MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, nu ik weet hoe het "werkt" heb ik niet heel veel moeite.
Kan zelfs inmiddels het verschil zien tussen de opnames met reclame en zonder :)
 
Heb me (weer) aangemeld bij Euro Player voor komend jaar.
Zijn wat dingetjes veranderd, maar na 20 minuten kon ik streamen net de tv. Kon maar geen verbinding met de tv maken.Had ik de WiFi op de smart phone uit staan.. 8)7
Maar....als het morgen regent in France dan voorspel ik een onvoorspelbare race.
En Q1 is nu er live op....🤓
 
Eurosport 2 en Eurosport player
Screenshot_20210515-165334_Chrome.jpg
 
Goedemorgen ik zit al een tijdje te twijfelen of ik die es player neem. Lees veel.slechte dingen er over, maar als ik t hier zo lees gaat 't nog wel?
 
De app is misschien ff wennen. Verder gewoon waar voor je geld. Alles is on demand zonder reclame te bekijken. Het is ook veel goedkoper dan een abbo Motogp en WSBK. Ik zie alleen maar voordelen.
 
De app is misschien ff wennen. Verder gewoon waar voor je geld. Alles is on demand zonder reclame te bekijken. Het is ook veel goedkoper dan een abbo Motogp en WSBK. Ik zie alleen maar voordelen.
Bedankt voor je reactie. Lees over reclame tussendoor en app die niet start, geluid niet synchroon enz. Dus was een beetje huiverig haha. Zal t zo eens allemaal gaan bekijken dan.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Lees over reclame tussendoor en app die niet start, geluid niet synchroon enz. Dus was een beetje huiverig haha. Zal t zo eens allemaal gaan bekijken dan.
De app is misschien niet de beste, maar werkt voor mij op iPhone apple tv en in de browser.

Voor een paar tientjes per jaar motogp en wsbk
 
Heb zojuist een jaarabonnement genomen dus ben benieuwd. M'n meissie is iig blij, scheelt weer een hoop gescheld als er weer eens wielrennen is ipv de motorsport die beloofd was😬
 
Godver zeg, wat een halfies daar bij ES......die crash van Oliveira in beeld met koeienletters "Replay yesterday", duidelijk op een droge baan terwijl het nu zeiknat is, maar Eppo en Eppo beide overtuigt dat het op dat moment gebeurde. En zo knap Oliveira op p3 ondanks zn crash zojuist😩😩
 
Godver zeg, wat een halfies daar bij ES......die crash van Oliveira in beeld met koeienletters "Replay yesterday", duidelijk op een droge baan terwijl het nu zeiknat is, maar Eppo en Eppo beide overtuigt dat het op dat moment gebeurde. En zo knap Oliveira op p3 ondanks zn crash zojuist😩😩
Zozo jij hebt Peter en Frank op een fout kunnen betrappen... applaus hoor!:')
 
Godver zeg, wat een halfies daar bij ES......die crash van Oliveira in beeld met koeienletters "Replay yesterday", duidelijk op een droge baan terwijl het nu zeiknat is, maar Eppo en Eppo beide overtuigt dat het op dat moment gebeurde. En zo knap Oliveira op p3 ondanks zn crash zojuist😩😩
Goed blijven luisteren hoor, ze maken vast nog wel meer vaudjes. Het zijn net mensen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben juist blij met hun enthousiasme! Tis alvast beter dan wat we jaren gehad hebben 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan