MotoGP: Qatar 2019

Bo eindigt in Qatar...


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten .
Komt wel goed. 2 klappers gemaakt dit weekend en was gewoon niet fit.
De Honda's doen in ieder geval niet meer onder voor de Ducs op het rechte stuk.
En Crutchlow ging ook beter dan de trainingen op Qatar, het leek wel alsof Honda van het padje was. O-)

Jammer dat Rins zijn inbreng niet beloond zag met een tweede of derde plek.
De Suzuki zag er flexibel uit. Mir ook goed. :)
 
De Honda's doen in ieder geval niet meer onder voor de Ducs op het rechte stuk.
En Crutchlow ging ook beter dan de trainingen op Qatar, het leek wel alsof Honda van het padje was. O-)

Jammer dat Rins zijn inbreng niet beloond zag met een tweede of derde plek.
De Suzuki zag er flexibel uit. Mir ook goed. :)

als hij iets slimmer had gereden was het ook beter beloond , hij moet zijn eigen rijstijl nog ''ff'' finetunen want zo sloop je de banden.
 
Wat een knotsgekke race!

Dovi :}
Rins :}
Rossi :}
Quartarao :}:}:}

Vinales -O-
Lorenzo -O-


Moto2 ook heel gaaf. Heel jammer voor Bo, maar die punten komen wel! :Y

Moto3 helaas gemist. -O-
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Wat is die Miller toch een lul. Als je een stuk plastic van je motor rukt en weg wil gooien dan kun je op zijn minst even van je lijn gaan en achterom kijken of er niemand last van krijgt als je het weggooit.

Ach in het heetst van de strijd kan dat gebeuren.:Y
Ik zou er niet teveel gewicht aan hangen:)
 
Ik vind het ook een stomme actie. Je zal dat stuk tegen je vizier krijgen |( of onder je voorband |(
Mag je vinden:t
De tear off's van die gasten vliegen ook continue rond.
Als er 1 verkeerd valt kan een ramp ook niet te overzien zijnB|
 
Ik zou er niet teveel gewicht aan hangen:)


Mag je vinden:t
De tear off's van die gasten vliegen ook continue rond.
Als er 1 verkeerd valt kan een ramp ook niet te overzien zijnB|

Een tear off is heel wat anders dan een vlijmscherp stuk carbon of een compleet zitje.
De tientallen, misschien wel honderdtallen tear off's die iedere race worden gebruikt zijn nog nooit de oorzaak van een ongeval geweest of voor schade aan andermans motoren. In tegenstelling tot onderdelen die op de baan liggen.
 
De tientallen, misschien wel honderdtallen tear off's die iedere race worden gebruikt zijn nog nooit de oorzaak van een ongeval geweest of voor schade aan andermans motoren. In tegenstelling tot onderdelen die op de baan liggen.

Echt wel ... misschien moet je eens googelen .. ;)
 
Echt wel ... misschien moet je eens googelen .. ;)

Had ik al gedaan voordat ik postte want er zou vast iemand reageren. Maar kon niks vinden. Gezocht op "accident due to tear off"
In de F1 is het verboden maar ivm verstopt raken van luchtkanalen t.b.v. remmen en motor. Maar voor de motorsport niks gevonden.
Stuur eens wat linkjes. Ben benieuwd.
 
Ook bizar!
De lijm trok de verf van het zitje...
Ik zat met grote verbazing te kijken naar wat hij aan het doen was en met nog grotere verbazing dat hij geen zwarte vlag kreeg, beetje rondrijden met een schijnbaar niet heel goed in elkaar gezette motor en ook nog eens stukken de baan op gooien midden op de lijn.

Verder een hele gave race gezien, mooi om te zien hoe gewaagd ze uit eindelijk aan elkaar zijn!

En... ff Hollands zeiken.. wat ontzettend kut dat Simon nog altijd de pitcommentator is. Daar begrijp ik echt 0.0 van. Die gast kan er niks van, je ziet hoe de coureurs met hun ogen draaien van zn domme vragen en opmerkingen. "Wise Dovi!" alsof ie em probeert te versieren. Had vorig jaar de hoop dat hij een contract had voor 1 seizoen en ze dit jaar gewoon random fans uit het publiek de microfoon zouden geven, dat klinkt wss nog beter.
 
Ik zat met grote verbazing te kijken naar wat hij aan het doen was en met nog grotere verbazing dat hij geen zwarte vlag kreeg, beetje rondrijden met een schijnbaar niet heel goed in elkaar gezette motor en ook nog eens stukken de baan op gooien midden op de lijn.

Verder een hele gave race gezien, mooi om te zien hoe gewaagd ze uit eindelijk aan elkaar zijn!

En... ff Hollands zeiken.. wat ontzettend kut dat Simon nog altijd de pitcommentator is. Daar begrijp ik echt 0.0 van. Die gast kan er niks van, je ziet hoe de coureurs met hun ogen draaien van zn domme vragen en opmerkingen. "Wise Dovi!" alsof ie em probeert te versieren. Had vorig jaar de hoop dat hij een contract had voor 1 seizoen en ze dit jaar gewoon random fans uit het publiek de microfoon zouden geven, dat klinkt wss nog beter.

Motor zal wel goed in elkaar.
Alleen trok de lijm de verf van het zitje los.
Dus volgende op de plaats van het zitje geen verf.

Ik vind Simon Crafar wel goed.
Ik had in het begin er ook wel moeite mee t.o.v. Dylan Grey.
Maar ik vind Simon beter en beter worden.
Juist zijn inzicht vanuit rijders perspectief en techniek.
 
Een tear off is heel wat anders dan een vlijmscherp stuk carbon of een compleet zitje.
De tientallen, misschien wel honderdtallen tear off's die iedere race worden gebruikt zijn nog nooit de oorzaak van een ongeval geweest of voor schade aan andermans motoren. In tegenstelling tot onderdelen die op de baan liggen.

Ok dan :MILLER = MOORDENAAR:t
klaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan