MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg een poos geleden een mail van eurosport met de mededeling dat er behalve de naam niets voor mij veranderd.
Potver, hebben ze jou een andere mail gestuurd dan mij ?!
Bij mij staat er in dat de player verdwijnd en je in het vervolg op de site terecht kan.
Kleinigheidje maar was voor mij genoeg om het op te zeggen en te kiezen voor een alternatief.
Na eigen hoofdrekenkunsten bespaar ik straks ca € 225,- per jaar en als ik de tv zenders van KPn nog opzeg komt er € 120- p.j. bij.
Koop je toch weer een achterbandje van he :P
 
Potver, hebben ze jou een andere mail gestuurd dan mij ?!
Bij mij staat er in dat de player verdwijnd en je in het vervolg op de site terecht kan.
Kleinigheidje maar was voor mij genoeg om het op te zeggen en te kiezen voor een alternatief.
Na eigen hoofdrekenkunsten bespaar ik straks ca € 225,- per jaar en als ik de tv zenders van KPn nog opzeg komt er € 120- p.j. bij.
Koop je toch weer een achterbandje van he :P
Er is ook een nieuwe eurosport app waarmee je alles kan zien.
Schijnt zelfs overzichtelijker te zijn.
 
Er is ook een nieuwe eurosport app waarmee je alles kan zien.
Schijnt zelfs overzichtelijker te zijn.
Potver, had ik dus maar half gelezen blijkbaar ;)
NOu ja ik was al toch al van plan om het eens op deze manier te proberen, mocht het niet bevallen kan ik altijd weer aansluiten bij de Es brigade
 
Eurosport is toch overgegaan in de Discovery+ app? Bij mij al twee jaar tenminste...
Ah dat dacht ik ook al (zie BSB topic), heb jij via discovery plus dus een app?

Ik wil eigenlijk ook weer bsb kunnen kijken, kennelijk kan dat ook via de nieuwe eu app.
 
Eurosport is toch overgegaan in de Discovery+ app? Bij mij al twee jaar tenminste...
Eurosport is sinds een paar jaar van Discovery+. Je kon op beide apps kijken.
De Eurosport player app verdwijnt in 2023 en daar komt de Eurosport app voor in de plaats met precies dezelfde content.
Ik heb die Eurosport app na die mail geïnstalleerd. De inlog gegevens blijven hetzelfde.
 
Ah dat dacht ik ook al (zie BSB topic), heb jij via discovery plus dus een app?

Ik wil eigenlijk ook weer bsb kunnen kijken, kennelijk kan dat ook via de nieuwe eu app.
Ik kon op gegeven moment Eurosport niet meer verlengen omdat het overging op Discovery Plus

BSB is in ieder geval beschikbaar via Discovery Plus, maar zonder presentatie tussen de races zoals bij WSB.
 
Klopt. Maar de uitzending loopt door. Waardoor je aan het eind vd dag een file hebt van soms wel 7 uur lang om doorheen te scrollen.
Ah ik denk dat ik je begrijp, je ziet het liever ingedeeld per race/ klasse ?!
Ik vind het zelf niet zon probleem, kijk eigenlijk alleen de sbk klasse en dan weet ik wel ongeveer naar welk punt ik moet skippen en vooral met de mogelijkheid om 256x te versnellen is het vaak maar een paar seconden.
 
Heel af en toe denk ik er bijna aan om op twitter te gaan, alleen maar om Peter Bom te kunnen volgen... wat een fantastische vent.

Voor podcast luisteraars, 'the paddack pass podcast' heeft pas een (dubbel)aflevering gehad waarin David Emmett en Peter Bom afgelopen seizoen bespreken. Het was heerlijk om die twee weer eens bij elkaar te horen!
 
Het hoeft niet zo te zijn dat hij is weg gestuurd he. Dat commenteren is maar een bijzaak voor hem, hij verdient zijn boterham met andere dingen, en misschien heeft hij zelf de conclusie getrokken dat hoe Ziggo een aantal zaken wil gaan doen niet meer passen in zijn eigen handel en wandel.
 
Het hoeft niet zo te zijn dat hij is weg gestuurd he. Dat commenteren is maar een bijzaak voor hem, hij verdient zijn boterham met andere dingen, en misschien heeft hij zelf de conclusie getrokken dat hoe Ziggo een aantal zaken wil gaan doen niet meer passen in zijn eigen handel en wandel.
Hij omschrijft het zelf anders, tenminste zoals ik het lees.

Vind het giga jammer maar het maakt de keuze voor Motogp.com/BT wel heel makkelijk.

Hopelijk keert Peter straks weer vaker terug in de paddock podcast, zoals @Sjefman al aangaf waren het laatst weer 2 mooie afleveringen
 
Is er eigenijk een partij waarbij je zowel superbike als moto gp kunt volgen? Was gestopt met superbike kijken, maar met die lange winterstop begint het weer te kriebelen. Moto gp had ik na het seizoen opgezegd bij ziggo, dus even oriënteren nu
 
Is er eigenijk een partij waarbij je zowel superbike als moto gp kunt volgen? Was gestopt met superbike kijken, maar met die lange winterstop begint het weer te kriebelen. Moto gp had ik na het seizoen opgezegd bij ziggo, dus even oriënteren nu
Volgens mij niet. Maar aan het begin van het jaar heb je nog wel eens een jaaraanbieding voor Discovery+ voor een paar tientjes. Met Engels commentaar en een voor- en nabeschouwing zeker de moeite waard.
 
Dus met discovery+ heb je ook meteen de eurosport app er bij? Zit effe te kijken, eurosport is op zich niet zo heel duur voor een jaar. Kan je die nog delen, vind het niet zo snel terug. Derl meestal met m'n broertje een account
 
Dus met discovery+ heb je ook meteen de eurosport app er bij? Zit effe te kijken, eurosport is op zich niet zo heel duur voor een jaar. Kan je die nog delen, vind het niet zo snel terug. Derl meestal met m'n broertje een account
Volgens mij is Eurosport overgegaan in Discovery+
Ik heb Entertainment & Sport: https://auth.discoveryplus.com/nl/product
Even in de gaten houden of er nog een aanbieding komt.
 
Dus met discovery+ heb je ook meteen de eurosport app er bij? Zit effe te kijken, eurosport is op zich niet zo heel duur voor een jaar. Kan je die nog delen, vind het niet zo snel terug. Derl meestal met m'n broertje een account
Ah je kan ook nog Eurosport los afsluiten. Kost nu € 39,99 per jaar. Goedkoper dan Discovery+
 
Ik heb ook Discovery+ (inclusief Sport) en deel het met 4 andere personen. Zo betaal ik €12,50 per jaar.
Discovery gedeelte interesseert me geen hol, hoog shownieuws gehalte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan