MotoGP Phillip Island Australie

Wie gaat de GP van Australie winnen

  • Rossi

    Stemmen: 23 38,3%
  • Stoner

    Stemmen: 20 33,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 10,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,7%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Melandri

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 6 10,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 1 1,7%
  • Barros

    Stemmen: 1 1,7%
  • Elias

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Wat nou voorproefje?????????????

Andersom zeker toch wel denk ik :z

Ja natuurlijk, dat komt iets later ;) :

IMG_6374.jpg
 
Ja tuurlijk ga ik foto's maken, maar de beste zul je toch gewoon via motogp.com en andere sites vinden :D maar altijd leuk.. Hopen dat ik nog over het circuit kan lopen en misschien nog even pits in kan! :)

Je kunt na de MotoGP over het circuit lopen. Ze rijden dus ook geen uitloopronde, wat op zich wel jammer is (tenminste vorig jaar niet). Je zult je geen moment vervelen, met veel extra races voor het kampioenschap van Australie.
Wil je op de echt leuke plaatsen staan, Siberia of Lukey Heights of Turn 10, probeer dan als een van de eerst aan de poort te staan. En begin vooral te rennen als deze open gaat. Voor de rest, je gaat zeker genieten van de races en vooral de sfeer daar, die is echt geweldig. Geen gekloot zoals in Assen, maar vooral veel fun. Echt een aanrader...... jammer dat het zover vliegen is !
 

ik heb gehoord dat de race daar begint om 15.00 plaatselijke tijd.
dat zal dat 07.00 nederlanse tijd zijn hier?
 
Hey is dionnor verdwenen :? Ik vond zijn visie altijd erg interessant :+

Anyway:

1) Rossi
2) Pedrosa
3) Stoner
4) Vermeulen
5) Hayden
 
Laatst bewerkt:
1. Rossi;
2. Stoner;
3. Vermeulen;
4. Edwards
5. Pedrosa

Yamaha en Michelin hebben eindelijk hun zaakjes helemaal in orde (te laat!), dus Rossi 1 en Edwards 4. Rossi nipt voor Stoner die zo graag voor thuis publiek had gewonnen en Vermeulen 3 omdat ik het hem zo gun op z'n Barry Sheene tribute machine in z'n thuis grand prix.

Maar het kan zo maar helemaal anders zijn. :P
 
Als er nog meer gaan (toevallig) Laat even weten misschien kunnen we elkaar moeten daar
michio (Michel) van hier is er wel bij met wat vrienden/familie (afgelopen vrijdag vertrokken voor een vakantie van een maand). En Nederlanders herken je toch altijd meteen :+

Heel veel plezier daar!
 
Laatst bewerkt:
ik denk helaas wel voor rossi dat dit een ducati / kawasaki / suzuki circuit is (die hebben het vermogen beter voor elkaar)
 
ik denk helaas wel voor rossi dat dit een ducati / kawasaki / suzuki circuit is (die hebben het vermogen beter voor elkaar)

Weet niet, maar de honda's haalde de ducati's in op lange eind in vorige race en Rossi zat er ook heel dicht bij dus ik denk dat hij best veel kans heeft. En daarna zegt hij dat het nog beter zit. Dus we zien wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan