MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff wat erger ik me aan die Rob Kamphues… Die praat gewoon maar wat mee, heeft echt geen idee waar hij het over heeft geloof ik.

Gisteravond schakelde ik toevallig in tijdens dat Ziggo sport Race Cafe. Ging het over de welbekende crash tussen Zarco en Morbidelli wat de aanleiding was voor de aanpassing van het lange rechte stuk op de Red Bull ring. Tot mijn grote verbazing (en ook die van Barry Veneman) konden die Rob en anderen in de studio zich niet voorstellen dat die crash zo’n grote impact had op o.a. Rossi. Leek wel of ze geen idee hadden welke crash bedoeld werd:')
Dat wisten ze ook niet hé. Ze zijn pas later ingestapt, de hele historie, die wij wel weten, is hun compleet vreemd.
 
Zo jammer dit weekend. Er wordt gewoon een voorbeschouwing voor een sport waar ziggo geen rechten voor heeft voorgetrokken op het hoofdkanaal (14). Dan heb je dus al en racing abo nodig om Moto2 en MotoGP live te kijken. alsof ze daardoor de rechten terugkrijgen voor de F1, dat gaat gewoon naar het bedrijf met de dikste portemonnee hoor.

Ik kan nergens vinden of de races mogelijk op kanaal 13 worden uitgezonden?

Zouden er echt zoveel mensen naar die voorbeschouwing kijken en dan overschakelen naar een andere provider?
 
Ziggo blijft f1 minded en wat betreft het motogp kijken hebben ze vanaf het begin aan gegeven dat bijna alles gratis te zien zou zijn voor klanten.
Wat is kanaal 13 ? Ziggo racing ?
 
Nee dat is het info kanaal, daar wordt vaak live sport naar verschoven als er teveel aanbod is. Ik hoop het voor de mensen die geen Racing abo hebben.

Het hele ziggo/F1 verhaal begint langzaamaan op het stalken van een ex vriendin te lijken. In Zandvoort zelfs sponsor van het Haas team.
 
OKe oke, ik heb KPN en heb Ziggo als aanvulling dus bij zitten ze ergens rond kanaal 236.
Ik hoop dus haast dat er wel iets op die speciale zenders komt anders heb ik dat abbo voor niets :P

Wat mijbetreft kan de Gp ook prima weer bij Ziggo weg hoor, kunnen zij de f1 weer doen en kan ik opzeggen
 
Is het nu weer hip om bij elke gelegenheid te roepen dat iemand jeuk heeft? 🤔
 
Doe niet zo aangebrand. Het is echt niet nodig om elk woord of uitdrukking van commentaar te voorzien. Ik geef het je te doen week in week uit origineel te blijven en nooit in herhaling te vervallen.
 
Ik vond de pitreporter dit weekend veel beter dan dat F1 mannetje die het normaal doet.
Waar ik wel JEUK van krijg, is om elk weekend het riedeltje van de plaaggeest van Jake Dixon te horen. Verder vind ik het commentaar tijdens de races best goed en Kervin Bos vind ik erg goed te pruimen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan