MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel jammer, ik zie nu het wk vrouwen rugby op ziggosport maar niet vrije training 3. Iemand die weet of dat helemaal niet uitgezonden wordt vandaag? Ik kan wel de geplande kwalificaties zien maar wil graag FP3 en FP4 ook zien
 
:') laatste wedstrijd van het jaar, wil ik graag alles zien.... Maar nee hoor. Ze hebben wel de rechten gekocht van MotoGP maar ze snappen het nog steeds niet bij Ziggo. :N
 
:') laatste wedstrijd van het jaar, wil ik graag alles zien.... Maar nee hoor. Ze hebben wel de rechten gekocht van MotoGP maar ze snappen het nog steeds niet bij Ziggo. :N
2 woorden: MotoGP Videopass :+
Nee, heb geen aandelen maar sinds 2 weken de Videopass aangeschaft omdat ik Ziggo zat was en echt zoveel beter!
 
Kan dat zonder creditcard?
1667638850988.png


Dit zijn de opties. Ik geloof dat ik al sinds 2008 geld naar Dorna stuur in ruil voor onbeperkt MotoGP kijken. Perfect is het niet, maar ik heb het altijd fijner gevonden dan afhankelijk zijn van televisieuitzendingen!
 
@peekaa , @twonha en @J.a.a.p tja jullie hebben helemaal gelijk. Maar ik heb tot nu toe nog niets extra's betaald om toch bijna alles te kunnen zien.
Maar als dan weer blijkt dat Ziggo de MotoGP niet serieus neemt, denk ik "Jezus Christus stelletje klootzakken waarom neem je dan de uitzendrechten??!!..." Ik had al de eurosport player en kon alles zien wanneer ik dat wilde. Lang niet perfect, maar altijd wel ergens te vinden. Maar nu ben je blijkbaar af en toe toch overgeleverd aan de voorkeur van Ziggo :r
Maar goed jullie hebben gelijk, wil je zekerheid en ongestoord kijken is de MotoGP pass de enige optie.
 
Of het race kanaal in je pakket hebben, waar gisteren ook de Red Bull rookies cup te zien was.
Ik pieker er niet over! Ik heb het nu bijna een jaar aangekeken met Ziggo, en ze halen mij niet over de streep om juist meer geld aan ze uit te geven.
Ziggo is autosport, en motorsport snappen ze niks van blijkbaar.
Dus tegen de tijd dat ik het echt zat ben, komt er de MotoGP video pass.
 
Ik pieker er niet over! Ik heb het nu bijna een jaar aangekeken met Ziggo, en ze halen mij niet over de streep om juist meer geld aan ze uit te geven.
Ziggo is autosport, en motorsport snappen ze niks van blijkbaar.
Dus tegen de tijd dat ik het echt zat ben, komt er de MotoGP video pass.

Videopass is het 2de jaar goedkoper.
Nog een reden om over te stappen.
 
Combi Van der Valk en Walraven bevalt me wel. Zit in ieder geval humor in die ik kan waarderen.

Enkele veelvoorkomende termen van Iwan waarin hij iets mag minderen:
"HaRdE kNoEpErTs","CrAzY bOy", "Dixon's stem in z'n hoofd"8)7:+
 
Ik pieker er niet over! Ik heb het nu bijna een jaar aangekeken met Ziggo, en ze halen mij niet over de streep om juist meer geld aan ze uit te geven.
Ziggo is autosport, en motorsport snappen ze niks van blijkbaar.
Dus tegen de tijd dat ik het echt zat ben, komt er de MotoGP video pass.
Ik hoor anders voornamelijk ex motorcoureurs praten.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Vind Barry altijd erg fijn in de studio.
In de pitstraat gedraagt hij zich maar raar de hele tijd.
Als Rob hem een vraag stelt of hij antwoord geeft kijkt hij alleen maar om zich heen _O-
Ach misschien is hij daar voor het eerst, zou ik dat ook doen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan