MotoGP: Qatar 2019

Bo eindigt in Qatar...


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten .
Hier begrijpt men niets van de actie van Miller, maar alle teams zeiken op Ducati omdat ze een spoilertje hebben gemonteerd. _O-_O-
 
Hier begrijpt men niets van de actie van Miller, maar alle teams zeiken op Ducati omdat ze een spoilertje hebben gemonteerd. _O-_O-

Dus als de coureurs zich niet druk om de actie van Miller maken,dan moet MF het maar doen:+
Want er moet geleuterd worden:t
 
Wat een bullshit zeg over Miller.

Die zit in een kort stukkie tussen een bocht naar rechts en een bocht naar links en heeft zeker uren de tijd of de optie met dat tempo even langs de rand van het circuit te rijden.

Elke racer doet alles er aan om het tempo er in te houden, kan hem niks kwalijk nemen voor het ad-hoc oplossen van een probleem op een duc
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Dus als de coureurs zich niet druk om de actie van Miller maken,dan moet MF het maar doen:+

Want er moet geleuterd worden:t


Er zijn een paar mensen met een mening en die geven ze.
Dan zijn er anderen die een andere maning hebben.

Het word pas geleuter als men elkaars mening niet respecteert en per se even moeten aangeven hoe onzinnig andermans mening is.
Je geeft iig gelijk een goed voorbeeld :t
 
Er zijn een paar mensen met een mening en die geven ze.
Dan zijn er anderen die een andere maning hebben.

Het word pas geleuter als men elkaars mening niet respecteert en per se even moeten aangeven hoe onzinnig andermans mening is.
Je geeft iig gelijk een goed voorbeeld :t

Ach in het heetst van de strijd kan dat gebeuren.:Y
Ik zou er niet teveel gewicht aan hangen:)

behalve leuteren is overdrijven ook een vak:P

Dank U:t
 
Laatst bewerkt:
Wat een bullshit zeg over Miller.

Die zit in een kort stukkie tussen een bocht naar rechts en een bocht naar links en heeft zeker uren de tijd of de optie met dat tempo even langs de rand van het circuit te rijden.

Elke racer doet alles er aan om het tempo er in te houden, kan hem niks kwalijk nemen voor het ad-hoc oplossen van een probleem op een duc

Pak eens een circuitdagje en pleur onder het rijden je zitje achter je op de baan. Denk dat je na je sessie heel veel aandacht krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Hier begrijpt men niets van de actie van Miller, maar alle teams zeiken op Ducati omdat ze een spoilertje hebben gemonteerd. _O-_O-

Wings mogen wel, mits ze de veiligheid niet in gevaar brengen. Waarom die spoiler niet ?
Is die in strijd met de regelgeving rondom de aerodynamica van de motoren ?
 
Beetje laat maar toch : DOVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII*O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*

Zo eens lekker overdrijven:P
 
Het gebeurd dus..... eens in de 7 jaar :+

Over de gevaren van de tear offs is in het verleden al eens een discussie geweest en toendertijd heb ik ook gezocht in meerdere talen en heb ik nogal wat ongevallen gevonden in verschillende soorten van motorsport zaols BSB, WSB, SSP enz. Zelfs in de F1 is het jaren een onderwerp van gesprek geweest omdat brake ducts afgedekt worden en remmen uitvielen.
Maar ja ..... lekker belangrijk ;)
 
Wings mogen wel, mits ze de veiligheid niet in gevaar brengen. Waarom die spoiler niet ?
Is die in strijd met de regelgeving rondom de aerodynamica van de motoren ?

Aerodynamische aanpassingen en waar die mogen worden toegepast ligt allemaal vast in het reglement. De achterbrug hoort daar niet bij. Ducati zegt dat het dient om de band te koelen en zeggen dat het reglement dan niet van toepassing is. De anderen hebben schijnbaar ook getest en kunnen aantonen (zeggen ze) dat er wel degelijk downforce gecreerd wordt.
 
Wat een bullshit zeg over Miller.

Die zit in een kort stukkie tussen een bocht naar rechts en een bocht naar links en heeft zeker uren de tijd of de optie met dat tempo even langs de rand van het circuit te rijden.

Elke racer doet alles er aan om het tempo er in te houden, kan hem niks kwalijk nemen voor het ad-hoc oplossen van een probleem op een duc

Inderdaad hij ging echt naar een positie waar er niemand last van zou hebben .
 
De anderen hebben schijnbaar ook getest en kunnen aantonen (zeggen ze) dat er wel degelijk downforce gecreerd wordt.
Yahama heeft het ook getest. Zijn foto's van geplaatst op MF. Weet niet meer welk topic. Volgens mij "wintertesten".
 
Pak eens een circuitdagje en pleur onder het rijden je zitje achter je op de baan. Denk dat je na je sessie heel veel aandacht krijgt.
Ik denk dat je niet meer terug hoeft te komen. _O-
Yahama heeft het ook getest. Zijn foto's van geplaatst op MF. Weet niet meer welk topic. Volgens mij "wintertesten".
Notabene Miller ook. :Y
 
Zag net een foto van een classic racer. Doet mij ergens aan denken. _O-

2132860695_44448a4406.jpg
 
Pak eens een circuitdagje en pleur onder het rijden je zitje achter je op de baan. Denk dat je na je sessie heel veel aandacht krijgt.

Ik denk dat er nogal wat verschil zit in tussen een circuitdagje waar niks te winnen valt of een wedstrijd in de MotoGP
 
Terug
Bovenaan Onderaan