MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
KUT Eurosport. Vandaag teruggekomen van een paar dagen Harz en vergeten recorder in te stellen.
Geeft niet, gewoon alle (race) sites mijden en wachten op de herhaling op Eurosport2 om 23:00 uur.
Weer wielrennen! Morgen gelukkig alles op Servus TV. Hoop echt dat Eurosport snel failliet gaat en de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan.
 
KUT Eurosport. Vandaag teruggekomen van een paar dagen Harz en vergeten recorder in te stellen.
Geeft niet, gewoon alle (race) sites mijden en wachten op de herhaling op Eurosport2 om 23:00 uur.
Weer wielrennen! Morgen gelukkig alles op Servus TV. Hoop echt dat Eurosport snel failliet gaat en de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan.

Hoe was het in de Harz?
 
Ik zie in op mijn gids bij Eurosport 2 vandaag om 15.00 uur een samenvatting WSS staan. Zijn er nu 2 600 races? Of is er nog steeds 1 race, die dan blijkbaar tegenwoordig op Zaterdag gereden wordt |(.
 
KUT Eurosport. Vandaag teruggekomen van een paar dagen Harz en vergeten recorder in te stellen.
Geeft niet, gewoon alle (race) sites mijden en wachten op de herhaling op Eurosport2 om 23:00 uur.
Weer wielrennen! Morgen gelukkig alles op Servus TV. Hoop echt dat Eurosport snel failliet gaat en de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan.

Ja, laten we hopen dat Eurosport, de enige zender die echt heel veel motorsport uitzendt snel failliet gaat. Dan zijn we enorm geholpen!

B|
 
Ik had die van gister ook gemist ;)
Net ss600 alvast gekeken, dom incident in de opwarmronde.
Vooral erg lullig.

Zo zie je maar. Eén seconde niet opletten met een gangetje van 40 km\h ofzo?

Beste klapper heb je dan.
 
Eurosport maak er wel een potje van wat betreft programmering doorgeven. Volgens Ziggo zenden ze zondag Snooker uit op E1:

1596841111238.png


Op hun eigen site staat de programmering wel goed, net even getest met terugkijken op het tijdstip van de vrije trainingen op vrijdag. Onder Snooker wel degelijk Motorracen te zien. Is niet leuk voor ons maar ook niet voor de Snooker en wielrenfans.

Zit je dan klaar voor je middagdutje tijdens het snookeren, vliegen de motorfietsen je om de oren :+
 
Eurosport maak er wel een potje van wat betreft programmering doorgeven. Volgens Ziggo zenden ze zondag Snooker uit op E1:

Bekijk bijlage 1531043

Op hun eigen site staat de programmering wel goed, net even getest met terugkijken op het tijdstip van de vrije trainingen op vrijdag. Onder Snooker wel degelijk Motorracen te zien. Is niet leuk voor ons maar ook niet voor de Snooker en wielrenfans.

Zit je dan klaar voor je middagdutje tijdens het snookeren, vliegen de motorfietsen je om de oren :+
Tja, wat moet je daar nu mee. Mijn EPG (Satelliet) geeft ook tot 14:00 uur snooker en wielrennen aan.
Is best lastig om een kampioenschap op TV te volgen.
Kijkcijfers zullen op deze manier altijd laag blijven, en dan kan je wel klagen dat Dorna de WSBK niet goed promoot, en daar zit iets in want het helpt niet om het door een zender uit te laten zenden die overduidelijk andere prioriteiten heeft. (Wielrennen, snooker, Formule E, en het voortdurend promoten van hun player).
 
Ik heb vorig jaar de player ook maar aangeschaft omdat ik de teleurstellingen in de programmering niet meer aankon bij Eurosport. Zeer naar tevredenheid. Hoewel het soms even zoeken is om bij de goede races te komen.

Vooral het engelse commentaar bij de WSBK vind ik 'n verademing.

Genoeg te kijken dit weekend ;)

Jammer dat eurosport op tv niet meer prioriteit heeft voor de motorsport
 
Neil en Suzy op TV, Internationale WSBK stream op laptop.
Het is toch veel te warm om te werken ;)
20200808_115652.jpg
 
Ik weet ook niet meer waar ik nu naar moet kijken.

WSS Superpole met Moto3 FP4 tegelijk. Straks WSBK en WSS race 1 en ook de MotoGP FP4 en Q1 en Q2.

Wij wilden weer races zien dus ze dachten alsjullieblieft! Alles tegelijk en kop houde! :o
 
Voor iedereen die loop te miepe over Eurosport.

Geef wat centen uit en haal de player. Het is gratis op tv en dan heb je het er maar mee te doen.

Wil je enige controle dan betaal je wat en kan je via de player bijna alles live bekijken met als bonus vaak Brits commentaar zoals nu bij de WSS superpole race.
 
Laatst bewerkt:
Voor iedereen die loop te miepe over Eurosport.

Geef wat centen uit en haal de player. Het is gratis op tv en dan heb je het er maar mee te doen.

Wil je enige controle dan betaal je wat en kan je via de player bijna alles live bekijken met als bonus vaak Brits commentaar zoals nu bij de WSS superpole race.
Dat is het dus niet. Je betaald toch voor een bepaald TV pakket, en vaak moet je voor Eurosport2 extra betalen. Dus nee, het is NIET gratis.
Sterker nog de eigenaar van Eurosport is Discovery, en laat deze nu zoveel geld vragen voor hun zenderpakket dat Canal Digitaal sinds April is afgehaakt. Dus géén Eurosport meer bij Canal Digitaal en er zullen meer providers volgen.
Het is voor mij dan ook een principekwestie om niet toe te geven aan die geldwolven en dan maar extra te betalen voor de player.

Tip, je kan MotoGP en WSBK gratis volgen met een VPN verbinding die je op Oostenrijk zet op:
Servus TV Livestream
 
Dat is het dus niet. Je betaald toch voor een bepaald TV pakket, en vaak moet je voor Eurosport2 extra betalen. Dus nee, het is NIET gratis.
Sterker nog de eigenaar van Eurosport is Discovery, en laat deze nu zoveel geld vragen voor hun zenderpakket dat Canal Digitaal sinds April is afgehaakt. Dus géén Eurosport meer bij Canal Digitaal en er zullen meer providers volgen.
Het is voor mij dan ook een principekwestie om niet toe te geven aan die geldwolven en dan maar extra te betalen voor de player.

Tip, je kan MotoGP en WSBK gratis volgen met een VPN verbinding die je op Oostenrijk zet op:
Servus TV Livestream

Je hebt gelijk dat je al betaald voor een specifiek zenderpakket. En ook als je principieel niet wil betalen voor een extra pakket in welke vorm dan ook. Maar deal er dan ook mee, want dan kies je er bewust voor om je lievelingssport niet te kunnen zien. Je kan blijven zeuren over de zender die de rechten heeft en het dus uitzendt. Over de tijden, over het incorrecte tijdschema, over het waardeloze commentaar, over de kleding en gebrekkige kennis van de pitreporter, etc, etc. De situatie zal er niet door veranderen. Ook niet als de rechten naar een ander tv station gaan.
 
Dat is het dus niet. Je betaald toch voor een bepaald TV pakket, en vaak moet je voor Eurosport2 extra betalen. Dus nee, het is NIET gratis.
Sterker nog de eigenaar van Eurosport is Discovery, en laat deze nu zoveel geld vragen voor hun zenderpakket dat Canal Digitaal sinds April is afgehaakt. Dus géén Eurosport meer bij Canal Digitaal en er zullen meer providers volgen.
Het is voor mij dan ook een principekwestie om niet toe te geven aan die geldwolven en dan maar extra te betalen voor de player.

Tip, je kan MotoGP en WSBK gratis volgen met een VPN verbinding die je op Oostenrijk zet op:
Servus TV Livestream
Als het een principe kwestie is dan verdien je deze ontevredenheid ook gewoon. Jouw eigen keuze.

Er is een alternatief en als je voor een duppie op de eerste rij wilt zitten heb je gewoon pech. Welkom in de echte wereld.

Ze hebben een heel goed systeem met de player waar je zelf een redelijke vorm van controle hebt.

Canal Digitaal ook....
Te beroerd om voor fatsoenlijke voorzieningen te betalen en wel lopen zeuren.
 
Als het een principe kwestie is dan verdien je deze ontevredenheid ook gewoon. Jouw eigen keuze.

Er is een alternatief en als je voor een duppie op de eerste rij wilt zitten heb je gewoon pech. Welkom in de echte wereld.

Ze hebben een heel goed systeem met de player waar je zelf een redelijke vorm van controle hebt.

Canal Digitaal ook....
Te beroerd om voor fatsoenlijke voorzieningen te betalen en wel lopen zeuren.
Nogal een voorbarige reactie van je.
Er zijn ook gebieden waar de voorzieningen gewoon niet beter zijn.
Ik heb geen kabel TV, dat is geen keuze, het ligt hier gewoonweg niet.
Glasvezel ligt inmiddels in de meterkast en moet alleen nog aangesloten worden.
Dat kost me ruim €1800,- !! Wat heb jij betaald?
 
Dat is het dus niet. Je betaald toch voor een bepaald TV pakket, en vaak moet je voor Eurosport2 extra betalen. Dus nee, het is NIET gratis.
Sterker nog de eigenaar van Eurosport is Discovery, en laat deze nu zoveel geld vragen voor hun zenderpakket dat Canal Digitaal sinds April is afgehaakt. Dus géén Eurosport meer bij Canal Digitaal en er zullen meer providers volgen.
Het is voor mij dan ook een principekwestie om niet toe te geven aan die geldwolven en dan maar extra te betalen voor de player.

Tip, je kan MotoGP en WSBK gratis volgen met een VPN verbinding die je op Oostenrijk zet op:
Servus TV Livestream
Welkom in een kapitalistische wereld. Heb jij ook nog je eigen groentetuin?
 
Nogal een voorbarige reactie van je.
Er zijn ook gebieden waar de voorzieningen gewoon niet beter zijn.
Ik heb geen kabel TV, dat is geen keuze, het ligt hier gewoonweg niet.
Glasvezel ligt inmiddels in de meterkast en moet alleen nog aangesloten worden.
Dat kost me ruim €1800,- !! Wat heb jij betaald?
In dat geval des te meer reden om de player aan te schaffen in plaats van principeel te zijn en vervolgens hier te gaan lopen zeuren.

Het is namelijk niet zo dat Eurosport het niet goed aanbiedt. Dat doen ze wel via de player. Jouw principes zijn jouw probleem en niet Eurosport terwijl je dat wel zo doet overkomen.
 
Je hebt gelijk dat je al betaald voor een specifiek zenderpakket. En ook als je principieel niet wil betalen voor een extra pakket in welke vorm dan ook. Maar deal er dan ook mee, want dan kies je er bewust voor om je lievelingssport niet te kunnen zien. Je kan blijven zeuren over de zender die de rechten heeft en het dus uitzendt. Over de tijden, over het incorrecte tijdschema, over het waardeloze commentaar, over de kleding en gebrekkige kennis van de pitreporter, etc, etc. De situatie zal er niet door veranderen. Ook niet als de rechten naar een ander tv station gaan.
Ik weet het meestal wel te vinden , in goede kwaliteit, met goed commentaar. Het is alleen zo jammer dat het voor de gemiddelde kijker niet te doen is en de sport op deze manier nooit populairder zal worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ziggo betaald dik geld aan Eurosport, laat Eurosport dan ook zorgen dat ze de zaken goed voor elkaar hebben (EPG).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan