MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Same.
Frank kan af en toe wel een beetje in zijn enthousiasme doordraven, maar ja.. Dat is hij nou eenmaal denk ik. Ja af en toe wel eens irritant dat hij ondanks wat er gebeurd z'n begonnen verhaal(tje) af moet maken, maar ja... We kunnen zelf ook wel zien wat er gebeurd :)
Ik denk dat we niet mogen klagen met dit duo.
Met name Peter vind ik echt fijn om naar te luisteren.
 
Same.
Frank kan af en toe wel een beetje in zijn enthousiasme doordraven, maar ja.. Dat is hij nou eenmaal denk ik. Ja af en toe wel eens irritant dat hij ondanks wat er gebeurd z'n begonnen verhaal(tje) af moet maken, maar ja... We kunnen zelf ook wel zien wat er gebeurd :)
Ik denk dat we niet mogen klagen met dit duo.
Met name Peter vind ik echt fijn om naar te luisteren.
Maar goed dat meningen subjectief zijn. Ik vind hem volstrekt ongeschikt als commentator (iig tijdens de race, achtergrond interviews van hem heb ik geen probleem mee), hij heeft er gewoon de skills niet voor en hij irriteert me mateloos met zijn mega autistische geratel. Als motorsportjournalist is hij zeker ter zake kundig. Maar dat zijn wel twee verschillende vaardigheden. Als ik de keuze had om in de Eurosportplayer voor Engels commentaar te kiezen had ik dat allang gedaan, maar dat kan niet eens.
 
die Frank heeft waarschijnlijk een relatie met de dochter (of de zoon) van de baas van eurosport. ik zie echt geen andere reden waarom die zou mogen blijven presenteren.
Wat dacht je van dat irritante geschreeuw van als er iemand gewoon binnendoor steekt , mijn hond kruipt gelijk onder de tafel als hij hem hoort , daarom kijk ik ook lekker boven via de beamer en surround op 30 :)
 
aan zijn entusiasme scheelt niets, maar het is niet omdat je entusiast zijt dat je goed bent in je job.
ik ben allergisch voor incompetentie, en Frank is incompetent als presentator. Hij kan misschien vanalles, maar interessant commentaar leveren met een aanvaardbaar nivo nederlands (en ik leg de lat echt niet hoog) is aan hem niet besteed. die geraakt nog niet door het eertse leerjaar wegens gebuisd voor nederlands.
 
aan zijn entusiasme scheelt niets, maar het is niet omdat je entusiast zijt dat je goed bent in je job.
ik ben allergisch voor incompetentie, en Frank is incompetent als presentator. Hij kan misschien vanalles, maar interessant commentaar leveren met een aanvaardbaar nivo nederlands (en ik leg de lat echt niet hoog) is aan hem niet besteed. die geraakt nog niet door het eertse leerjaar wegens gebuisd voor nederlands.
Voor mij is het zijn deskundigheid op het gebied van het racen zelf en het gevoel voor voertuigbeheersing. Hij kan de voorband en achterband niet uit elkaar houden. :+ Er zal verder nauwelijks een grotere encyclopedie achter de microfoon zitten dan Frank. Voor dat laatste heb ik wel respect. Hij komt op mij daardoor wel professioneel en als liefhebber van de sport over.
Alleen kan er een jaartje tracktraining voor hem wel bij. Broodnodig. Even leren hoe een motor zich gedraagt op het circuit en hoe rijders zich voelen.
Dan nog even wat concentratie oefeningen wie, wat, waar op de baan zit..
Dan zou hij de plank een stuk minder mis slaan.
 
Voor mij is het zijn deskundigheid op het gebied van het racen zelf en het gevoel voor voertuigbeheersing. Hij kan de voorband en achterband niet uit elkaar houden. :+ Er zal verder nauwelijks een grotere encyclopedie achter de microfoon zitten dan Frank. Voor dat laatste heb ik wel respect. Hij komt op mij daardoor wel professioneel en als liefhebber van de sport over.
Alleen kan er een jaartje tracktraining voor hem wel bij. Broodnodig. Even leren hoe een motor zich gedraagt op het circuit en hoe rijders zich voelen.
Dan nog even wat concentratie oefeningen wie, wat, waar op de baan zit..
Dan zou hij de plank een stuk minder mis slaan.
3x gelezen en snap het 4x niet :P
 
3x gelezen en snap het 4x niet :P
-/-- Voor mij is het zijn (gebrek aan) deskundigheid op het gebied van het racen zelf en het gevoel voor voertuigbeheersing.

+/++ Er zal verder nauwelijks een grotere encyclopedie achter de microfoon zitten dan Frank. Voor dat laatste heb ik wel respect. Hij komt op mij daardoor wel professioneel en als liefhebber van de sport over.

+/- Alleen kan er een jaartje tracktraining voor hem wel bij. Broodnodig. Even leren hoe een motor zich gedraagt op het circuit en hoe rijders zich voelen.
Dan nog even wat concentratie oefeningen wie, wat, waar op de baan zit..
Dan zou hij de plank een stuk minder mis slaan.
 
-/-- Voor mij is het zijn (gebrek aan) deskundigheid op het gebied van het racen zelf en het gevoel voor voertuigbeheersing.

+/++ Er zal verder nauwelijks een grotere encyclopedie achter de microfoon zitten dan Frank. Voor dat laatste heb ik wel respect. Hij komt op mij daardoor wel professioneel en als liefhebber van de sport over.

+/- Alleen kan er een jaartje tracktraining voor hem wel bij. Broodnodig. Even leren hoe een motor zich gedraagt op het circuit en hoe rijders zich voelen.
Dan nog even wat concentratie oefeningen wie, wat, waar op de baan zit..
Dan zou hij de plank een stuk minder mis slaan.
Ah, ik snap het iets beter nu. neem aan dat het dus in alle 3 de gevallen om Frank gaat ?!
Ik snapte het dus niet goed omdat ik dacht dat 2/3 over Peter gingen.. ;)

Dit seizoen niet sowieso

Vind ik wel jammer, heb nu de races wel terug gezien via youtube maar dat is toch minder op de 1 of andere manier
 
Ah, ik snap het iets beter nu. neem aan dat het dus in alle 3 de gevallen om Frank gaat ?!
Ik snapte het dus niet goed omdat ik dacht dat 2/3 over Peter gingen.. ;)



Vind ik wel jammer, heb nu de races wel terug gezien via youtube maar dat is toch minder op de 1 of andere manier
Oh wil je ze delen?
 
Ah, ik snap het iets beter nu. neem aan dat het dus in alle 3 de gevallen om Frank gaat ?!
Ik snapte het dus niet goed omdat ik dacht dat 2/3 over Peter gingen.. ;)
Peter is er voor de race kennis, maar Frank zegt wel vaak iets rijder en/of machine wat geen hout slaat.
En hij zit soms iets te diep in zijn aantekeningen of er is een andere reden dat hij rijders verward en op welke positie ze strijden.

Maar niemand is perfect.
En iedere kijker heeft zo zijn voorkeuren.

Zo kunnen Diederik en Patrick bij mij geen kwaad doen. Wat er ook gebeurd.
Roze zonnebril hier. :+ ;)
 
Het eerste commentatorenduo dat echt álle vinkjes weet te zetten (verstand van het paddock, beheersing van de taal, een prettige stem, aanstekelijk enthousiasme, eigen ervaring, oplettendheid, scherp op het beeld, kennis van de geschiedenis en aangename interactie met elkaar) moet ik nog tegenkomen. Zolang wij als stuurlui aan wal regelmatig 50% onzin afwisselen met 50% bullshit, kijk ik er niet van op dat er mensen aan de microfoon zitten die dat ook overkomt.
 

Janbros zei:
maar interessant commentaar leveren met een aanvaardbaar nivo nederlands (en ik leg de lat echt niet hoog) is aan hem niet besteed
proficiat Paul , muggenziften is blijkbaar belangrijker dan het onderwerp. En ik had er nog bij gezet dat ik de lat echt niet hoog legde.

denk trouwens dat ik Frank met Diederick heb verwisseld. Het is die van de Moto2/3 die ze moeten afdanken.
 
Het eerste commentatorenduo dat echt álle vinkjes weet te zetten (verstand van het paddock, beheersing van de taal, een prettige stem, aanstekelijk enthousiasme, eigen ervaring, oplettendheid, scherp op het beeld, kennis van de geschiedenis en aangename interactie met elkaar) moet ik nog tegenkomen. Zolang wij als stuurlui aan wal regelmatig 50% onzin afwisselen met 50% bullshit, kijk ik er niet van op dat er mensen aan de microfoon zitten die dat ook overkomt.
Kuch!...kuch....
Jack Burnicle en James Whitham!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan