MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk mag het commentaar duo Weeink en Bom mee naar ziggo, die wil je niet missen.

Eerlijk gezegd kan ik niet luisteren naar die twee

muppets GIF
 
Een koopje in vergelijking met Ziggo (als je geen Ziggo televisie abonnement hebt).
Zo'n Ziggo sport abonnement komt voor mij als KPN klant op €203,88 per jaar.

Bij mij 180 euro per jaar om Ziggo toe te voegen :( :(

Die €180+wisselgeld werd mij ook verteld.
€15,- per maand extra bij KPN met 6 sportzenders..
Incl dat onnozele voetbal geneuzel.
Nou, haalt die er lekker af en geef daar korting voor terug..
 
Mijn ervaring met Ziggo is dat je ze gewoon moet bellen en zeggen dat je als klant korting wilt of een extra pakket gratis.
Je hoeft niet eens te dreigen met overstappen. Dat zal vast ook bij KPN zo werken.
Ik heb voor mijn moeder die al jaren Ziggo klant is in september er een belletje aan gewaagd.
Vroeg eerst om korting. Kreeg aanbod van 9 maanden €20,-. korting!
Niet gelijk toegehapt en ook nog een nieuwe Mediabox XL erbij gekregen incl. gratis installatie.
2022 bel ik weer.
 
Toevallig via KPN een deal weten te sluiten om ziggo sport gratis te krijgen een geheel jaar lang! Abonnement van een jaar liep weer af. Gebeld het abonnement te beëindigen, maar kon nog een bijzondere aanbieding krijgen.
 
Ja joh bij Ziggo zijn ze de beroerdste niet.
Aanbieding voor mij als vaste klant; komende half jaar €33 per maand voor tv en internet. Icm Vodafone nog een extra zenderpakket gratis én €5 korting op het mobiele abonnement.. nee mij hoor je niet klagen :)
 
Ja joh bij Ziggo zijn ze de beroerdste niet.
Aanbieding voor mij als vaste klant; komende half jaar €33 per maand voor tv en internet. Icm Vodafone nog een extra zenderpakket gratis én €5 korting op het mobiele abonnement.. nee mij hoor je niet klagen :)
Oh, dat is interessant, dat wil ik ook wel. Ben ook al jaren klant, ook bij Vodafone. Hoe kom ik hieraan?
 
Bellen.

Puur bellen, niet mailen of appen of brieven sturen.. gewoon bellen.

owja en niet iedere 7 maand weer want na 2 jaar zijn ze je dan flauw ( bij kpn tenminste)

Zal ze binnenkort nog eens weer bellen voor korting en het ziggo pakket, anders maar opzeggen.
 
Oh, dat is interessant, dat wil ik ook wel. Ben ook al jaren klant, ook bij Vodafone. Hoe kom ik hieraan?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik heb gedowngrade.. Ik had Complete voor ik meen bijna €70, vond ik wat te gek worden.
Op advies van Ziggo medewerker Basis genomen á normaal €53 maar omdat ik het was (:+) €33 de eerste 6 maanden. En ik kom echt geen snelheid te kort, tv is ook haarscherp.
 
Bellen.

Puur bellen, niet mailen of appen of brieven sturen.. gewoon bellen.

owja en niet iedere 7 maand weer want na 2 jaar zijn ze je dan flauw ( bij kpn tenminste)

Zal ze binnenkort nog eens weer bellen voor korting en het ziggo pakket, anders maar opzeggen.
Ik zeg ieder jaar op.....en dan iedere keer weer een aanbieding
 
haha :P
Het maakt voor mij uit of ik abbootjes bij ziggo ga afsluiten, of bij MotoGP zelf...
Het blijft inderdaad behoorlijk stil. Ga er maar van uit dat Iwan van der Valk in het Motogp team zit. Die is vorig jaar niet voor niets naar Ziggo gehaald. Maar je kan het toch gewoon een paar races aanzien en dan beslissen?
 
Laatst bewerkt:
Voor mij niet, ik zit al bij Ziggo.
Denk alleen dat alleen Ziggo niet voldoende is, je zal naar mijn idee het ziggo totaal moeten hebben om alles te kunnen zien.
vrije trainingen/kwalificaties en ook races gaan echt niet allemaal op kanaal 14 te zien zijn. Althans dat is mijn verwachting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan