MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de eerste race van het seizoen prima. Dan komt de 2e race, hej dat werkt ook nog. Maar dan die 3e race: “Voor deze race dient u de Player aan te schaffen“ Zit je daar verongelijkt op ‘t benkske met je Eurosport 2 🙈😄

Ik heb de player, dus voor mij geen probleem. *D
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Makkelijk gezegd.

Geen ziggo aansluiting mogelijk en heb een wankele slome internet aansluiting van kpn met daarbij een soms wel soms niet werkende lte internet router.
Woon net in een zowat witte vlek hier
Lekker rustig en goedkope ruime huizen met veel grond. Vervelend leventje. :9
 
Even wat anders, de podcast 'The in lap' van Eurosport met Frank Weeink, Peter Bom en David Emmet is echt de moeite waard om te luisteren.
Frank heeft veel historische kennis, David weet veel over de actuele ontwikkelingen, nieuwtjes en roddels in de MotoGP-wereld en Peter heeft een schat aan technische kennis.
Ze hebben bijna elke aflevering een (oud-)coureur of teambaas die ze interviewen of wijden een aflevering aan een coureur of team.
Aflevering 10 gaat over Ducati in de MotoGP en is echt gaaf om te luisteren :Y Mooi om te horen hoe gepassioneerd Peter verteld over de techniek en de teamstructuur 👌

 
Even wat anders, de podcast 'The in lap' van Eurosport met Frank Weeink, Peter Bom en David Emmet is echt de moeite waard om te luisteren.
Frank heeft veel historische kennis, David weet veel over de actuele ontwikkelingen, nieuwtjes en roddels in de MotoGP-wereld en Peter heeft een schat aan technische kennis.
Ze hebben bijna elke aflevering een (oud-)coureur of teambaas die ze interviewen of wijden een aflevering aan een coureur of team.
Aflevering 10 gaat over Ducati in de MotoGP en is echt gaaf om te luisteren :Y Mooi om te horen hoe gepassioneerd Peter verteld over de techniek en de teamstructuur 👌

100% mee eens. Ik heb ze allemaal bekeken, erg leuk in deze tijd!
 
Nou dat wordt voor mij geen motogp kijken mocht het weer beginnen.
Canal digitaal wil weer eens niet fatsoenlijk betalen aan de M7 groep dus hebben ze eurosport 1 en 2 uit hun zenderpakket gehaald :(
Eurosport player. Kost mij 20 Euro per jaar en dan heb je alles. GP en SBK.

Ik was vorige maand nog heel lang zitten nadenken om over te stappen naar andere internetprovider welke Canaal Digitaal heeft als televisie aanbod.

Toen werd er al over gesproken dat dit ging gebeuren (ook Discovery en nog een paar zenders ben je kwijt als het goed is). Ik was gauw weer genezen van die gedachten, maar in tegenstelling tot jou woon ik wat betreft aansluitingen op een luxe plek dus het was geen moeilijke keuze.
 
Laatst bewerkt:
Eurosport player. Kost mij 20 Euro per jaar en dan heb je alles. GP en SBK.

Ik vorige maand nog heel lang zitten nadenken om over te stappen naar andere internetprovider welke Canaal Digitaal heeft als televisie aanbod.

Toen werd er al over gesproken dat dit ging gebeuren (ook Discovery en nog een paar zenders ben je kwijt als het goed is). Ik was gauw weer genezen van die gedachten, maar in tegenstelling tot jou woon in wat betreft aansluitingen op een luxe plek dus het was geen moeilijke keuze.
Heb je daar een speciale deal op gemaakt of aangeschaft rond Black Friday misschien?

Ik betaal EUR 3,99 per maand voor de ES Player, dus bijna EUR 50,- op jaarbasis. Had een maand proef genomen in november om de 8 uren van Sepang te kunnen zien in de EWC. Wielrennen en wintersporten zoals schansspringen of alpine skiën mag ik ook graag zien. Maar sinds maart is het geloof ik sowieso gratis omdat er nauwelijks of geen live sport meer op de televisie is. :P

Verder heb ik geen TV pakket, is voor mij vrij achterhaald en buiten sport kijk ik toch nauwelijks wat. Met een abo op MotoGP.com, op WSBK.com, de ES Player en dan ook Netflix (met dank aan de schoonmoeder) maak ik mijn uren beeldscherm wel vol...
 
Het is zo nu en dan in de aanbieding en als je dan het abonnement afsluit blijf je dit betalen (verlengd automatisch).

Goed timen en dan heb je het voor E20. (oid)
 
Vraagje over de euro sport player. Op hoeveel schermen kan je tegelijkertijd kijken, en moet je deze ook via hetzelfde ip adres bekijken? Met Google ga je van de ene helpdesk pagina naar de andere zonder het antwoord te vinden.
 
Vraagje over de euro sport player. Op hoeveel schermen kan je tegelijkertijd kijken, en moet je deze ook via hetzelfde ip adres bekijken? Met Google ga je van de ene helpdesk pagina naar de andere zonder het antwoord te vinden.

Ik deel mijn abbo met mijn broer en vader, dus in ieder geval 3 apparaten.
 
Uhm, kan de je de superbike niet achteraf terugkijken via eurosport player? was eigenlijk de reden dat ik hem had gekocht
 
Hmm, race teruggevonden onder doorgaan met kijken, had hem vanmiddag zomaar even opgezet. Maar de start start er niet eens op :/
Even doorspelen omdat ze de eerste +/-vijf rondjes nog aan het snookeren waren? :)
 
Kan niet verder terug. Snooker liep volgens mij inderdaad uit, maar kunnen ze dan niet gewoon de race er vanaf het begin op zetten..

Dan zou ik toch langzamerhand die videorecorder het raam uit flikkeren!
 
En het is dat ik er vanmiddag op had geklikt dat ik hem nu nog terug vind, via de menu's op geen enkele manier te vinden?
 
Ik zit nu een film te kijken 🤗 kijk......................maandag wel😜
 
Hmm, race teruggevonden onder doorgaan met kijken, had hem vanmiddag zomaar even opgezet. Maar de start start er niet eens op :/

De hele race staat ook gewoon op de player. Je kan hem zowel onder "schedule" als onder "on demand" vinden. Hij staat in beide er twee keer tussen, maar je moet dan wel die met een duur van 1:24:57 nemen dan heb je de hele race. Die van 0:47:21 is diegene die op Eurosport 2 werd uitgezonden met nederlands commentaar maar dan mis je de eerste ronden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan