MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor 9,99 p/m kijk ik via de Ziggo app. Streamen naar de tv en als t seizoen voorbij is, zeg ik m weer op👍
 
Copy/Paste van de Formule 1. Die worden ook elke race op een truc een paar uur voor de race rondgereden en daarop dan geïnterviewd.
Leuk voor een keer, maar dat dit ten koste gaat van w-up Moto2 en Moto3 👎
Je zou denken, die interactie tussen publiek en rijders moet beter kunnen.

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je bijvoorbeeld een "rider meets grandstand" interview doet tijdens zo'n rondrit. Laat het publiek wat vragen inschieten via een random vragen-instuur-app (Mentimeter-style), laat de coureurs met een speaker en microfoon twee of drie van die vragen uit het publiek uitzoeken en beantwoorden, "winnende" inzenders krijgen een petje.

Als er geen interactie is anders dan zwaaien en joelen naar gedesinteresseerde knullen op een kar, word ik daar niet per se heel warm van.
 
nogal kortzichtig bekene vanuit het toeschouwerstandpunt.
vraag eens aan de rijders wat zij ervan vinden.

:N nee, die worden daar ruimschoots voor betaald. En als ze daar toch niet mee kunnen leven, stoppen ze maar. Staan genoeg klaar om hun clip-ons over te nemen. Ik 0,0 medeleven met die coureur's als ze moeten racen voor hun geld.
Ik heb wel ongelooflijk veel medelijden met de coureurs als ze als een soort clowns op een platte kar voor het publiek langs gereden worden. Dat slaat helemaal nergens op.
Dat zou ik dus weigeren! Op een circuit moet hard gereden worden en niks anders!
 
:N nee, die worden daar ruimschoots voor betaald. En als ze daar toch niet mee kunnen leven, stoppen ze maar. Staan genoeg klaar om hun clip-ons over te nemen. Ik 0,0 medeleven met die coureur's als ze moeten racen voor hun geld.
Ik heb wel ongelooflijk veel medelijden met de coureurs als ze als een soort clowns op een platte kar voor het publiek langs gereden worden. Dat slaat helemaal nergens op.
Dat zou ik dus weigeren! Op een circuit moet hard gereden worden en niks anders!
Danku ! Scheelt mij weer een heel eind typen.

Het is toch werk voor die jongens, als het niet bevalt kan je het melden of je gaat gewoon wat anders doen..
Daarbij snap ik de "fans" die het afkeuren ook niet..
 
Danku ! Scheelt mij weer een heel eind typen.

Het is toch werk voor die jongens, als het niet bevalt kan je het melden of je gaat gewoon wat anders doen..
Daarbij snap ik de "fans" die het afkeuren ook niet..
Naast dertig, veertig interviews geven in twee, drie dagen waarin je spontaan moet overkomen.
En dan nog de stress dat de hele wereld naar je kijkt en een mening heeft over je.
Teambazen en data engineers die aangeven waar je tijd laat liggen op de baan
Faster! Faster! Faster!

Een hondenbaan. :+ ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan