MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Miljaar, volgensmij is het geluid nog steeds niet gefixt bij Eurosport. Valt telkens weg, zelfde als 2 weken geleden.:/:$ (Of moet aan mij liggen, heb het op m'n PC via Ziggo Go aan staan)
 
Ik wil niet de zoveelste klager zijn hoor, maar dat gegeil op Lowes begint me wel wat uit de keel te komen inmiddels.
Het is vrijdag, moet nog 11:00u worden, sterker nog FP1 MotoGP moet beginnen en Diederick heeft het alweer over Lowes :r
Ach ja, je moet ze tijdens de MotoGP eens horen als er een puntje van de laars van Rossi in beeld komt. De andere rijders verdwijnen dan van het veld blijkbaar als ik naar het commentaar luister.
 
Remy voelt zich als een kip in het water, het is zijn baantje wel

kiekes verzuipen in het water, idioot _O-
echt een landgenoot om trots op te zijn :+
ik heb hem nog 2 keer terug gespoelt om te luisteren of ik dat ook echt goed hoorde. _O- _O- Ik was dus niet de enige die dat opviel.
 
De vervanging is slechts dit weekend. Orla is zich aan het voorbereiden op de Giro.

Dus ook qua wie de verslaggeving doet is wielrennen belangrijker blijkbaar.

Nou laat haar maar lekker het wielrennen doen. Wat een verademing dit. Eindelijk iemand met verstand en die al jaren in het wereldje zit 👍
 
Heeft er iemand nog een blocknote over voor Peter? Hij komt papier tekort door het aantal crashes _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan