MotoGP Portugal 31.10.10 Estoril

Welk merk gaat er winnen?

  • Yamaha.

    Stemmen: 20 52,6%
  • Ducati.

    Stemmen: 7 18,4%
  • Honda.

    Stemmen: 6 15,8%
  • Suzuki.

    Stemmen: 4 10,5%
  • Geen mening.

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
:( %*^$%$ weer zon godvers saaie race! alleen de 3e plek is nog leuk dit seizoen.......

eerlijk is eerlijk, lorenzo verdiend gewonnen :Y
 
:( %*^$%$ weer zon godvers saaie race! alleen de 3e plek is nog leuk dit seizoen.......

eerlijk is eerlijk, lorenzo verdiend gewonnen :Y

Saaie race :? Jij kijkt races duidelijk met een hele andere blik. Ik vond het geweldig.

Simoncelli man of the match :Y Helaas net geen podium. Pedrosa gelukkig weer wat snelheid alleen de race duurde hem iets te lang. Checa valt mij enorm tegen.
 
Zoals Rossi ook zegt: " I didn't have the pace for Jorge" :) Lorenzo en z'n team hebben het beste en snelste pakket voor de omstandigheden op de baan gezet dus verdiend gewonnen :)

Beginfase erg gaaf, paar keer buitenom inhalen door Valentino dus geen klagen. Mooie battles voor P3 die ik Simoncelli had gegund. Ik ben niet zo weg van Dovi ook :N Voor de rest mag het duidelijk zijn dat Melandri de goede keuze heeft gemaakt om weg te wezen :X

Jammer voor Spies, het meest verkeerde moment om zoiets mee te maken :(
 
Ik vraag me elke race weer af hoe er tijdens de race minimaal drie pagina's bij kunnen komen.. Posten is belangrijker dan de race volgen :?
 
Saaie race :? Jij kijkt races duidelijk met een hele andere blik. Ik vond het geweldig.

Simoncelli man of the match :Y Helaas net geen podium. Pedrosa gelukkig weer wat snelheid alleen de race duurde hem iets te lang. Checa valt mij enorm tegen.

tussen rossi en lorenzo 7 seconden, spies out, stoner out, pedrosa nog niet op tempo

tussen rossi en de 3e een stuk meer afstand, leuk zo'n gevecht om de 3e plek maar dat hoort voorin te gebeuren....
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat er niet om p1 en p2 gevochten werd tot het einde.

Tweede groep was erg leuk om te kijken. In het begin een hoop leuke actie's gezien *O* *O* *O*

Was in ieder geval beter dan de vorige race ;)
 
hahaha die clown houdt z'n helm op op weg naar het podium...

Ga Lorenzo deze winter eens een mail sturen met ideeën voor als hij gewonnen heeft!
Misschien kunnen we er alvast een paar verzinnen..
 
tussen rossi en lorenzo 7 seconden, spies out, stoner out, pedrosa nog niet op tempo

tussen rossi en de 3e een stuk meer afstand, leuk zo'n gevecht om de 3e plek maar dat hoort voorin te gebeuren....
Dan heb je op elke race wel wat aan te merken. Tis net als met voetbal.. er kunnen niet elke match 6 doelpunten vallen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan