MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over dit gedeelte bij Eurosport niet,lijkt nergens op,stonekool Engels lullende presentatoren voor Nederlandse kijkers. Waarom :?

Waarschijnlijk worden de Nederlandse commentatoren volgend seizoen wegbezuinigd. Ze laten ons alvast wennen.
 
Over dit gedeelte bij Eurosport niet,lijkt nergens op,stonekool Engels lullende presentatoren voor Nederlandse kijkers. Waarom :?
Ben al lang blij dat er een zender is die MotoGP (en WSBK) uitzendt.
Dat ze er wel eens naast zitten, ach gebeurt mij ook wel eens.....

Maar idd, 2 Nederlanders die in steenkolen Engels tegen elkaar staan te lullen en dan zo'n gebrekkig Nederlands sprekende huppelkutje erbij....
Dat begrijp ik dus ook niet.
Om die reden kijk ik dus ook niet meer naar de voorbeschouwing, want daar erger ik me kapot aan.
 
Ik luister 100 keer liever naar Peter Bom die zijn relaas doet in steenkolen Engels (wat overigens grammaticaal verder prima is) dan die continue over zijn woorden struikelende Frank Weeink, die ook nog regelmatig belangrijke momenten in de race mist door zijn strontvervelende neiging om koste wat kost zijn verhaaltjes af te ratelen over wat een coureur de dag ervoor heeft gezegd.
 
Maar idd, 2 Nederlanders die in steenkolen Engels tegen elkaar staan te lullen en dan zo'n gebrekkig Nederlands sprekende huppelkutje erbij....
Dat begrijp ik dus ook niet.
Om die reden kijk ik dus ook niet meer naar de voorbeschouwing, want daar erger ik me kapot aan.
Ik zie die logica ook niet en hier slaan ze de plank,wat mij betreft,compleet mis.
Dat is ook de reden dat ik altijd later kijk ipv live en zo het gewauwel en reclames doorspoel(en afgelopen week zo’n 10 ronden van de Moto2)
Uiteraard ben ik blij met Eurosport/MotoGP,en is er verder weinig op aan te merken,maar stop aub met deze nutteloze Engelse toevoeging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan