MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jamie Whitham is gewoon de top. kennis, ervaring, humor, .... alles klopt gewoon bij die man. En hij heeft de uitzondering om dat te bewijzen : zijn accent is helaas soms niet goed verstaanbaar :+
Keith Heuwen deed het dit jaar ook erg leuk bij de BSB.
En ik kan Jack Burnicle ook waarderen.
 
Het engelse team van MotoGP.com is prima om naar te luisteren. Voor de BSB zijn Witham en Burnicle top en ook Neill Hodgson deed het niet slecht.
Van het huidige Eurosport team is vooral Frank Weeink een aanslag voor je oren. Ja, hij heeft veel kennis van het spelletje, maar zijn imitaties van een astmatische baviaan zodra er iets van een actie op de baan is, zijn niet om aan te horen.
Jammer genoeg gaat Stev Day stoppen
 
Welke Engelse commentator dan ook ,alles is beter dan Nederlands commentaar,al zijn de huidige wel de beste Nederlandse die ik
ken,Hans Kiviet was ook goed.
Hans Kiviet was ook goed? Heb videobanden en dvd's van heel wat TT's maar zijn commentaar was echt tenenkrommend en van zijn mede commentator Hans Brian ook.
 
Altijd nog veel beter dan die oetlul van een Mart Smeets.
Zoals ik al eerder aangaf; geen betere verslaggever dan Mart Smeets.
Maar hij gaf ook geen commentaar bij motorracen. Nou heel af en toe bij een verslagje van een minuut of zo.
Vind je hem nu een oetlul of een slechte verslaggever?
 
Zoals ik al eerder aangaf; geen betere verslaggever dan Mart Smeets.
Maar hij gaf ook geen commentaar bij motorracen. Nou heel af en toe bij een verslagje van een minuut of zo.
Vind je hem nu een oetlul of een slechte verslaggever?
Smeets heeft meerdere keren verslag gedaan bij motorraces,vond het altijd nogal leuk als er 1 onderuit ging,verder vond hij er niks aan,en ja dat maakt hem een slechte verslaggever en oetlul.
 
Hans Kiviet was ook goed? Heb videobanden en dvd's van heel wat TT's maar zijn commentaar was echt tenenkrommend en van zijn mede commentator Hans Brian ook.
Tja een andere tijd.
Fred Emmer met zijn serieuse blik was ook anders dan de huidige generatie nieuwskletsers.
 
Hans Kiviet was ook goed? Heb videobanden en dvd's van heel wat TT's maar zijn commentaar was echt tenenkrommend en van zijn mede commentator Hans Brian ook.
Hans Brian was notabene 'n gymleraar op 'n middelbare school. Lang leve de professionaliteit. _O-
 
Hans Brian was notabene 'n gymleraar op 'n middelbare school. Lang leve de professionaliteit. _O-
Diederik de Vries is ook leraar.
Neem aan dat alle Nederlandse verslaggevers die voor Eurosport werkten een baan hebben en verslaggeven erbij doen.
Hans Brian deed ook het hockey voor de NOS.
 
Ik ben 1 uitspraak van Kiviet nooit vergeten, in zijn uitleg over een tear off, had hij de volgende uitleg, ” het transparante doorkijkglas aan de voorzijde van de helm “ geweldig!!
Middelpuntvliedendekracht,
een wheelie is een teken van macht.
Nog een paar van zijn uitspraken.
 
Ik heb de laatste pagina's van dit topic doorgebladerd maar ik heb nog niet gelezen wat nou een goed alternatief wordt voor het Eurosport Player abonnement. Ik gebruikte dit naar volle tevredenheid maar nu de MotoGP verdwijnt heb ik het opgezegd.

Thuis kijk ik tv via ADSL en wil niet terug naar kabel dus mijn abonnement omzetten naar Ziggo is geen optie. Hoe kan ik dan wel MotoGP "on demand" kijken?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste pagina's van dit topic doorgebladerd maar ik heb nog niet gelezen wat nou een goed alternatief wordt voor het Eurosport Player abonnement. Ik gebruikte dit naar volle tevredenheid maar nu de MotoGP verdwijnt heb ik het opgezegd.

Thuis kijk ik tv via ADSL en wil niet terug naar kabel dus mijn abonnement inzetten naar Ziggo is geen optie. Hoe kan ik dan wel MotoGP "on demand" kijken?
Ik heb ook Eurosport Player maar weet nog niet of ik het opzeg????????
WKSBK en het BSB is via de Player goed te volgen maar zien ik niet gebeuren via Eurosport .
 
Ik heb ook Eurosport Player maar weet nog niet of ik het opzeg????????
WKSBK en het BSB is via de Player goed te volgen maar zien ik niet gebeuren via Eurosport .
Ik heb er inderdaad nog over getwijfeld in verband met WSBK maar aangezien ze 1 kwalificatie en 3 wedstrijden rijden in 1 weekend heb je er een dagtaak bij om alles te volgen dus ik ga komend seizoen de wedstrijden kijken die toevallig wel uitgezonden worden, behalve als vd Mark opeens consequent mee gaat doen voor overwinningen.
 
Ik heb ook Eurosport Player maar weet nog niet of ik het opzeg????????
WKSBK en het BSB is via de Player goed te volgen maar zien ik niet gebeuren via Eurosport .
Zo zat ik dus ook in dubio maar heb de keus gemaakt.
Zeg het nu op, sluit het eventueel weer af tegen de lage prijs ( 20 euro ) en als die actie niet komt dan besluit ik pas zodra het seizoen start.

Qua tv zit ik te twijfelen tussen overstappen naar Ziggo of gewoon naar een hele goedkope en dan motogp.com abbo erbij
 
Ik ben 1 uitspraak van Kiviet nooit vergeten, in zijn uitleg over een tear off, had hij de volgende uitleg, ” het transparante doorkijkglas aan de voorzijde van de helm “ geweldig!!
Hij had het ook nooit over de 125, de 2 en een half of de 500. Maar over de kubieke centimeters klasse... cc's had tie nooit van gehoord volgens mij. Nu we het toch over nostalgie hebben, kan me als klein kind ook herinneren dat langs de baan op Assen altijd de snelste Nederlander werd vermeld. "met de 26ste en laatste plaats, op 1 ronde gezet door de winnaar, onze Nederlandsche held.... (je moet hem in het echt maar eens proberen bij te houden :X) Cees Doorakkers.... yeuuhhh!!" _O-
 
Hij had het ook nooit over de 125, de 2 en een half of de 500. Maar over de kubieke centimeters klasse... cc's had tie nooit van gehoord volgens mij. Nu we het toch over nostalgie hebben, kan me als klein kind ook herinneren dat langs de baan op Assen altijd de snelste Nederlander werd vermeld. "met de 26ste en laatste plaats, op 1 ronde gezet door de winnaar, onze Nederlandsche held.... (je moet hem in het echt maar eens proberen bij te houden :X) Cees Doorakkers.... yeuuhhh!!" _O-
Was vaak Niggi Schmassmann die als laatste eindigde. 😀
 
Hans Kieviet in actie, ik zeg prima comment voor die tijd.
Mijn eerste:) TT en natuurlijk zeikersnat zittend te Duikersloot toen wist ik al ik ga vaak nat worden op het Assencircuit in de komende 40 jaar🤔 haha en dit is uitgekomen:Y..............:X
 
Hans Kieviet in actie, ik zeg prima comment voor die tijd.
Mijn eerste:) TT en natuurlijk zeikersnat zittend te Duikersloot toen wist ik al ik ga vaak nat worden op het Assencircuit in de komende 40 jaar🤔 haha en dit is uitgekomen:Y..............:X
Inderdaad prima commentaar. En hoe mooi was het... Racen tussen de koeien :t Maar het wachten is weer op geklaag over Hans Kiviet. Edit: Laat maar dat geklaag was er alweer _O-
 
Ziggo betaalt een aardig bedrag voor de uitzendrechten van MotoGP
En na het verliezen van de F1, zullen ze er alles aan doen om de kijkers te houden.

Ik ga er dan vanuit dat ze echt geen type Mart Smeets zullen aantrekken, die er de ballen verstand van heeft en het ook geen zak interesseert.

Wie het wel worden is dus afwachten, maar ik hoop op iemand die net zo enthousiast is als bv die gast van de BSB.
Zelfs als er niets gebeurt, is maakt die het al spannend door zijn enthousiasme.

Ik zou alleen geen Nederlander weten die het zo mooi kan brengen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan