MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de pagina van Eurosport op fb is een leuke discussie gaande. Willen jullie svp ook je stem laten horen.....?!
 
Op de pagina van Eurosport op fb is een leuke discussie gaande. Willen jullie svp ook je stem laten horen.....?!

Staan een paar "subtiele" opmerkingen op. Als je dan commentaar hebt, begin niet direct met schelden, zou ik zeggen. Dat gaat echt niet helpen! Ik heb geen lelijke gezichtjesboek. Dus helaas.
 
Laatst bewerkt:
'Goed nieuws MotoGP op Eurosport.' > 'Blijkbaar slecht nieuws - MotoGP naar Eurosport.'
 
Vandaag op Eurosport volgens mij alleen uitzending rondom kwalificatie MotoGP dus uitzending van 1,5 uur '( Wat een grafzender.
 
Vandaag op Eurosport volgens mij alleen uitzending rondom kwalificatie MotoGP dus uitzending van 1,5 uur '( Wat een grafzender.
kutennis en kutvoetbal enne kuteuroshit.

Moet nog zien of Motogp Q op beeld komt,er zit kuttennis en wielrennen (ook kut)tussen.
 
kutennis en kutvoetbal enne kuteuroshit.

Moet nog zien of Motogp Q op beeld komt,er zit kuttennis en wielrennen (ook kut)tussen.

Dat ik vanochtend vroeg keek stond er 2,5 uur motorsport gepland (1,5 u MotoGP en 1u Moto2).
Inmiddels is dat alweer minder geworden naar 2 uur (1u MotoGP en 1u Moto2).
-O- -O-
 
misschien met zijn alle eens een mail sturen naar eurosport met hun qoute en dan kijken hoe ze dit gaan oplossen. vorige race vertelde ze namelijk ook dat alles uit gezonden zou worden op eurosport 1 en niet op 2 zoals eerder was aangekondigd


word niet opgelost. de grootste sponsor betaald en bepaald dus Tennis!

marktwerking, niet moeilijk over doen.
 
Maar ik dacht dat dit weekend op Eurosport 2 uitgezonden zou worden. Waarom kan ik het evengoed zien op 1? Of heb ik het schema verkeerd bekeken?
 
Sports in aktie:

"Beste Eurosport, ik ben motorsportfan in hart en nieren en was blij verrast toen de mededeling kwam dat de MotoGP zonder het afsluiten ( voorlopig dan ) van extra zenderpakketten de MotoGP volledig te zien zouden zijn. Bij het woord volledig versta ik, en waarschijnlijk velen met mij dat de vrije trainingen, kwalificatie, warm up én de races te zien zouden zijn. Echter Vorig raceweekend heb ik, en velen met mij al een halve dag moeten missen en wat volgens velen het beste MotoGP weekend van het seizoen is ( Mugello ) worden de uitzendingen gehalveerd. Op Eurosport 1 wordt de godganse dag aandacht besteed aan voornamelijk een herhaling van wielrennen van gisteren gevolgd door de hoogtepunten van het tennis van gisteren gevolgd door live tennis, en ergens tussen het tennis gebeuren een klein blokje MotoGP. Op Eurosport 2 is het eveneens drama met een herhaling van het wielrennen gevolgd door live voetbal, live tennis, wielrennen, tennis, autosport gevolgd door nog meer voetbal. In de media had Eurosport grootse plannen aangaande de MotoGP, echter nu puntje bij paaltje komt geeft Eurosport niet thuis. Gevraagd wordt naar feedback aangaande de verslagen van de MotoGP, middels een enquete echter ondanks dat her en der negatieve reacties te lezen zijn aangaande de kunde cq professionaliteit van de heren de Vries, van de Goorbergh en het aanwezig zijn van modepopje mevrouw van Wijk in de pitlane met ondermaatse interviews van continu dezelfde personen heb ik niet echt het idee dat met de negatieve wanklanken daadwerkelijk iets gedaan wordt. Het enige positieve aan het niet uitzenden van volledige trainingsdagen is het missen van het oeverloze gewauwel van dhr van de Goorbergh in zinloze discussies met dhr de Vries, echter zijn er beloftes gedaan welke momenteel niet worden nagekomen. Op deze manier gaan het 4 lange jaren worden waarin de wens van de kijker niet centraal staat. En waarbij Eurosport niks doet met de reacties van de kijkers. Eurosport, bedankt...."

Dat is dan duidelijk in ieder geval :Y :)
 
Grappig, ik zei het toch Eurosport is kut. Ben super blij met mijn motogp.com Abbo.

Er werd hier vooral oeverloos gezeverd over het commentaar. Nu wordt de helft gewoon helemaal niet meer uitgezonden. Dat is toch even een ander verhaal. En daarmee wordt alleen maar weer bevestigd dat je er goed aan doet, om geen extra pakket bij je tv aanbieder af te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Er werd hier vooral oeverloos gezeverd over het commentaar. Nu wordt de helft gewoon helemaal niet meer uitgezonden. Dat is toch even een ander verhaal.

:^

Dat commentaar kon me aan mn reet roesten.. Wat mij betreft zetten ze Petty Brart (of hoe je het ook spelt) aan de microfoon. Dat boeit me niet echt. Dat ze het nu net uitzenden.. :(

Belofte maakt schuld is mij altijd geleerd..
 
Vorig jaar betaalde ik 15 euro in de maand voor sport1.
Daar werd alleen de middag sessies uitgezonden.
Nu heeft eurosport ook wat sessies laten schieten, maar t is nog altijd meer als sport1 en gratis.
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar betaalde ik 15 euro in de maand voor sport1.
Daar werd alleen de middag sessies uitgezonden.
Nu heeft eurosport ook wat sessies laten schieten, maar t is nog altijd meer als sport1 en gratis.


Dan weet ik niet welke Sport1 jij had,bij mij werd igg 9 van de 10 keer alles uitgezonden,ik vind het overigens wel een beetje vreemd dat vd Goorbergh zoveel negatieve reacties krijgt,naar mijn idee iemand die echt wel beetje verstand van de racerij heeft!
 
Tja, sommige mensen kun je wel heel erg moeilijk naar de zin maken. Toch een beetje de aard van het volkje. Te veel trainingen hoeft mijn mij ook niet dan word je erop den duur ook flauw van vooral nu er helemaal geen Nederlanders meedoen, als die erbij zijn is het toch interessanter. Het commentaar vind ik wel goed. Van den Goorbergh mag ik graag horen, heeft echt verstand van zaken. Maar ongetwijfeld zitten erop dit forum véél betere.
 
Dan weet ik niet welke Sport1 jij had,bij mij werd igg 9 van de 10 keer alles uitgezonden,ik vind het overigens wel een beetje vreemd dat vd Goorbergh zoveel negatieve reacties krijgt,naar mijn idee iemand die echt wel beetje verstand van de racerij heeft!
Sport1 via mn kabel aanbieder.
Heb ze er nog op aangesproken, verhaal was dat ze geen commentaar konden leveren bij de ochtend sessies.
 
Reactie van Eurosport...


Beste mensen. De bedoeling was aanvankelijk Mugello op Eurosport 2 uit te zenden. Daar zagen we al een tijdje geleden vanwege technische redenen vanaf. Dit is door ons via Facebook en de website gecommuniceerd, maar uiteraard hebben we daarbij niet alle fans bereikt. De rest van het seizoen zal naar alle waarschijnlijkheid volgens de oorspronkelijke planning verlopen. Dat we niet álles van de MotoGP hebben uitgezonden, heeft te maken met Giro en Roland Garros. Het is waar: aan het begin van het seizoen gaven we aan álles uit te gaan zenden, maar we moeten concluderen dat we dit helaas niet helemaal kunnen waarmaken. Het spijt ons dat we daarmee wellicht valse verwachtingen hebben gewekt; in elk geval ook weer een wijze les voor ons, in een stadium waarin we volop bezig zijn Eurosport zwáár op de kaart te zetten - met meer en meer relevante en aansprekende competities. We hopen dat jullie niettemin kunnen genieten van weer een aardig weekendje motorsport op Eurosport. Stay tuned!
 
Laatst bewerkt:
'Goed nieuws MotoGP op Eurosport.' > 'Blijkbaar slecht nieuws - MotoGP naar Eurosport.'

Wellicht dat je de naam van het topic kan veranderen naar 'ouwe wijven gejank'. Niet te geloven wat een gezeik hier zeg. Als je niet kan begrijpen dat tennis ipv motorsport uitgezonden wordt dan heb je een flink bord voor je kop.
 
Wellicht dat je de naam van het topic kan veranderen naar 'ouwe wijven gejank'. Niet te geloven wat een gezeik hier zeg. Als je niet kan begrijpen dat tennis ipv motorsport uitgezonden wordt dan heb je een flink bord voor je kop.
Motorsportfans zijn volgens mij de grootste zeikerds in de sportwereld die er bestaan.

Het is echt nooooit goed
  • Motorsport wordt alleen op betaalzenders uitgezonden
  • Motorsport wordt op Eurosport uitgezonden
  • Wordt het uitgezonden is het commentaar niet goed
  • De reclames zijn te lang
  • De reclames zijn op het verkeerde moment
  • Het lekkere chickie in de pitstraat stelt niet de juiste vragen
Zouden wielren-, snooker- of tennisfans ook zo klagen...?

Man man man
 
Iedereen chill, neem wat te drinken en geniet er van.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan