MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of jullie ook wielrennen kijken maar daar heb je twee mafklappers bij de NOS die iedere 6 minuten zich afvragen waar Gesink zit, waar Mollema is, waar Kruiswijk zich bevindt. Dat is pas vermoeiend!

Ik heb echt geen problemen met Eurosport. Alleen dat ze soms iets niet uitzenden omwille van tennis of wielrennen vind ik niet goed. Verder prima. Alleen Peter Blom die het heeft over "turn eight" , "Moto Geepee" en ander soortige uitspraken doet bij mij de nekharen rijzen.
 
Moet je hem ook geen Peter blom noemen ;) ga je een ander pakken op uitspraken en typ je t zelf verkeerd :P
Ik denk trouwens dat je vd goorbergh bedoeld..
 
Wat snap jij nou wel 😜😂

_O- 😂

1567087099803.png
 
Ik weet niet of jullie ook wielrennen kijken maar daar heb je twee mafklappers bij de NOS die iedere 6 minuten zich afvragen waar Gesink zit, waar Mollema is, waar Kruiswijk zich bevindt. Dat is pas vermoeiend!

Ik heb echt geen problemen met Eurosport. Alleen dat ze soms iets niet uitzenden omwille van tennis of wielrennen vind ik niet goed. Verder prima. Alleen Peter Blom die het heeft over "turn eight" , "Moto Geepee" en ander soortige uitspraken doet bij mij de nekharen rijzen.

En zo is er altijd wel iets waar over kunnen zeiken :Y
 
Ja denk ik ook ....die zegt ook Zilverstone 😂
Hahha idd, begin inmiddels al aardig te wennen aan zn uitspraken en "verderrrs".

Ik ben ook zo n beeld denker dus als ik hem iets hoor zeggen in de trant van : toen wij daar reden..

Zie ik hem met Jurgen samen op 1 motor zitten 🤣
 
Hahha idd, begin inmiddels al aardig te wennen aan zn uitspraken en "verderrrs".

Ik ben ook zo n beeld denker dus als ik hem iets hoor zeggen in de trant van : toen wij daar reden..

Zie ik hem met Jurgen samen op 1 motor zitten 🤣

Iedereen gebruikt stopwoordjes. Als verslaggever zijnde lig je wat dat betreft onder een vergrootglas. Ik vind de niet kloppende uitzendschema’s erger dan als een verslaggever eens een keer iets mist, een stopwoordje gebruikt of wat dan ook. Kan er vaak ook om lachen. En ja Brabanders praten nu eenmaal anders als bovensloters 😄

Probeer zelf maar een hele race aan elkaar te praten zonder vouten.
 
Iedereen gebruikt stopwoordjes. Als verslaggever zijnde lig je wat dat betreft onder een vergrootglas. Ik vind de niet kloppende uitzendschema’s erger dan als een verslaggever eens een keer iets mist, een stopwoordje gebruikt of wat dan ook. Kan er vaak ook om lachen. En ja Brabanders praten nu eenmaal anders als bovensloters 😄

Probeer zelf maar een hele race aan elkaar te praten zonder vouten.
Juist daarom is het fijn dat ik er aan begin te wennen vind ik. In het begin vond ik het best wel vervelend omdat ik er op ging letten..

Het verschil in uitzendschema is idd het ergste, op 2 komen bij mij de onderbrekingen die ze doen voor een of andere top 3/5 of reclame voor zichzelf.. daarna komt pas de irritatie over bepaalde uitspraken ;)

Blijf er heus wel om kijken :P ook als bovensloter
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
Juist daarom is het fijn dat ik er aan begin te wennen vind ik. In het begin vond ik het best wel vervelend omdat ik er op ging letten..

Het verschil in uitzendschema is idd het ergste, op 2 komen bij mij de onderbrekingen die ze doen voor een of andere top 3/5 of reclame voor zichzelf.. daarna komt pas de irritatie over bepaalde uitspraken ;)

Blijf er heus wel om kijken :P ook als bovensloter

Dat is het hele eieren eten. Mensen gaan er op letten en er zich steeds meer ergeren. Heb dat jaren geleden ook gehad hoor. Maar besloot op een gegeven moment gewoon te gaan genieten van de race. En dan kijk je ook met meer plezier :Y
 
Vanaf het moment dat mijn kinderen zich rot schrokken van ´n hysterisch schreeuwende
tv reporter bij ´n herhaling tijdens de MotoGP, zetten we het geluid wat zachter. :t
 
Wat een gezeik met de eurosport player na hun update.
Ik kan dus enkel met ambient sound zonder commentaar kijken, wat ik saai vind, of met commentaar maar inclusief reclame?

Of mis ik iets?

Zowel op android als desktop.

Dan kan ik even goed dat abonnement opzeggen en via tv kijken.


grttr.jpg
sdez.jpg
 
Die nieuwe player is idd volop crap, veel buffering tijdens live etc.
De uitzendingen met ambient zijn alleen de FPs overseas, dat is kennelijk te vroeg en weinig bekeken om daar commentaar bij te geven. Fp4 etc zijn wel met "commentaar", voor zover je dat Nederlandse geneuzel dat kan noemen.
 
Nou dat wordt voor mij geen motogp kijken mocht het weer beginnen.
Canal digitaal wil weer eens niet fatsoenlijk betalen aan de M7 groep dus hebben ze eurosport 1 en 2 uit hun zenderpakket gehaald :(
 
Dan zeg je toch op ?
Kpn heb je internet + tv ( eurosport 1, es2 in plus pakket ) voor iets van 62,50 ?? meen ik
 
Dan zeg je toch op ?
Kpn heb je internet + tv ( eurosport 1, es2 in plus pakket ) voor iets van 62,50 ?? meen ik

Makkelijk gezegd.

Geen ziggo aansluiting mogelijk en heb een wankele slome internet aansluiting van kpn met daarbij een soms wel soms niet werkende lte internet router.
Woon net in een zowat witte vlek hier
 
Bij T-Mobile, Eurosport 1 en 2 in het basispakket.

Voor de eerste race van het seizoen prima. Dan komt de 2e race, hej dat werkt ook nog. Maar dan die 3e race: “Voor deze race dient u de Player aan te schaffen“ Zit je daar verongelijkt op ‘t benkske met je Eurosport 2 🙈😄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan