MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de TV Gids van Evert is zo’n beetje alles te volgen op Eurosport 1?
Volgens de online tv gids van KPN niet, althans niet live. Vrijdagochtend de trainingen live op 1, ‘s middags niks live, wel in de avonduren terug te zien op 1 in herhaling. Zaterdag zelfde recept. Zondag de races wel live maar op ES2.
 
Lekker man :) Komt die player ook nog eens uit.

WSBK wel weer voor 5 jaar vast gelegd door Eurosport, toch mooi dat ze dat doen terwijl er nauwelijks mensen kijken

Het is sowieso de moeite waard om te kijken via de Player, ook als ES het wel op tv uitzendt. Op de Player is het reclamevrij, heerlijk.

En van de SBK is idd heel goed nieuws.
 
Volgens racesport komt het op Eurosport 1?

 
Jep, hier ook fan van de Eurosport Player. Met corona ook netjes langer kunnen doen met het abonnement. Keurig geregeld allemaal.

En met een chromecastje prima op tv te zien in goede kwaliteit. Denk dat mijn tv abonnement er maar eens uit gaat :D
 
Het is sowieso de moeite waard om te kijken via de Player, ook als ES het wel op tv uitzendt. Op de Player is het reclamevrij, heerlijk.

En van de SBK is idd heel goed nieuws.
Nu je het zegt besef ik dat pas! 8)7
 
Alles is te zien op de player.
Trainingen en kwali zijn vrijdag en zaterdag op Eurosport 1
Warm-up en races zondag op Eurosport 2
Die site van kwakbol Evert kijk ik niet op. Ik zoek het zelf wel uit.

Edit: Middag trainingen en de kwali zijn zo te zien inderdaad niet live te zien op de TV. Wel op de player.
 
Laatst bewerkt:
Sinds dit jaar ook Eurosport Player. Echt super. Ook Motoamerica is er te zien. Daarnaast luister ik ook graag naar de podcast The In Lap van Frank Weeink, Peter Bom en David Emmett. Vanaf iedere donderdag te luisteren op spotify. Vooral Peter Bom is een mooie toevoeging met veel technische kennis.
 
Ik kan de FP2 trainingen niet terugvinden in de player. Ben ik nu kippig of staat het er gewoon niet tussen? :?

Ik zie sowieso niets van Frankrijk. Begint bij Portugal als ik zoek.
 
Ik kan de FP2 trainingen niet terugvinden in de player. Ben ik nu kippig of staat het er gewoon niet tussen? :?

Ik zie sowieso niets van Frankrijk. Begint bij Portugal als ik zoek.
Ik heb het wel kunnen terugvinden. Bij motogp en dan heet de uitzending mgp_youth oid. En dan moet je even uitvogelen welke sessie je van welke klasse te pakken hebt.
 
de player is in de app versie op de telefoon nogal eens een zoektocht moet ik zeggen. Dingen zijn niet goed te vinden en ik kan niet voor of achteruit spoelen. Ik schakel van pure ellende maar naar player op de laptop en dan streamen. Principe is het zelfde maar ik vind het kwalijk dat de app zo matig in elkaar zit.
 
Ik kan de FP2 trainingen niet terugvinden in de player. Ben ik nu kippig of staat het er gewoon niet tussen? :?

Ik zie sowieso niets van Frankrijk. Begint bij Portugal als ik zoek.
Ik moest ook even zoeken, maar het staat onder "show ealier today" en dan noemen ze het event "MotoGP: W.CH Youth". Om het makkelijk te maken.
 
de player is in de app versie op de telefoon nogal eens een zoektocht moet ik zeggen. Dingen zijn niet goed te vinden en ik kan niet voor of achteruit spoelen. Ik schakel van pure ellende maar naar player op de laptop en dan streamen. Principe is het zelfde maar ik vind het kwalijk dat de app zo matig in elkaar zit.

Op programma klikken. Daar staat gewoon alles. Ik gebruik de app op m’n telefoon gebruik en stream naar de tv.
 
De Eurosport Player zit bijzonder slecht in elkaar. Even simpel de laatste Moto2 race vinden is soms al een hele uitdaging.

Maar goed, ik hou het wel aan want ik vertik het om nog een heel duur extra Ziggo abonnement te nemen (Movies en Series XL) om alleen Eurosport 2 te kunnen kijken.
(En ja, in het verleden altijd dat pakket gehad, alleen voor Eurosport 2.)
 
De Eurosport Player zit bijzonder slecht in elkaar. Even simpel de laatste Moto2 race vinden is soms al een hele uitdaging.

Maar goed, ik hou het wel aan want ik vertikt het om nog een heel duur extra Ziggo abonnement te nemen (Movies en Series XL) om alleen Eurosport 2 te kunnen kijken.
(En ja, in het verleden altijd dat pakket gehad, alleen voor Eurosport 2.)
Precies hoe ik er ook over denk. Ook ik neem geen Ziggo alleen voor dat, en een extra pakket nemen voor alleen dat zit er ook niet in.
En met een Chromecast kun je het gewoon naar je tv streamen.
 
De Eurosport Player zit bijzonder slecht in elkaar. Even simpel de laatste Moto2 race vinden is soms al een hele uitdaging.

Maar goed, ik hou het wel aan want ik vertikt het om nog een heel duur extra Ziggo abonnement te nemen (Movies en Series XL) om alleen Eurosport 2 te kunnen kijken.
(En ja, in het verleden altijd dat pakket gehad, alleen voor Eurosport 2.)
Het is af en toe inderdaad een apart systeem !
Zoekfunctie werkt voor geen meter
On demand word pas na enkele dagen bij gewerkt
als je dus iets van vandaag wilt terug zien moet dat via programma, klik je het verkeerde aan kan je weer van voor af aan beginnen.

Maar voor 20 euro per jaar martel ik wel een beetje, gun het de KPN en Ziggo ook niet en motogp.com is maar weinig beter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan