MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar hij gaat steeds harder blèren als er wat gebeurt op de baan

ja, of nog erger, als er niks gebeurt _O- . Lachen.


Gisteren de player lopen vervloeken.
Op één of andere manier heeft hij moeite met de Chromecast. Soms doet hij het gewoon zoals het hoort, maar heel vaak gaat het beeld op zwart en doet hij niks. Als het nu een gratis dienst was zou ik er niet zo om malen, maar ik heb dat abonnement speciaal genomen voor die paar races die ze niet live op TV uitzenden, en dan kan ik er heel slecht tegen dat het niet werkt, en dat ik op moment supreme loop te kutten om het werkend te krijgen.


Uiteindelijk op de laptop van mijn vriendin moeten inloggen, de stream op volledig scherm aan moeten zetten en dan via schermreproductie naar mijn TV kunnen streamen. Vervolgens moet het volume op de laptop wel aan blijven staan omdat hij anders ook geen geluid streamt en natuurlijk zit er een lichte vertraging in dus hoor je alles 2 keer.


Het was me weer een gezeik, maar uiteindelijk wel alles kunnen kijken.



Waren ze zo slim om ook nog eens (tijdens dat gezeik) de popup te geven: 'bent u tevreden over de player app? beoordeel ons nu!'.
 
Werkt misschien om oordopjes (of lege jack plug) in te pluggen?

Ik waardeer de tip, heb er inderdaad ook over nagedacht, maar mijn doel was lekker een dagje lekker brak op de bank uit te kateren met een paar mooie races. Als de moto3 dan al van start is en die (^%(&%%*$^zooi werkt nóg niet, en later valt hij allemaal weer in duigen bij de start van de moto2 heb ik geen puf meer om oordopjes op te zoeken... Ik heb de laptop uiteindelijk een paar meter van me af gezet, zo zacht mogelijk en dan de TV maar wat harder zetten.
 
ja, of nog erger, als er niks gebeurt _O- . Lachen.


Gisteren de player lopen vervloeken.
Op één of andere manier heeft hij moeite met de Chromecast. Soms doet hij het gewoon zoals het hoort, maar heel vaak gaat het beeld op zwart en doet hij niks. Als het nu een gratis dienst was zou ik er niet zo om malen, maar ik heb dat abonnement speciaal genomen voor die paar races die ze niet live op TV uitzenden, en dan kan ik er heel slecht tegen dat het niet werkt, en dat ik op moment supreme loop te kutten om het werkend te krijgen.


Uiteindelijk op de laptop van mijn vriendin moeten inloggen, de stream op volledig scherm aan moeten zetten en dan via schermreproductie naar mijn TV kunnen streamen. Vervolgens moet het volume op de laptop wel aan blijven staan omdat hij anders ook geen geluid streamt en natuurlijk zit er een lichte vertraging in dus hoor je alles 2 keer.


Het was me weer een gezeik, maar uiteindelijk wel alles kunnen kijken.



Waren ze zo slim om ook nog eens (tijdens dat gezeik) de popup te geven: 'bent u tevreden over de player app? beoordeel ons nu!'.

Met hdmi kabel tussen laptop en tv heb je dat probleem niet.
Streamen tussen laptop met Windows en een tv loopt lang niet altijd soepel.
Als ik stream tussen telefoon en tv is alles super van kwaliteit maar via laptop is het niet echt wat. Traag verspringend beeld en geluid is ook niet geweldig
 
Met hdmi kabel tussen laptop en tv heb je dat probleem niet.
Streamen tussen laptop met Windows en een tv loopt lang niet altijd soepel.
Als ik stream tussen telefoon en tv is alles super van kwaliteit maar via laptop is het niet echt wat. Traag verspringend beeld en geluid is ook niet geweldig

Normaal gesproken stream ik via de telefoon maar het probleem is dus dat die player app op zwart sloeg zodra ik begon te casten.:(
Telefoon opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas mocht dat niet baten.

Laptop van m'n vriendin is helaas een moderne en vrij compacte... Een kabeltje past daar niet meer in zonder het juiste verloopje en die heb ik niet.

Maar het probleem is dus die player app die niet fatsoenlijk kan casten. Mocht iemand daar een oplossing voor hebben (behalve alles updaten, dat is al gedaan) hoor ik het graag.:Y
 
Normaal gesproken stream ik via de telefoon maar het probleem is dus dat die player app op zwart sloeg zodra ik begon te casten.:(
Telefoon opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas mocht dat niet baten.

Laptop van m'n vriendin is helaas een moderne en vrij compacte... Een kabeltje past daar niet meer in zonder het juiste verloopje en die heb ik niet.

Maar het probleem is dus die player app die niet fatsoenlijk kan casten. Mocht iemand daar een oplossing voor hebben (behalve alles updaten, dat is al gedaan) hoor ik het graag.:Y

Met mijn phone geen probleem. Gewoon scherm delen aan zetten. App starten en via de tv beeld en geluid
Ik heb een lg Android telefoon
 
Sinds dit jaar ook Eurosport Player. Echt super. Ook Motoamerica is er te zien. Daarnaast luister ik ook graag naar de podcast The In Lap van Frank Weeink, Peter Bom en David Emmett. Vanaf iedere donderdag te luisteren op spotify. Vooral Peter Bom is een mooie toevoeging met veel technische kennis.
MotoAmerica helaas niet meer.
 
Normaal gesproken stream ik via de telefoon maar het probleem is dus dat die player app op zwart sloeg zodra ik begon te casten.:(
Telefoon opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas mocht dat niet baten.

Laptop van m'n vriendin is helaas een moderne en vrij compacte... Een kabeltje past daar niet meer in zonder het juiste verloopje en die heb ik niet.

Maar het probleem is dus die player app die niet fatsoenlijk kan casten. Mocht iemand daar een oplossing voor hebben (behalve alles updaten, dat is al gedaan) hoor ik het graag.:Y


Het kan ook aan de Chromecast liggen, of beter gezegd het signaal daarvan.
Ik gebruik een Chromecast ultra, deze kan ook bedraad aangesloten worden maar in het begin had ik deze via wifi aangesloten.
Dit gaf regelmatig haperingen en vastlopers. Nadat ik de Chromecast bedraad heb aangesloten werkt het perfect.
Ik stream altijd met de smartphone (Sony met Android 10)
 
Overigens gaat de Formule1 vermoedelijk achter de decoder. Hopelijk staat er met de MotoGP niet hetzelfde te gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan