MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt er bij de trainingen op dat de gemeten tussentijden worden vergeleken met degene die op het begin van een rondje dan de snelste tijd heeft gezet. Wordt de snelste ronde tussentijds verbeterd, dan wordt de vergelijking van de tussentijd niet aangepast naar die nieuwe tijd. Of ik zit hier helemaal mis, of alle commentatoren lijken dat niet door te hebben. Hoe zit het volgens jullie?
 
Het lijkt er bij de trainingen op dat de gemeten tussentijden worden vergeleken met degene die op het begin van een rondje dan de snelste tijd heeft gezet. Wordt de snelste ronde tussentijds verbeterd, dan wordt de vergelijking van de tussentijd niet aangepast naar die nieuwe tijd. Of ik zit hier helemaal mis, of alle commentatoren lijken dat niet door te hebben. Hoe zit het volgens jullie?
Dat ligt eraan in welke sector die rijder dan zit op het moment dat de snelste tijd wordt verbeterd. Ze houden de live timing van motogp.com aan die wij ook kunnen zien(met een abbo).
 
Ik ben helemaal geen fan van Iwan, maar je kon gelijk horen dat de klik tussen Patrick en Iwan een stuk beter is dan tussen Patrick en Diederick.
Hoeft een stuk minder te corrigeren en kan zich meer focussen op de wedstrijd. Vind Patrick nog steeds leuk om naar te luisteren. Echt een passie voor de motorsport en veel kennis + zelf op een aardig niveau gereden.
 
Weeink. Serieus. Die man lijkt wel mega-autist. Elke keer als het in de race over een bepaalde coureur gaat of die zelfs maar in beeld is, komt hij met "coureurX zei gister nog, na afloop van FP1/2/3/4 dat hij......." etc. Meestal als er echt iets gebeurt op de baan. En als Peter Bom dan wel met relevante informatie tussendoor komt, kun je wachten op het "nog even over..." En zijn verhaaltes zijn niet eens echte insider info. Alles wat hij vertelt, kan ik ook op crash.net of racesport.nl lezen.

Ik vond van der Valk/vd Goorbergh een verademing wat dat betreft.
 
Weeink. Serieus. Die man lijkt wel mega-autist. Elke keer als het in de race over een bepaalde coureur gaat of die zelfs maar in beeld is, komt hij met "coureurX zei gister nog, na afloop van FP1/2/3/4 dat hij......." etc. Meestal als er echt iets gebeurt op de baan. En als Peter Bom dan wel met relevante informatie tussendoor komt, kun je wachten op het "nog even over..." En zijn verhaaltes zijn niet eens echte insider info. Alles wat hij vertelt, kan ik ook op crash.net of racesport.nl lezen.

Ik vond van der Valk/vd Goorbergh een verademing wat dat betreft.
Weeink legt graag het verband tussen de verschillende sessies. Maar inderdaad, als je zélf al elke sessie bij hield, zit daar vaak weinig nieuws tussen. Wel fijn misschien voor de mensen die alleen naar de races kijken. Afhankelijk van hoe druk of rustig mijn vrijdag en zaterdag waren, ben ik dus wel of niet blij met die koppelingen. :+
 
Weeink legt graag het verband tussen de verschillende sessies. Maar inderdaad, als je zélf al elke sessie bij hield, zit daar vaak weinig nieuws tussen. Wel fijn misschien voor de mensen die alleen naar de races kijken. Afhankelijk van hoe druk of rustig mijn vrijdag en zaterdag waren, ben ik dus wel of niet blij met die koppelingen. :+
Ik kijk er ook altijd live-timing bij met schuin oog.
 
Weeink. Serieus. Die man lijkt wel mega-autist. Elke keer als het in de race over een bepaalde coureur gaat of die zelfs maar in beeld is, komt hij met "coureurX zei gister nog, na afloop van FP1/2/3/4 dat hij......." etc. Meestal als er echt iets gebeurt op de baan. En als Peter Bom dan wel met relevante informatie tussendoor komt, kun je wachten op het "nog even over..." En zijn verhaaltes zijn niet eens echte insider info. Alles wat hij vertelt, kan ik ook op crash.net of racesport.nl lezen.

Ik vond van der Valk/vd Goorbergh een verademing wat dat betreft.
Niet normaal die man. Hij lult iedere minuut compleet vol en die Peter Bom komt er nauwelijks tussen. Probleem met Weeink is dat hij ´n motorsportjournalist is
en geen wedstrijdcommentator. Je hoort hem constant bezig met de "hoor en wederhoor" methode bij de FP sessies en tijdens wedstrijd. Bijkomend nadeel is dat hij totaal geen verstand heeft van de wedstrijdsport en enkel de anekdotes en feitjes oplepelt die iedere sessie al voorbij zijn gekomen.
 
Arme Frank, hij doet tegenwoordig zo zijn best.

Als je zoals ik bent opgegroeid met Ome Jaap (wel super empatische kerel, hij sprak altijd in zeer positieve zin over de coureurs) en Han van Loozenoord en Hans Kievit, is het commentaar van Frank haast een openbaring. Maar Peter Bom zou inderdaad nog wat meer ruimte moeten krijgen zodat hij niet zo snel hoeft te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan