MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is erger, ieder jaar achterin eindigen met je fabrieksteam en je beste coureur die met gevaar voor eigen leven er enigzins nog wat van probeert te maken, of hulp van een specialist vragen?
De grootste motorfabrikant in de wereld kan dus zelf geen frame maken , dat geeft vertrouwen voor de motoren die ze verkopen , not
Koop dat dat bedrijfje op en zet er Honda op
 
Allemaal een moto guzzi
IMG_0363.jpeg
 
Nee omdat ze een frame ergens anders vandaan halen , ze kunnen het blijkbaar zelf niet
maakt niet uit, als je iets kan maken dat maar 0.5% slechter is dan het beste van het beste ben je ook héél goed en is er geen reden om hun straatproducten niet te vertrouwen.
dat je in een sport waar het bijna niet meer om 10den van een seconde draait maar eerder om 100sten externe expertise inschakeld is geen schande.
is een motormerk dat racet met remmen, vering, wielen, kettingen, .... van "een ander" dan wel te vertrouwen ? Draaien alle straat-Yamaha blokken in de soep ? Waren alle Ducati motoren van tussen de 5 en 10 jaar geleden allemaal onhandelbare kut-dingen die niet te vertrouwen waren ? Was de RSV4 van Aprilia tot 2 jaar geleden een complete non-fiets die niet mee kon met de concurrentie (terwijl dat kut-ding ze wel allemaal mooi te kakken zette in WSBK).

kortom : kritiek mag er zijn, maar uitspraken alsof ze "geen frame kunnen bouwen" en "hun straatmotoren niet te vertrouwen zijn" is gewoon dikke BS.
 
Ze zouden met hun grote en geld eens een keer wat revolutionairs kunnen maken
Maar net zoals hun straat fietsen altijd aan de veilige kant en dus saai
 
Ze zouden met hun grote en geld eens een keer wat revolutionairs kunnen maken
Maar net zoals hun straat fietsen altijd aan de veilige kant en dus saai
Nou zeg jij eens wat ze moeten maken dan?! Voorlopig heeft dat wat jij saai vind, ze geen windeieren gelegd 😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan