in gescheld als Eurosport er voor kiest om eens een FP niet op tv uit te zenden maar alleen via Eurosport Player en dan "achter de decoder!" beginnen te schreeuwen: in Spanje wordt de MotoGP in het geheel niet op tv uitgezonden. Daar moet je sowieso een abonnement nemen op een streamingsdienst. Kan de kreet dat we als Nederlandse motorsportfans altijd maar genaaid worden en dat in Spanje natuurlijk alles perfect is geregeld ook gelijk naar het rijk der fabelen.
In Spanje zit het op DAZN, een heel groot en (nog steeds) snel groeiend netwerk die op alle smart TV's, tablets etc toepassingen hebben om te kijken. Je kunt het vergelijken met hoe wij het hier op eurosport player kijken, maar dat je dan dus geen chromecast nodig hebt ivm de ontwikkelde TV apps. Echt niet verkeerd geregeld hoor.
 
De speciale wensen
Ook de komende jaren hopen Will en Claudia dat er op Ziggo Sport weer zoveel te vieren valt. Zij doen daar in ieder geval alles voor. "Onze koers gaat niet wezenlijk veranderen", vertelt Will. "Ik zou tevreden zijn als we de sporten behouden die we nu hebben. Daarmee kunnen we prima uit de voeten. Het liefst zou ik er nog toptennis aan toevoegen en hoop ik dat we de MotoGP weer terug kunnen krijgen. Dat zou ons aanbod écht compleet maken."

Ik hoop dat de Motorsport lekker bij Eurosport blijft en de autosport lekker bij Ziggo Sport.
 
Wat ik begrepen heb via de tv-gids is dat om 9:55 motorsport op eurosport 1 is te zien?
Ik ga zo de tv aanzetten, en hoop dat het zo is...


Edit, ja dus! *O*
 
Laatst bewerkt:
Diederik had nog niet gehoord dat Bo naar het WSS gaat. Tja, lekker voorbereiden als motorsportverslaggever.👎
He? dat meen je niet? dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Diederick is enorm gedreven en toegewijd en zit toch best aardig in het wereldje. Was het neit gewoon een practical joke?
 
Black Friday aanbieding Eurosport Player:
 

Bijlagen

  • A36B1354-505E-497E-8B68-F347109D3345.png
    A36B1354-505E-497E-8B68-F347109D3345.png
    85,5 KB · Weergaven: 11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan