MotoGP Phillip Island Australie

Wie gaat de GP van Australie winnen

  • Rossi

    Stemmen: 23 38,3%
  • Stoner

    Stemmen: 20 33,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 10,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,7%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Melandri

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 6 10,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 1 1,7%
  • Barros

    Stemmen: 1 1,7%
  • Elias

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60

Elmo

MF veteraan
27 jul 2004
2.205
0
Waddinxveen
Zo, de volgende ronde komt eraan nl de GP van Australie op circuit Phillip Island.


Wie denk jij wie hier de overwinning pakt? Zal Rossi hier stoner op eigen grond laten zien dat hij hier de baas is? Of laat Stoner zien voor eigen publiek dat hij de ware kampioen is?

Tevens gaan er mensen heen?
Ik woon 2 uur van het Circuit af in Melbourne, en ik mag dit live mee gaan maken! :}
 
Zo, de volgende ronde komt eraan nl de GP van Australie op circuit Phillip Island.


Wie denk jij wie hier de overwinning pakt? Zal Rossi hier stoner op eigen grond laten zien dat hij hier de baas is? Of laat Stoner zien voor eigen publiek dat hij de ware kampioen is?

Tevens gaan er mensen heen?
Ik woon 2 uur van het Circuit af in Melbourne, en ik mag dit live mee gaan maken! :}

Is delft maar 2 uur ervandaan :o Dan ben jij ook erg snel :+

Laten we iig net zo'n mooie race als Japan hebben *O*
 
Is delft maar 2 uur ervandaan :o Dan ben jij ook erg snel :+

Laten we iig net zo'n mooie race als Japan hebben *O*

Een regenrace zoals in Japan is vermakelijk, maar de uitslag is natuurlijk niet realistisch.

Doe mij dus maar een droge (spektaculaire) race en dat de beste moge winnen.
 
Laatst bewerkt:
ik woon NU in Melbourne! :D ben hier net 2 maanden :D
Nee de race moet beter als Japan :P met Rossi aan het begin eindigen :P

Veel plezier om van het eiland af te komen na de race... Blijf vooral na de race op het circuit, lekker rustig een rondje lopen, kun je pas echt zien hoe geweldig het circuit is. Met wat geluk zijn er nog coureurs in de pitsstraat, kun je gewoon een praatje mee maken..... Ben er nu twee keer geweest, nummer drie zit in de planning *O*
 
Ik denk dat stoner wint. En met een vermeulen op plaats 2 en Pedrosa op 3.
Stoner hoeft nu niet meer aan de titel te denken en kan voluit gaan. Hoop ook dat de suzukis verder naar voren ziten. Ook hoop ik op een eindstand als deze.

1 stoner kan niet meer anders hij is de verdiende kampioen
2 Pedrosa heeft hier nog kans op.
3 Hoop hopkins maar den Rossi
4 Hoop Rossi maar denk Hopkins
5 Hoop ook dat vermeulen deze plaats kan vasthouden omdat Melandri dichterbij komt.
 
hehe, eindelijk weer een ECHT circuit!!! altijd geweldige races en goeie sfeer.... hoop wel op een normale/droge race niet allemaal van dat gekwakkel droog,nat,nat,droog!
dat de beste moge winnen })
 
Veel plezier om van het eiland af te komen na de race... Blijf vooral na de race op het circuit, lekker rustig een rondje lopen, kun je pas echt zien hoe geweldig het circuit is. Met wat geluk zijn er nog coureurs in de pitsstraat, kun je gewoon een praatje mee maken..... Ben er nu twee keer geweest, nummer drie zit in de planning *O*

Nou we gaan wel zien hoe e wat, krijg misschien nog VIP kaarten voor honda pitbox.. we zien het wel. Iedergeval erg leuk! Over het weer denk ik dat het wel droog is het heeft hier in afgelopen 2 maanden nog maar 2x geregend, en zoals vandaag de 2e dag is :P Maar ziet er wel goed uit voor daar :D
 
ik woon NU in Melbourne! :D ben hier net 2 maanden :D
Nee de race moet beter als Japan :P met Rossi aan het begin eindigen :P

Rossi aan het begin al eindigen? Ik heb liever dat hij een race uitrijdt :+
 
Laatst bewerkt:
Stoner hoeft nu niet meer aan de titel te denken en kan voluit gaan


doet hij dat anders niet misschien??? :9 :9
 
Rossi aan het begin al eindigen? Ik heb liever dat hij een race uitrijdt :+

Ik bedoel dat hij als eerste over de streep zal gaan.
En ik denk dat stoner nu echt niet beter zal rijden omdat hij de titel al heeft ik denk dat hij zich altijd 100% gegeven heeft.
 
Als het weer gaat regenen net als voorig jaar dan verwacht ik weer wat van Melandri.
Maar ook van Vermeulen en West :)
 
De winnaar maakt me niet zo heel veel uit, zolang het maar mooie races zijn op een zonnig Philliph Island. Maar het liefst zie ik Rossi Stoner verslaan })
 
Philliph Island 2000 :+

9357.jpg

Mamola + Rossi
 
De druk is nu van Stoners rug, dus hij heeft totaal geen reden om te crashen.
Denk dat die nu sterker is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan