MotoGP Phillip Island Australie

Wie gaat de GP van Australie winnen

  • Rossi

    Stemmen: 23 38,3%
  • Stoner

    Stemmen: 20 33,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 10,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,7%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Melandri

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 6 10,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 1 1,7%
  • Barros

    Stemmen: 1 1,7%
  • Elias

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Als die helm in replica komt,wil ik die echt hebben. Die Drudi is echt geweldig! Mooi ook van die nummer 7 op de achterkant, van Norifumi.

Sjeetje wat moet Luthi gebaald hebben, op t lange rechte stuk voor de laatste start/finish gaat zn motor kapot en wordt ie alsnog 5de -O- Anderzijds houdt dit het kampioenschap nog spannend :)

Nu lekker de motogp kijken! Dat gaat heel leuk worden :9
 
Zeer kloten voor Nicky Hayden. iig ik vond het wel sneu om te zien...., Had hem graag op het podium gezien.

En wat had stoner met zijn vrouw? Ik weet niet of iemand dat is opgevallen. Net nadat stoner binnen was en iedereen hem feliciteerde. Was de body language tov zijn vrouw niet al te best to say the least :P :P Ze kreeg iig geen hug. Hij duwde ff snel z'n oordoppen in haar hand that's it. _O- _O- anyway ik vond het wel komisch :P :9 Of misschien zag ik het wel verkeerd...
 
Jah klopt zag ik ook al :9 hij kwam binnen gaf een kus en gaf de helm en alles en liep weer weg :P
Zeer kloten voor Nicky Hayden. iig ik vond het wel sneu om te zien...., Had hem graag op het podium gezien.

En wat had stoner met zijn vrouw? Ik weet niet of iemand dat is opgevallen. Net nadat stoner binnen was en iedereen hem feliciteerde. Was de body language tov zijn vrouw niet al te best to say the least :P :P Ze kreeg iig geen hug. Hij duwde ff snel z'n oordoppen in haar hand that's it. _O- _O- anyway ik vond het wel komisch :P :9 Of misschien zag ik het wel verkeerd...
 
:?

Nou volgens mij was er niets aan de hand hoor tussen Casey en zijn vrouw.

Wat is P I toch een vet circuit :}


In het begin dacht ik, mooi Casey kan nog niet gelijk weg rijden omdat Hayden er heel dichtbij zat. En toen Rossi eenmaal na 2 of 3 rondes op de 3de plaats reed nam hij die laatste bocht te wijd en het leek volgens mij alsof hij door die fout zijn linkerkant van de achterband niet meer goed was en dus niet meer richting kop kon gaan rijden.

:} :} voor Capirossi en Stoner, jammer voor Hayden, die werd best boos :Y . En Pedrosa had ook meer verwacht denk ik zo... naja op naar Sepang. Hopen dat het droog blijft :)

Trouwens weer gelachen om van de lichaamstaal van Vale, geweldig! Gelukkig ook een vette smile op z´n gezicht, wat ik erg waardeer.


Ze (e commentatoren)hadden het over de komst van Lorenzo naar Yamaha, zij denken dat de sfeer in dat Yamaha team een opdonder krijgt. Ik denk dat Lorenzo juist meer ingetogener zal zijn. Hij is geen mannetje die met een grote bek de motogp inkomt en een ego heeft van zo ik zal ze es effe wat laten zien. Hij is dominant en arrogant maar zo erg is het nou ook weer niet, dat is ook een beetje show van ´m :) en dat mag als je 19 seconden voorsprong hebt op de nummer 2 :) en veruit de snelste man is in de 250cc. (al hoewel ik dovi een betere coureur vind)
 
Laatst bewerkt:
weer heel netjes gereden van stoner (hij begint op rossi te lijken :P )
en capi ook heel goed gedaan
hebben julie er nog op gelet over hoe die pedroplul dee
toen ie uit z,n motor home kwam staat er wel EEN fan op hem te wachten
vraagt die man om een hantekening wat doet die arogante pedroplul
kijkt en wijst en loopt zo door :? kan er niks aan doen maar vin em gewoon
een arogant :r
 
weer heel netjes gereden van stoner (hij begint op rossi te lijken :P )
en capi ook heel goed gedaan
hebben julie er nog op gelet over hoe die pedroplul dee
toen ie uit z,n motor home kwam staat er wel EEN fan op hem te wachten
vraagt die man om een hantekening wat doet die arogante pedroplul
kijkt en wijst en loopt zo door :? kan er niks aan doen maar vin em gewoon
een arogant :r


Nou Stoner moet nog heel wat dingen bereiken voordat je kan zeggen dat ie op Rossi begint te lijken ;) hij is goed bezig uiteraard.

Logisch dat ie doorliep want je bent in vette concentratie. In principe mag je daar ook niet staan.
 
Dat kwam ook grotendeels doordat hij eigenlijk wist dat er miss wel een overwinning in zat
:?

Nou volgens mij was er niets aan de hand hoor tussen Casey en zijn vrouw.

Wat is P I toch een vet circuit :}


In het begin dacht ik, mooi Casey kan nog niet gelijk weg rijden omdat Hayden er heel dichtbij zat. En toen Rossi eenmaal na 2 of 3 rondes op de 3de plaats reed nam hij die laatste bocht te wijd en het leek volgens mij alsof hij door die fout zijn linkerkant van de achterband niet meer goed was en dus niet meer richting kop kon gaan rijden.

:} :} voor Capirossi en Stoner, jammer voor Hayden, die werd best boos :Y . En Pedrosa had ook meer verwacht denk ik zo... naja op naar Sepang. Hopen dat het droog blijft :)

Trouwens weer gelachen om van de lichaamstaal van Vale, geweldig! Gelukkig ook een vette smile op z´n gezicht, wat ik erg waardeer.


Ze (e commentatoren)hadden het over de komst van Lorenzo naar Yamaha, zij denken dat de sfeer in dat Yamaha team een opdonder krijgt. Ik denk dat Lorenzo juist meer ingetogener zal zijn. Hij is geen mannetje die met een grote bek de motogp inkomt en een ego heeft van zo ik zal ze es effe wat laten zien. Hij is dominant en arrogant maar zo erg is het nou ook weer niet, dat is ook een beetje show van ´m :) en dat mag als je 19 seconden voorsprong hebt op de nummer 2 :) en veruit de snelste man is in de 250cc. (al hoewel ik dovi een betere coureur vind)
 
Mooie race, jammer van hayden die kon d'r wel om janken..

Heeft iemand toevallig nog de warmup gezien op Eurosport vannacht?
aan het einde van die sessie ging pedrosa even een proefstartje maken,
dat ging een beetje mis.

Wil wegrijden maar koppelt te abrupt oid, motor op achterwiel tussen z'n benen vandaan en viel daarna op z'n kant..
 
Ik kom net terug van Phillip Island :D Was uper vet wat is het toch en mooi circuit! Het weer was geweldig en ben ook vet verbrand in me gezicht! :( niet leuk maar wel waard. Iedereen natuurlijk voor stoner en ik voor Rossi natuurlijk baal wel van dat hij niet GOED kon terug komen maar hij heeft zijn best gedaan. De duc's zijn gewoon de beste dit jaar en yamaha heeft nog wat werk te verrichten hopelijk volgend jaar wat meer spanning.. Ik heb Stonder vorige week dinsdag nog gezien hier in Melbourne en toen dacht ik wel van het is wel een toffe gast, hij is nog beetje verlegen hij kan het allemaal nog niet geloven en ook vandaag bij het volkslied dat iedereen ging zingen wist hij ook niet waar hij moest kijken! Dus wel goed en gun het hem van harte

Maar vond Rossi wel gaaf dat blijft een mannetje hoor dat hij zijn sliders in het publiek gooiede en daarna met stoner praatte en stonert precies hetzelde deed! :D Wel cool wij allemaal circuit op rennen... alleen de terug weg was wat minder...


om het al toffe dag alleen denk ik dat de sfeer in Assen toch beter is.
 
Leuke race, hoewel de spanning om de winst er wel al snel af was. Jammer voor Hayden. Top van Capirex, Rossi goed geprobeerd maar helaas. Valentino mag trouwens wel eens zijn starts oefenen ipv zijn leveranciers een veeg uit de pan te geven. Tjongejonge, bijna bij al zijn starts zorgt hij er voor dat hij meteen flink wat plaatsen goed heeft te maken.
 
Leuke race, hoewel de spanning om de winst er wel al snel af was. Jammer voor Hayden. Top van Capirex, Rossi goed geprobeerd maar helaas. Valentino mag trouwens wel eens zijn starts oefenen ipv zijn leveranciers een veeg uit de pan te geven. Tjongejonge, bijna bij al zijn starts zorgt hij er voor dat hij meteen flink wat plaatsen goed heeft te maken.




wat die start betreft moet ik u gelijk geven.wat maakt het uit als je nu na qp 1ste of 2de staat.nog voor ze de eerste bocht ingaan verliest hij altijd plaatsen.zonde
 
Hier is de "stunt" van Pedro the sulker.
Ging goed fout en de crowd vond het heel grappig!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan