MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik bezopen lui wilt zien die lastig kunnen zijn ga ik wel naar de kroeg.

Op zouten met die lui.
Gelukkig controleren ze op circuitdagen niet op alcohol.
Je durft toch veel sneller door de bocht met een neut op. O-)
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
On topic: Gisteren de boel even teruggekeken op Ziggo en NOS. Met name tussen de races. De races heb ik live vanaf de hoofdtribune gekeken.
NOS, tja, leuk geprobeerd, maar dan merk je toch wel dat het voor hun geen routine is.
Ziggo: Goed gedaan. Café was leuk om naar te kijken, de interviews van Kamphues waren te pruimen, net als die van Van Gameren. De losse items tussendoor, waar o.a. die met De Witte Reus prachtig was.
Bij mijn weten is de verslaggeving vanaf Assen nog nooit zo goed geweest.
Is er dan niets te zeiken? dit is tenslotte wel MF! Tuurlijk wel, het zal nooit voor iedereen naar zin zijn. De één heeft liever commentator X, de ander liever commentator Y.
Het is wat het is, en dat is absoluut niet slecht.
En tot slot, tranen doen het altijd goed op TV, die van Wil en van Jurgen, echte emotie, en daar zit ik dan als liefhebber ook met glazige ogen naar te kijken.
 
Compliment voor Ziggo voor de invulling rond de TT, Vrijdagavond was vooral heerlijk !
Die ouwe behaarde peniswrijver moet gewoon iets anders gaan doen of ze moeten hem eens vertellen dat hij constant respectloos overkomt tov motor racers.


@Marlig waar zat je ongeveer ? Ik zat met mn pa tussen de bult en mandeveen en daar zat ook zo 'n "gezellige" groep.
Eind van de dag waren er een paar die even bijdehand gingen doen toen we over hun stukje plastic liepen, moesten omlopen of op de kont van het talud af.
Jongen was zelf erg snel beneden, volgens mij raakte hij een beetje in onbalans door de nodige versnaperingen :P
 
Compliment voor Ziggo voor de invulling rond de TT, Vrijdagavond was vooral heerlijk !
Die ouwe behaarde peniswrijver moet gewoon iets anders gaan doen of ze moeten hem eens vertellen dat hij constant respectloos overkomt tov motor racers.


@Marlig waar zat je ongeveer ? Ik zat met mn pa tussen de bult en mandeveen en daar zat ook zo 'n "gezellige" groep.
Eind van de dag waren er een paar die even bijdehand gingen doen toen we over hun stukje plastic liepen, moesten omlopen of op de kont van het talud af.
Jongen was zelf erg snel beneden, volgens mij raakte hij een beetje in onbalans door de nodige versnaperingen :P
Ze is daar wel langs gelopen,kan de zelfde zielige groep zijn?
 
Dat laatste kreeg ze idd te horen.
Zelfde groepje dus.
Met de rug naar de baan toe staan en andere mensen provoceren.
Wat mij betreft is een alcohol verbod ook geheel op zn plaats, ik snap dat er dan mensen thuis blijven en dat er minder geld word verdiend bij de catering bedrijven.
 
Ik ga er niet meer heen. Je krijgt er de grootste ruzie.
Ik ga niet zo goed met blikjesgooiende duitsers.
 
Ik stond al bij de winterdijk,was er eerder.Spijt dat ik haar niet gehaald heb.
Je vrouw/vriendin wil je natuurlijk beschermen/behoeden. :Y
Ik zou gewoon een geintje terug maken.
Zelf flashen of zo.
Maar tegenwoordig zit agressiviteit natuurlijk ook in een klein hoekje.
Opzouten die gasten. :Y
 
Geintjes terug maken resulteert in een bierdouche ;)

Zijn elk jaar dezelfde groepjes die dergelijke praktijken uitvoeren..
 
Geintjes terug maken resulteert in een bierdouche ;)

Zijn elk jaar dezelfde groepjes die dergelijke praktijken uitvoeren..
Ik ben bij een PDC dart toernooi geweest.
Dus ik ben wel wat gewend. :+
Van de wedstrijden krijgen ze niets mee.
Mijn buurman was vaker weg om bier te halen dan op de kruk.
En zat daarna inderdaad in zijn roes te tukken. _O-
 
In voorgaande jaren ook op taluds gezeten op zondag. Maar was ook helemaal klaar met dat volk
Afgelopen jaar op zaterdag geweest. Stuk rustiger en overal kunnen zitten. Dat snapte sommige buitenlanders niet, die dachten dat ze heel het weekend vaste plaatsen hadden waar nu Nederlanders rustig bleven zitten, gingen ze maar ontevreden op het trapje zitten :P
Maar de zaterdag was goed bevallen. Zondag de race rustig thuis gekeken :t
 
Helemaal eens met een alcoholverbod. Ook genoeg taferelen gezien; omgooien van zo'n Boels karretje, niet aan de kant gaan voor medewerkers.
Dieptepunt was een ambulance die achter de GT erdoor moest, kreeg geen ruimte. Er staan wel een paar ventjes van een jaar of 18 19 in een te groot pakkie van een beveiligingsbedrijf.....wat moeten die dan doen tegen een stuk of 10 losgeslagen dronken aso's.

Ander puntje van kritiek; op de haarbochttribune tussen de races door harde muziek uit die schelle hoornspeakers ( thunderstruck dit jaar maar 1 keer gehoord :+ )
 
In voorgaande jaren ook op taluds gezeten op zondag. Maar was ook helemaal klaar met dat volk
Afgelopen jaar op zaterdag geweest. Stuk rustiger en overal kunnen zitten. Dat snapte sommige buitenlanders niet, die dachten dat ze heel het weekend vaste plaatsen hadden waar nu Nederlanders rustig bleven zitten, gingen ze maar ontevreden op het trapje zitten :P
Maar de zaterdag was goed bevallen. Zondag de race rustig thuis gekeken :t
Afgelopen jaar was inderdaad rustiger, toen mochten er per dag maar 10.000 mensen naar binnen. En volgens mij mochten er alleen Nederlanders naar binnen dus buitenlanders konden er toen niet geweest zijn.
 
Helemaal eens met een alcoholverbod. Ook genoeg taferelen gezien; omgooien van zo'n Boels karretje, niet aan de kant gaan voor medewerkers.
Dieptepunt was een ambulance die achter de GT erdoor moest, kreeg geen ruimte. Er staan wel een paar ventjes van een jaar of 18 19 in een te groot pakkie van een beveiligingsbedrijf.....wat moeten die dan doen tegen een stuk of 10 losgeslagen dronken aso's.

Ander puntje van kritiek; op de haarbochttribune tussen de races door harde muziek uit die schelle hoornspeakers ( thunderstruck dit jaar maar 1 keer gehoord :+ )
Ik vind dat juist wel een taak voor beveiliging. Als er van de 100 man 95 gezellig een biertje kunnen drinken, dan moet je die 5 man aanpakken en niet alle 100. Als je een groep van 10 man niet kan aanpakken, dan ben je niet in staat om een evenement voor 100.000 man te organiseren.
 
Weet je wat het mooiste zou zijn ? Dat die 5 op de 100 gewoon stoppen met drinken of op zn minst thuis blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan