MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de pin al uit de granaat? Staatsgevaarlijk!

Nee nee die laatste is van Bom :+

Frank en Peter zijn toppers :t

Iwan en Nigal zijn ook goed te pruimen hoor, soms wat lagere school humor maar ach mag de pret niet drukken! En we hebben toch zelf ook ogen om een beetje op te letten wat er er gebeurd?!

Zend Ziggo nou morgen ook de tests uit? Dacht dat ergens gelezen te hebben?
 
Vind Barry altijd erg fijn in de studio.
In de pitstraat gedraagt hij zich maar raar de hele tijd.
Als Rob hem een vraag stelt of hij antwoord geeft kijkt hij alleen maar om zich heen _O-
Ach misschien is hij daar voor het eerst, zou ik dat ook doen :P

Ja dat was een akward stuk, had weinig meerwaarde dat ze daar stonden iig.
 
Ja dat was een akward stuk, had weinig meerwaarde dat ze daar stonden iig.
Best gezellig.
En lekker smullen voor die gasten.
Al heeft er eentje wel eens vaker op de 500cc/MotoGP grid gestaan.
Barry denkt teveel? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dat was het eerste seizoen alweer op Ziggo, gisteravond mijn abonnement weer opgezegd bij Ziggo Sport.

Rob van Gameren gaat steeds beter zijn weg vinden, je ziet hem ook wel groeien in zijn rol, en hij heeft er ook echt wel plezier in.

Rob Kamphues blijft wel een dingetje, maar snap zijn vraagstelling als leek wel.

Ze besteden bij Ziggo voldoende aandacht aan het hele motorcircus, het kan altijd meer en beter, maar al met al blij dat ze het opgepakt hebben na Eurosport.
 
Dat was het eerste seizoen alweer op Ziggo, gisteravond mijn abonnement weer opgezegd bij Ziggo Sport.

Rob van Gameren gaat steeds beter zijn weg vinden, je ziet hem ook wel groeien in zijn rol, en hij heeft er ook echt wel plezier in.

Rob Kamphues blijft wel een dingetje, maar snap zijn vraagstelling als leek wel.

Ze besteden bij Ziggo voldoende aandacht aan het hele motorcircus, het kan altijd meer en beter, maar al met al blij dat ze het opgepakt hebben na Eurosport.
:^ Maar waarom opzeggen als je tevreden bent?
 
:^ Maar waarom opzeggen als je tevreden bent?
Misschien omdat gisteren het laatste MotoGP weekend was....

Voetbal gaat ook richting de winterstop.

En in maart voor het eerste GP weekend neem ik weer een abonnement.

Heb het alleen voor de MotoGP, en om af en toe even naar de switch kanalen kijken tijdens Champions League avonden.
 
€15 p/m valt nog wel mee vergeleken met de prijzen van Dorna:

1667854548413.png


Heb zelf alleen de timing-pass voor €17,98 per jaar en dat is de poen zeker waard. Echt een prima aanvulling op de racebeleving.

Echter is het elke keer weer een zoekplaatje als je naar je accountgegevens (profile) wil...
Via deze link zit je wel meteen op de goede plek:

Dan is Ziggo zo slecht nog niet :+

Heb TV en Internet via Ziggo en de extra Ziggo sport kanalen er gratis bij omdat ik ook Vodafone klant ben.
Extra Ziggo Sport kanalen kijk ik amper, wel blij met het racing kanaal voor de Red Bull rookies en vrije trainingen die niet altijd op het open kanaal worden uitgezonden.

Voorheen had ik hier de Eurosport player voor.
Vind dat Ziggo het beter doet dan Eurosport ondanks het wat beperkte studio programma vergeleken met voorheen de F1.
Maar ja, beter iets dan niets zoals bij Eurosport (geen studio programma).

Overigens wist Ziggo van gekkigheid niet meer wat ze moesten doen na het kwijtraken van de F1 uitzendrechten.
Afgelopen voorjaar een jaar lang gratis Filmnet en ESPN gekregen, leuk voor af en toe Ajax op het niet open kanaal (ESPN 1) maar zou hier niet voor betalen.
 
Nee nee die laatste is van Bom :+

Frank en Peter zijn toppers :t

Iwan en Nigal zijn ook goed te pruimen hoor, soms wat lagere school humor maar ach mag de pret niet drukken! En we hebben toch zelf ook ogen om een beetje op te letten wat er er gebeurd?!

Zend Ziggo nou morgen ook de tests uit? Dacht dat ergens gelezen te hebben?
Op ziggo racing om 9u50 en 1500u zenden ze de test uit volgens de tv gids.
 
Word er op Ziggo Sport Racing ook de superbike en supersport wedstrijden uitgezonden?
Want ik vind de FP's wel leuk, maar kan ik toch nooit live zien vanwege werk. En worden dan herhaald op Ziggo Sport. En de Rookie Races vind ik ook altijd wel geinig. Ik wil die andere races misschien in de toekomst ook wel gaan volgen, of in ieder geval zo nu en dan kijken. Maar kheb nu geen idee waar ze worden uitgezonden (behalve dat ik op YouTube wel eens wat tegen kom). Dus doet Ziggo Sport Racing dat, of niet? Waar worden die dan uitgezonden? (Neem aan dat Dorna daar niets mee te maken heeft namelijk)
 
Word er op Ziggo Sport Racing ook de superbike en supersport wedstrijden uitgezonden?
Want ik vind de FP's wel leuk, maar kan ik toch nooit live zien vanwege werk. En worden dan herhaald op Ziggo Sport. En de Rookie Races vind ik ook altijd wel geinig. Ik wil die andere races misschien in de toekomst ook wel gaan volgen, of in ieder geval zo nu en dan kijken. Maar kheb nu geen idee waar ze worden uitgezonden (behalve dat ik op YouTube wel eens wat tegen kom). Dus doet Ziggo Sport Racing dat, of niet? Waar worden die dan uitgezonden? (Neem aan dat Dorna daar niets mee te maken heeft namelijk)
Nee, da's op Eurosport (1, 2 of de online player)
 
Ik kijk via het duitse sevus tv hoef ik niet naar dat Hollands gelul te luisteren 😇
En ze hebben mooi volk in de pitlane, neen niet Alex 😎
 
Laatst bewerkt:
Al met al ben ik het er wel mee eens dat het team van Ziggo het goed gedaan heeft. Alleen Rob Kamphues vind ik een beetje onder de maat. Hij bereidt zich slecht voor. Hij wist bijvoorbeeld ook niet eens dat Peter Bom van zijn fiets gevallen is. Opeens valt het hem op dat hij met krukken loopt. Ook niet echt collegiaal... Iwan hoor ik te vaak dezelfde dingen zeggen en hij mist regelmatig de actie. Over Dalla Porta bijvoorbeeld roept hij echt elke training, kwalificatie of wedstrijd hetzelfde. Dat begint te vervelen. De rest vind ik wél goed. Weeink is uitstekend. Alle anderen voegen ook zeker wat toe, inclusief Van Gameren.

Maar internet van Ziggo werkt niet best bij mij thuis en aangezien KPN na een jaar met een goede aanbieding kwam (alles een jaar voor half geld en veeeeel sneller internet) ga ik weer terug in combinatie met een videopass van MotoGP. Scheelt veel geld voor het eerste jaar. Eens kijken hoe dat bevalt.

Edit: ik vraag me alleen af of ik nu al die VideoPass voor 139 euro moet nemen of dat er nog een beter aanbod komt... Op zich wel leuk om ook de tests al te kunnen zien (plus alle oudere filmpjes van vroegere seizoenen).
 
Ik ben echt zeer content met hoe Ziggo het dit jaar heeft aangepakt.
Dit dus. Als ik zie hoe ze 8 jaar F1 verslag gedaan hebben. En hoe ze nu de Motogp opgepakt hebben, daar is niets mis mee. En je kan er lang over discussieren, maar de sportcafe's die ze hebben, zijn gewoon leuk opgezet. Heb niets met voetbal maar heb van de week even 5 minuten gekeken naar het voetbal café en zelfs dat is leuk. Sinds Tom Coronel naar Viaplay gegaan is komt hij daar beter uit de bus en hebben ze bij het Racecafe iets minder clashes tussen de ego's. Kan er ook om lachen hoe Robert Rob regelmatig op de hak neemt.
 
Al met al ben ik het er wel mee eens dat het team van Ziggo het goed gedaan heeft. Alleen Rob Kamphues vind ik een beetje onder de maat. Hij bereidt zich slecht voor. Hij wist bijvoorbeeld ook niet eens dat Peter Bom van zijn fiets gevallen is. Opeens valt het hem op dat hij met krukken loopt. Ook niet echt collegiaal... Iwan hoor ik te vaak dezelfde dingen zeggen en hij mist regelmatig de actie. Over Dalla Porta bijvoorbeeld roept hij echt elke training, kwalificatie of wedstrijd hetzelfde. Dat begint te vervelen. De rest vind ik wél goed. Weeink is uitstekend. Alle anderen voegen ook zeker wat toe, inclusief Van Gameren.

Maar internet van Ziggo werkt niet best bij mij thuis en aangezien KPN na een jaar met een goede aanbieding kwam (alles een jaar voor half geld en veeeeel sneller internet) ga ik weer terug in combinatie met een videopass van MotoGP. Scheelt veel geld voor het eerste jaar. Eens kijken hoe dat bevalt.

Edit: ik vraag me alleen af of ik nu al die VideoPass voor 139 euro moet nemen of dat er nog een beter aanbod komt... Op zich wel leuk om ook de tests al te kunnen zien (plus alle oudere filmpjes van vroegere seizoenen).
Ik zou black friday even afwachten. Vorig jaar leuke aanbieding gehad.
 
Alleen Rob Kamphues vind ik een beetje onder de maat. Hij bereidt zich slecht voor. Hij wist bijvoorbeeld ook niet eens dat Peter Bom van zijn fiets gevallen is.
Zover kon ik het mij nog voorstellen, al viel het mij ook op. :Y
Maar dat Marc Marquez enorm verkouden/grieperig was dat wist hij ook niet.
Het interview na de kwalificatie kijken was genoeg. :? 8)7
 
Motogp.com heeft nu black friday acties. Voor bestaande klanten als je nu verlengd krijg je de Video pass voor €119,- en de Timing Pass er gratis bij.
Normaal €20,- duurder.
 

Bijlagen

  • 3301DDFB-CCD8-4A54-AF9E-68E7E4F13C35.png
    3301DDFB-CCD8-4A54-AF9E-68E7E4F13C35.png
    346,9 KB · Weergaven: 30
Motogp.com heeft nu black friday acties. Voor bestaande klanten als je nu verlengd krijg je de Video pass voor €119,- en de Timing Pass er gratis bij.
Normaal €20,- duurder.
Heel raar, maar gisteren deze actie niet gezien en ook nu krijg ik alleen de off-season pass en de maandelijkse pass te zien via motogp.com en de Black Friday pagina.

Zie jij de actie nog steeds staan?
 
Heel raar, maar gisteren deze actie niet gezien en ook nu krijg ik alleen de off-season pass en de maandelijkse pass te zien via motogp.com en de Black Friday pagina.

Zie jij de actie nog steeds staan?
Ben je wel ingelogd? Gister deed hij het overdag ook niet, maar later wel.
 
Motogp.com heeft nu black friday acties. Voor bestaande klanten als je nu verlengd krijg je de Video pass voor €119,- en de Timing Pass er gratis bij.
Normaal €20,- duurder.
Op dat screenshot staat de 2022 videopass met gratis timingpass voor €119 en links daarvan de 2023 videopass + timingpass voor €139.
Die €119 was dus de black friday deal van vorig jaar. Foutje van MotoGP.com denk ik. Vergeten weg te halen. Hij staat er de rest van de week ook niet meer bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan