MotoGP Ronde 11: bwin Grand Prix Ceské republiky

Wordt het 11 uit 11 voor Marc Marquez?

  • Ja

    Stemmen: 35 66,0%
  • Nee

    Stemmen: 18 34,0%

  • Totaal aantal stemmers
    53

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
DSC_0817.jpg


This is a terrific pin badge made in 1965 and very significant as this 1965 FIM MotoGP was the very first time Czechoslovakia was granted a FIM Grand Prix. It took the form of a 13.9km road race. The pin badge is in excellent condition, featuring the FIM logo above the text 'MS Brno 1965'. MS in Czech is 'Mistrostvi Svet', literally 'Master (of the) World' but translated means World championships.

MotoGP Ronde 11: bwin Grand Prix České republiky

11.jpg


Introduction:
The world’s most famous riders have taken part in GP events in Brno since 1930, where up until 1982 they would race through the villages and western parts of the city on a road track named after the first Czechoslovak President - T.G. Masaryk. A new circuit was built during the 1980s with the aim of attracting Formula 1 to Czechoslovakia, and in 1987 it played host to the FIM Czech Grand Prix. Popular with both fans and riders, the new circuit is built in a natural bowl which is banked in places to offer spectators an excellent view. Brno constantly changes in elevation as it sweeps across forested hillsides and its fast undulating corners test rider talent and engineering to the limit.

Circuit info
Length: 5.403 m / 3.357 miles
Width: 15m
Left corners: 6
Right corners: 8
Longest straight: 636 m / 0.395 miles
Constructed: 1987
Modified: 1996

Bu1FKqdCYAAjNeI.jpg:large


De eerste tien ronden zijn verreden, de elfde staat op het programma. Marquez, Marquez, Marquez, Marquez, Marquez, Marquez, Marquez, Marquez, Marquez, Marquez is de naam van de coureur die de eerste tien Grand Prix' 2014 op zijn naam heeft geschreven. Een 'clean sweep' met een waarde van 250 punten. Brno is een circuit dat hij kent, waar hij vorig jaar won en waar hij recentelijk de 2015 machine getest heeft.

Zullen Pedrosa, Rossi en Lorenzo hem deze keer langer kunnen ophouden dan tien 'luttele' rondjes? Komt de concurrentie werkelijk dichterbij of speelt Marquez met zijn tegenstanders als een kat met een muis? Kunnen de Ducati's voordeel halen aan de relatief veel lange rechte stukken op dit circuit en de voordelen die zij genieten door in de open categorie mee te doen? Zal Leon Camier als vervanger van Hayden zijn eerste GP punten pakken op een circuit dat hij kent en zal De Angelis de race uitrijden of crasht hij?

Zal Marc VDS de Moto2 weer domineren en rijden 'onze jongens' Bryan Schouten en Scott Deroue dit weekend in de punten? Komend weekend zal het beslecht worden en zal op of via de bekende kanalen bekeken worden.

Maandag wordt er getest op het circuit maar niet door iedereen.

Uitzendtijden:

full

full

full


Terugblik op Brno 2013: Klik
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk een race als vorig jaar.
Maar dan net andersom :p
 
Ja gestemd!! Die kerel is niet te stoppen. Enige die hem kan stoppen is hij zelf dmv een fout of schuiver ofzo.
 
10x ja gestemd, nu een keer nee. Ik heb op de een of andere manier een gevoel dat Lorenzo deze gaat winnen, ook al heb ik liever Marquez :)
 
Wij vertekken donderdag naar BRNO.

Ik zal er persoonlijk voor proberen te zorgen dat het geen 11 uit 11 wordt... })

bananenschil.jpg
 
ik zat afgelopen race gewoon Lorenzo en Rossi aan te moedigen, moet niet gekker worden :X
hou er niet van dat een persoon zo dominant is, vooral in dit veld met Rossi, Lorenzo, Pedrosa maar dat irritante klootzakje wint gewoon alles _O-
ik hoop gewoon dat ie een goed pak slaag krijgt van wie dan ook, heb dan ook nee gestemd.!
 
nee, Marquez gaat em niet winnen. En het kampioenschap is na race weer helemaal terug!

O...wacht |(

Pedrosa haalt gemiddeld per race 16.1 punten, Marqeuz 25. Als het zo door gaat is hij na de race in Misano al kampioen met 325 punten :X . Kan ie vroeg op vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Stoner blijft rete gaaf om hem te zien rijden. Maar bij Marquez lijkt het allemaal zoveel makkelijker.
Net of het niets voorsteld.
 
Hoewel het natuurlijk oersaai is dat MM alles wint heb ik toch ja gestemd, gewoon omdat ik het gaaf zou vinden als ie ze allemaal pakt, dan heb je pas echt een record waar niemand overheen kan. Zolang er maar om de kopposities geknokt wordt mag hij ze op het eind gerust winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan