MotoGP Phillip Island Australie

Wie gaat de GP van Australie winnen

  • Rossi

    Stemmen: 23 38,3%
  • Stoner

    Stemmen: 20 33,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 10,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,7%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Melandri

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 6 10,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 1 1,7%
  • Barros

    Stemmen: 1 1,7%
  • Elias

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Stoner is gelukkig wel zón ventje die ook al hij nu al kampioen is wel zal gaan strijden om thuis ook te winnen. Ik denk alleen dat Rossi en Pedrosa hem voorbij knallen *D muahahaha })

Dit gaat een mooie wedstrijd worden :Y
 
Hoelaat danwel wanneer is deze GP nu precies?
TV Gidsen geven niets aan, over een eventuele GP vandaag.

Wat de race betreft; Stoner zal vast en zeker willen winnen voor thuispubliek! :P
 
Het is hier 8 uur later. Dus als de race hier om 14:00 uur is dan zal het in nederland 06:00 uur zijn.
 
het is daar 10 uur later toch? :? naja t zal wel. al was die race om 4 uur ´s nachts :9
 
Laatst bewerkt:
het is daar 10 uur later toch? :? naja t zal wel. al was die race om 4 uur ´s nachts :9

Ehm ik woon hier :W en het is 8 uur later. Alleen als het hier zomer wordt (winter in NL) dan gaat de klok weer vooruit of achteruit veetikut! :D maar dan is het 10 uur.
 
Volgens Racesport gaat Vermeulen op Philip Island met nieuwe oude kleuren rijden.

Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland

1476963838_a358c0743e_b.jpg
 
Ik ga zaterdag naar de Melbourne Motorcycle Expo en daar komt Chris Vermeulen handtekeningen uitdelen! ... wel grappig. Niet dat ik er 1 wil... Want een handtekening op een papiertje gooi je uiteindelijk ook weer weg :) maar heb niets waar ik het op kan laten zetten ;) Misschien maar een shirtje kopen ofzo dan :P
 
Stoner komt Dinsdag hier op Federation Square zijn fans ontmoeten, handtekeningen uitdelen en wordt een film gedraaid over Ducati.

http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_news.htm?menu=news&news_id=21154&championship_id=3§ion=1

Dat is er mooi dat ik er vlakbij woon, dus ik ga maar vroeg in de rij staan (als rossi fan) :P Maar dit maak je toch niet vaak mee :)

Als er nog meer gaan (toevallig) Laat even weten misschien kunnen we elkaar moeten daar

Cheers

Veel plezier iig,kans zal erg klein zijn denk ik dat je een MF`er tegenkomt.
Ik ga naar de gp van valencia en denk dat ik meer kans maak om een MF`er tegen te komen ;)
 
Veel plezier iig,kans zal erg klein zijn denk ik dat je een MF`er tegenkomt.
Ik ga naar de gp van valencia en denk dat ik meer kans maak om een MF`er tegen te komen ;)

Ja dat denk ik ook! :D Maar goed je weet het nooit! :D
 
Stoner komt Dinsdag hier op Federation Square zijn fans ontmoeten, handtekeningen uitdelen en wordt een film gedraaid over Ducati.

http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_news.htm?menu=news&news_id=21154&championship_id=3§ion=1

Dat is er mooi dat ik er vlakbij woon, dus ik ga maar vroeg in de rij staan (als rossi fan) :P Maar dit maak je toch niet vaak mee :)

Als er nog meer gaan (toevallig) Laat even weten misschien kunnen we elkaar moeten daar

Cheers

Dat ventje is echt klein! :D Ik stond op eerste rij... Maar geen handtekening gevraagd, rij was te lang en was maar 20 min uitdelen. Verder was iets van Furguson er.. geen idee wie dat is maar had in mei een ongevol gehad met 2 gebroken benen, rip etc. En op het scherm was groot steeds stukken te zien over MotoGP.... Heb iedergeval wat foto's... er kwam een gast met zijn Ducati desmosedici GP Replica van 100.000 dollar die liet hem signeren :P
Ow en hij vertelde dat hij volgend jaar met Nummer. 1 ging rijden.. want dat hij vind dat het hoort. Dat rossi het nou niet doet, zei hij dat hij het deed voor de merchandise.

anyway ws grappig
 
Dat ventje is echt klein! :D Ik stond op eerste rij... Maar geen handtekening gevraagd, rij was te lang en was maar 20 min uitdelen. Verder was iets van Furguson er.. geen idee wie dat is maar had in mei een ongevol gehad met 2 gebroken benen, rip etc. En op het scherm was groot steeds stukken te zien over MotoGP.... Heb iedergeval wat foto's... er kwam een gast met zijn Ducati desmosedici GP Replica van 100.000 dollar die liet hem signeren :P
Ow en hij vertelde dat hij volgend jaar met Nummer. 1 ging rijden.. want dat hij vind dat het hoort. Dat rossi het nou niet doet, zei hij dat hij het deed voor de merchandise.

anyway ws grappig

Nou das dus ook vet bullshit dat ie dat doet voor de mechandise. Nummer 46 is geowon een belangrijk getal voor Rossi.

Merchandise van Rossi zou hoe dan ook toch wel verkopen.


Ja, Stoner is inderdaad een klein grappig ventje. Maar heb ik nou goed begrepen dat je ook naar de race´s gaat?
 
Nou das dus ook vet bullshit dat ie dat doet voor de mechandise. Nummer 46 is geowon een belangrijk getal voor Rossi.

Merchandise van Rossi zou hoe dan ook toch wel verkopen.


Ja, Stoner is inderdaad een klein grappig ventje. Maar heb ik nou goed begrepen dat je ook naar de race´s gaat?

Ja ik ga zondag lekker vroeg om 6:00 vertrekken (Aussie tijd) *D Erg veel zin in, ze denken dat het een record aantal bezoekers wordt... nou goed

ik ben wel beroemd nu ik sta in kranten en herald sun etc:
Stress-free Stoner's ready to have fun on home soil

:y ik sta in het publiek :} Achter Casey rechter schouder licht/donkerblauwe polo:

caseystoner_wideweb__470x326,0.jpg


En zo nog een paar sites en kranten waar ik op sta en kwam foto's van een fotograaf tegen die steeds mijn achterkant van me kop fotografeerde :D nou daarnaast Casey natuurlijk.
Maar was wel grappig. Wat me alleen op valt dat het niet echt super leeft hier.. De moesten die posters van Casey echt in de handen duwen.. Niemand kwam in rode kleding of iets... denk dat Phillip Island beter te doen is :+
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ga zondag lekker vroeg om 6:00 vertrekken (Aussie tijd) *D Erg veel zin in, ze denken dat het een record aantal bezoekers wordt... nou goed

ik ben wel beroemd nu ik sta in kranten en herald sun etc:
Stress-free Stoner's ready to have fun on home soil

:y ik sta in het publiek :} Achter Casey rechter schouder licht/donkerblauwe polo:

[afbeelding]

En zo nog een paar sites en kranten waar ik op sta en kwam foto's van een fotograaf tegen die steeds mijn achterkant van me kop fotografeerde :D nou daarnaast Casey natuurlijk.
Maar was wel grappig. Wat me alleen op valt dat het niet echt super leeft hier.. De moesten die posters van Casey echt in de handen duwen.. Niemand kwam in rode kleding of iets... denk dat Phillip Island beter te doen is :+

Gehehe Stoner kan zo in de nieuwe prodent reclame

Grappig dat je er ook op staat.

Ik ben jaloers dat je naar Philip Island gaat, veel plezier en geniet ervan!

Maak je ook foto´s ?
 
Gehehe Stoner kan zo in de nieuwe prodent reclame

Grappig dat je er ook op staat.

Ik ben jaloers dat je naar Philip Island gaat, veel plezier en geniet ervan!

Maak je ook foto´s ?

Ja tuurlijk ga ik foto's maken, maar de beste zul je toch gewoon via motogp.com en andere sites vinden :D maar altijd leuk.. Hopen dat ik nog over het circuit kan lopen en misschien nog even pits in kan! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan