MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het na 30 seconden afgezet, wat een saai commentaar. Hij is gewoon uit aan het leggen dat de eerste 15 mannen punten krijgen etc, dus eigenlijk voor de leek commentaar aan het geven.
Die mannen van Eurosport hebben er tenminste nog verstand van.
Ze doen het maar 1x per jaar en dat is te merken. Even gekeken maar zoveel fouten en kinderachtige uitleg voor de mensen die anders nooit kijken dat ik hem er vlug weer afgezet heb.
 
Vroeger schakelde ik nog wel eens van Eurosport naar de NOS tijdens de TT, maar de laatste paar jaar is het zo'n amateuristische zooi bij de NOS dat ik die moeite niet eens meer neem,
Daarom zeg ik ook altijd dat we het echt wel goed hebben met Eurosport. Dat commentaar van Hans van Lozenoord slaat echt helemaal nergens op. Dan zijn de commentatoren van Eurosport echt 10x beter.
 
Daarom zeg ik ook altijd dat we het echt wel goed hebben met Eurosport. Dat commentaar van Hans van Lozenoord slaat echt helemaal nergens op. Dan zijn de commentatoren van Eurosport echt 10x beter.
Als ie alleen al de namen correct zou kunnen weten zou dat al een hoop schelen... Wie neemt een commentator aan die vrijwel letterlijk alle namen compleet verkeerd uitspreekt |( laat die man 't lekker bij tour de France houden, mag ie lekker alles op z'n wannabe Frans uitspreken.
 
Laatst bewerkt:
Lekker handig, als je al in het buitenland zit.. Geen eurosport dus. Gelukkig is om 5 uur nog MotoGP op TV8

Screenshot_20210627-141640_Eurosport.jpg
 
Als ie alleen al de namen correct zou kunnen weten zou dat al een hoop schelen... Wie neemt een commentator aan die vrijwel letterlijk alle namen compleet verkeerd uitspreekt |( laat die man 't lekker bij tour de France houden, mag ie lekker alles op z'n wannabe Frans uitspreken.
Heb bij die Loozenoord altijd het idee dat ie het erom doet, die namen compleet anders uitspreken als iedereen.
 
Zijn er nog mensen die last hebben dat de eurosport player bij het opstarten vast loopt? Opnieuw installeren en dan doet hij het weer eventjes. Gaat om een Android telefoon
 
Zijn er nog mensen die last hebben dat de eurosport player bij het opstarten vast loopt? Opnieuw installeren en dan doet hij het weer eventjes. Gaat om een Android telefoon
Dit heb ik de ene keer wel, de andere keer niet.

De stabiliteit van de app laat de laatste tijd wat te wensen over op Android toestellen naar mijn idee.
 
Zijn er nog mensen die last hebben dat de eurosport player bij het opstarten vast loopt? Opnieuw installeren en dan doet hij het weer eventjes. Gaat om een Android telefoon
Laatst op de smart tv de hele app vast gelopen, op Android en laptop geen probleem.

App opnieuw geïnstalleerd en daarna nog niet weer gehad, alleen gisteren toen ik het cev wou terug kijken ( dik 4 uur terug spoelen) liep hij weer even vast.. afgesloten en opnieuw geprobeerd en het werkte.

App is zeker nog voor verbetering vatbaar, of ik daar iets over mag zeggen met mn abbo van 20 euro weet ik niet
 
(Klaagmodus aan)

Ik heb nu al een aantal jaren een Eurosport player abbo en ben daar zeer tevreden over.
Het Engelse commentaar bij de BSB is meestal een genot om naar te luisteren en wordt gegeven door een aantal mensen die weten waar de klepel hangt en is doorspekt met echte Engelse humor. Jamie Witham is daarbij mijn top favoriet.

Maar die twee kwakbollen die op de player het commentaar doen bij de WSBK mogen ze wat mij betreft de laan uit sturen. Wat een onzin gooien die regelmatig de lucht in. Het lijken wel NOS verslaggevers.

(Klaagmodus uit)
 
Als je rechts van dat luidsprekertje onder aan het beeld dat tekstballonnetje aanklikt, kun je ambient kiezen, dan heb je in ieder geval nog wat.
Ben er net achter gekomen dat ambient pas een aantal seconden ging werken nadat ik het had aangeklikt. Dus ongeduld ikke ging er van uit dat het helemaal niet werkte...😊
 
Inderdaad jammer. Superpole race en race 2 zojuist zonder commentaar teruggekeken. Misschien zitten alle commentatoren bij de spelen. Maar ja. Beter dan niets. Mooie races👏
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan