MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie het nog wel gebeuren dat er op de tribune voor de haarbocht in de achtergrond van de uitzending een groep hun shirt omhoog gaat doen en over hun leuter gaat wrijven @kamphues 😄
 
Geheel mee eens, zo lang het geluid uit staat..
Precies dat. Het is wel knap dat hij precies de vragen stelt waar iedereen het antwoord al op weet, of waarop je het antwoord nooit gaat krijgen. En ja, ik weet wel dat het een gesloten wereldje is, dat je echt je connecties moet hebben en liefst zelf geracet hebt. Een oud coureur krijgt nou eenmaal vlak voor de start nog wel een quote los. Ik hoop dat ie het jongere publiek aanspreekt en zorgt dat er ook aanwas is van jongere fans, de sport moet toekomst hebben.
 
Het lijkt erop dat Veneman ook de Europese races doet waar de Northern Talent Cup ook rijdt (hij is er dan toch).

Kamphues weer met zijn Alexander Rossi (IndyCar coureur). Deniz Oncu zijn favoriete coureur. Iederekeer Joey Litjes te kakken proberen te zetten. Kan Diederick de Vries niet gaan presenteren, daar hoor je niks meer van? Of die dame van RTV Drenthe van het TT-journaal?

Rick Winkelman doet het trouwens wel goed. Van Gameren opzich ook wel!
 
Kan Diederick de Vries niet gaan presenteren, daar hoor je niks meer van? Of die dame van RTV Drenthe van het TT-journaal?
Diederick stond bij Riders for Health onze helmen in ontvangst te nemen.
Karin? goed plan :t
 
Van Gameren komt er langzamerhand wel in. Beetje oppassen dat de vragen voor de lastig Engels sprekende Italianen en Spanjolen niet te moeilijk worden. Dat is af en toe wel beetje ongemakkelijk. Maar komt denk ik voort vanuit Van Gamerens enthousiasme. Hij is bezig de wereld van MotoGP heel snel eigen te maken en dat vind ik heel tof. Laat hem maar paar jaartjes gaan, ik denk dat hij wel wat "vriendschappen" kan stichten in de paddock.
 
Van Gameren komt er langzamerhand wel in. Beetje oppassen dat de vragen voor de lastig Engels sprekende Italianen en Spanjolen niet te moeilijk worden. Dat is af en toe wel beetje ongemakkelijk. Maar komt denk ik voort vanuit Van Gamerens enthousiasme. Hij is bezig de wereld van MotoGP heel snel eigen te maken en dat vind ik heel tof. Laat hem maar paar jaartjes gaan, ik denk dat hij wel wat "vriendschappen" kan stichten in de paddock.
Hij leert inderdaad snel! Het valt me heel erg mee, eerst vond ik het maar niks, maar dat valt me reuze mee nu.
 
Van Gameren komt er langzamerhand wel in. Beetje oppassen dat de vragen voor de lastig Engels sprekende Italianen en Spanjolen niet te moeilijk worden. Dat is af en toe wel beetje ongemakkelijk. Maar komt denk ik voort vanuit Van Gamerens enthousiasme. Hij is bezig de wereld van MotoGP heel snel eigen te maken en dat vind ik heel tof. Laat hem maar paar jaartjes gaan, ik denk dat hij wel wat "vriendschappen" kan stichten in de paddock.
Ik vind zijn bijdrage echt tenenkrommend slecht. Alsof je een willekeurig iemand van straat trekt en die enkele vragen laat stellen.
De stukjes tussen de races door vond ik wel goed gister met Veneman, vd Goorbergh; mannen die er verstand van hebben en een vlotte babbel hebben. Bij Veneman valt het me wel op dat wanneer iemand van zijn fiets wordt gereden, hij de schuld vaak legt bij diegene die er af wordt gekegeld. Litjes heeft wel de kennis maar niet echt de uitstraling/stem voor tv. Zijn commentaar toen vd Goorbergh werd overmand door emotie 🤔
 
Ik vind zijn bijdrage echt tenenkrommend slecht. Alsof je een willekeurig iemand van straat trekt en die enkele vragen laat stellen.
De stukjes tussen de races door vond ik wel goed gister met Veneman, vd Goorbergh; mannen die er verstand van hebben en een vlotte babbel hebben. Bij Veneman valt het me wel op dat wanneer iemand van zijn fiets wordt gereden, hij de schuld vaak legt bij diegene die er af wordt gekegeld. Litjes heeft wel de kennis maar niet echt de uitstraling/stem voor tv. Zijn commentaar toen vd Goorbergh werd overmand door emotie 🤔
Ziggo doe het wat mij betreft uitstekend en Van Gameren idem dito. Maar in de ogen van sommigen is het nooit goed.
 
Van Gameren gaat het steeds beter doen.
In het begin leek het of hij ‘gedwongen‘werd om de motoGP te doen, of het als degradatie zag.

Maar hij begint het echt leuk te vinden, krijg ik het idee.

En niet te vergeten hij komt van de 4 wielen af, waar hij wel het één en ander vanaf weet.

Dit is wel een hele nieuwe stap, maar geef hem even de tijd. Als hij het de komende seizoenen mag en wil blijven doen, dan gaan we hier echt wel plezier aan beleven.
 
Ziggo doe het wat mij betreft uitstekend en Van Gameren idem dito. Maar in de ogen van sommigen is het nooit goed.
Op heel veel vlakken vind ik ze het zeer goed doen, ze proberen in elk geval vanuit allerlei hoeken mensen er bij te betrekken. Ik vind Kamphues dan weer juist een goede presentator, met z'n domme opmerkingen wordt hij weer goed teruggefloten door de experts. Maar op sommige punten vind ik het minder. Van Gameren vond ik bij F1 beter in zijn rol als sidekick dan dat hij op de paddock interviews afneemt. Commentaar geven en interviewen moet je van nature goed afgaan. Ieder heeft zijn persoonlijke voorkeur. Ik houd niet zo van het schreeuwen en onderbreken wat continu gebeurt bij de moto GP, en het plat gezwets bij moto 2 en 3. Ik houd meer van de rust en de stem die je bij NOS hoort, Hans van Loozenoord? Maar er zullen er genoeg zijn die dit dan weer slaapverwekkend vinden.
 
Gast is ontzettend sportminded. 2021 30k kilometers op de racefiets gezeten. Dat is meer dan menig prof. En volgt bijv. ook de NBA. Ik denk dat ie snel wegwijs en bekend kan worden binnen de MotoGP wereld. Jonge vent die er anders uit ziet dan menig stoffig andere journalist. Vooral bij de jongen gasten kan dat wel eens een voordeeltje opleveren. Ga zo door!
 
Zag inderdaad in een item dat hij ook fietst. Hij zit 'goed' op zijn fiets zoals wij wielrenners zeggen. En niet zo 'amateuristisch ' als je weleens ziet bij Bn-ers.
 
Heb mij zeer vermaakt met ZIGGO afgelopen weekend. Iedereen komt steeds beter in zijn rol, zelfs Kamphues. Het heeft gewoon even tijd nodig. Wel zie ik Kervin graag wat vaker in beeld. Zou ook een mooie combi zijn samen met Peter Bom.
 
Ik heb afgelopen weekend alleen Vrijdagavond er iets van gezien via racecafé ,was er Zaterdag/Zondag live bij.
Er word ruim aandacht aan gegeven Pietje vind de uitzendingen top en van klaasje hoeft dat blabla niet,ieder zijn of haar voorkeur.

Oja mijn weekend was hmmm redelijk , Zaterdag oké Zondag minder(winterdijktribune) word echt schijt en schijtziek van al die bezopen lui die met het verstrijken van de dag steeds lastiger worden.
Er liep Zaterdag voor 12.00 uur een kerel bezopen over de taluds tjonge tjonge.
Zelfs onder de Motogp race gaan ze richting biertent om de boel te vullen.

Volgend jaar geen racedag meer voor mij.
 
Ik heb afgelopen weekend alleen Vrijdagavond er iets van gezien via racecafé ,was er Zaterdag/Zondag live bij.
Er word ruim aandacht aan gegeven Pietje vind de uitzendingen top en van klaasje hoeft dat blabla niet,ieder zijn of haar voorkeur.

Oja mijn weekend was hmmm redelijk , Zaterdag oké Zondag minder(winterdijktribune) word echt schijt en schijtziek van al die bezopen lui die met het verstrijken van de dag steeds lastiger worden.
Er liep Zaterdag voor 12.00 uur een kerel bezopen over de taluds tjonge tjonge.
Zelfs onder de Motogp race gaan ze richting biertent om de boel te vullen.

Volgend jaar geen racedag meer voor mij.
Mijn ervaring is dat dit juist de laatste jaren beter is geworden.
We zijn met het hele gezin (2 jonge kinderen) geweest dit jaar, dit had ik 10 jaar geleden absoluut niet gedaan.
Toen werd mijn vrouw zo'n beetje aangerand (niks aan overdreven) door dit soort zielige types.... dat was op het talud.

Anyway, een aantal jaren op de race dag niet geweest door dit soort gevallen en sinds een jaar of 5 wel weer.... maar dan met tribune kaarten.
 
Je ziet echt tijdens alle races, ook Moto Gp, lui achter de taluds langslopen.
Wat doe je er dan vraag ik me af.
Veel asovolk.
Mijn dochter kwam Zondagochtend aan ze liep alleen langs de taluds (kwam aan bij de stekkenwal)richting Winterdijk waar ik al was . Je moest eens weten wat voor uitspraken ze te horen krijgt van ze die bovenaan staan te blerren.Ze was hier best wel door ontdaan wat ze te horen kreeg .En ze loopt er zeker niet als een snol bij,doet mij als vader pijn maar het is ff niet anders.
 
Veel asovolk.
Mijn dochter kwam Zondagochtend aan ze liep alleen langs de taluds (kwam aan bij de stekkenwal)richting Winterdijk waar ik al was . Je moest eens weten wat voor uitspraken ze te horen krijgt van ze die bovenaan staan te blerren.Ze was hier best wel door ontdaan wat ze te horen kreeg .En ze loopt er zeker niet als een snol bij,doet mij als vader pijn maar het is ff niet anders.
Weet je, dat zijn geen echte motorsportliefhebbers. Ook ik heb collega's, die naar de TT gingen, maar ze hebben geen race gezien. Die waren al out van het bier, en andere dingen die ze geslikt hadden.
Ook ik heb jaren geleden dat soort dingen al gezien hoor, mijn eerste TT was in 1983. Toen viel het mee, later, zeker na begin jaren 90 werd het steeds erger. Het heeft er wel toe geleid dat ik al zeker 12 jaar niet meer naar de TT geweest ben. Helaas. De eeste keer, op m'n CB500F K1 was echt memorabel.
 
Weet je, dat zijn geen echte motorsportliefhebbers. Ook ik heb collega's, die naar de TT gingen, maar ze hebben geen race gezien. Die waren al out van het bier, en andere dingen die ze geslikt hadden.
Ook ik heb jaren geleden dat soort dingen al gezien hoor, mijn eerste TT was in 1983. Toen viel het mee, later, zeker na begin jaren 90 werd het steeds erger. Het heeft er wel toe geleid dat ik al zeker 12 jaar niet meer naar de TT geweest ben. Helaas. De eeste keer, op m'n CB500F K1 was echt memorabel.
Als je vanaf de helicopterbeelden ziet wat tijdens race's nog rond loopt,snap het echt niet.
Oplossing weet ik wel,verbod op verkoop alcohol.
 
Als je vanaf de helicopterbeelden ziet wat tijdens race's nog rond loopt,snap het echt niet.
Oplossing weet ik wel,verbod op verkoop alcohol.
Ja hoor…

Een TT zonder alcohol is geen TT. Ieder z’n meug, toch. Wat kan jou het schelen of ze naar de race kijken of niet, als je zelf maar kunt kijken.

Laten we niet te truttig worden met z’n allen. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan