MotoGP Ronde 3 Estoril/Portugal 01-05-2011

Appie is goed bezig met de OP

  • Ja.

    Stemmen: 25 48,1%
  • Nee.

    Stemmen: 5 9,6%
  • Wie?

    Stemmen: 16 30,8%
  • Geen mening.

    Stemmen: 1 1,9%
  • Toppertje :)

    Stemmen: 5 9,6%

  • Totaal aantal stemmers
    52

AppiePappie

MF veteraan
24 jul 2008
8.363
0
Es1.jpg


Circuit info:

Es2.jpg


Introduction:
Situated on the Atlantic coast of Portugal, 28km from capital city Lisbon, the Estoril circuit was used as a MotoGP venue for the first time in 2000. Built in 1972 by Fernanda Pires da Silva the circuit was used mainly for European F2 races in the seventies and after major redevelopment in the early eighties it staged its first Formula 1 Grand Prix in 1984.

One of the trickiest tracks on the GP calendar, Estoril combines long, constant radius corners with heavy braking zones, bumpy straights and a difficult chicane which was added to the back section in 1994. Its geographical position means that weather can be unpredictable, although its generally warm, dry nature makes it a regular choice for pre-season testing sessions.



estoril2.jpg



Circuit Records:


Es3.jpg



Startopstelling 2010:


Es4.jpg



Uitslag 2010:


Es5.jpg



Tijdschema Nederland

Vrijdag

Es6.jpg



Zaterdag

Es7.jpg



Zondag

Es8.jpg



Hier moet je zijn :Y


Es9.jpg



Wat gaat het weer doen?


Es11.jpg




motogp02_0.1_original.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die poll! _O- Maar klasse weer hoor! :) Heb er zin in, vooral weer benieuwd naar Iwema! :)
 
Bij het weerzien van deze
motogp02_0.1_original.jpg


foto vielen de gezichten van Dovi en Rossi me als eerste op... wat zouden ze denken daar _O-

:+

Ik kijk er naar uit! Gelukkig kan ik het op mn Iphone volgen wanneer ik op dat moment in het ziekenhuis zou liggen... het zou zo maar kunnen :P
 
Bij het weerzien van deze [afbeelding]

foto vielen de gezichten van Dovi en Rossi me als eerste op... wat zouden ze denken daar _O-

:+

Ik kijk er naar uit! Gelukkig kan ik het op mn Iphone volgen wanneer ik op dat moment in het ziekenhuis zou liggen... het zou zo maar kunnen :P
FF ophouden nog , doe het dan maandag :Y ;) :+
En ik zal langs de baan op de Iphone het MF in de gaten houden wat het is geworden . :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooie OP appie!

Tja als je de voorgaande jaren bekijkt, is dit lorenzoland, helaas. :P
ik wacht nog even de testen af, benieuwd of Dani er gelijk bij zal zitten.

werd weer eens tijd ook F!@%$# een maand, te lang gewoon te lang.
 
Laatst bewerkt:
:P

Steeds stemmen op de rijder wordt ook een beetje simpel toch :?
Als er andere ideeën zijn hoor ik het graag :)

Maar toch leuk dat er 3 mensen op toppertje hebben geklikt *O*

Ik zeg Rossi op het podium :Y

;) Jou O.P bevat gewoon de juiste informatie :Y

Het enige wat toegevoegd had kunnen worden is dan Dani de race waarschijnlijk gaat winnen... :+
 
Laatst bewerkt:
Ik kon alleen maar op ja stemmen. De eerste de beste optie. _O-
 
Mischien niet helemaal de juiste plek voor mijn vraag maar om er nu een nieuw topic voor open te gooien is ook niks.
Weet iemand al iets over volgend jaar wat betreft het regelement of is daar nog niets over bekent. Heeft iemand het regelement al voor 2012 ? :)

Oh ik zet me geld op Stoner.
 
Laatst bewerkt:
Regen is een gelijkmaker... Dan maakt de motor minder uit en de rijder des te meer. Dus ik ben wel benieuwd eigenlijk. :+

gelijkmaker? het is niks meer dan een loterij hoor.
is juist veel toffer als je de rijders met ongelooflijke snelheid over het circuit ziet jagen ipv glibberen en glijden.

+ in de meeste (lees: meestal) regenraces rijden de toppers uit droog ook wel vooraan.
laten we zo zeggen: een laagvlieger rijdt dan ook niet ineens vooraan.

en ja, ik heb er zeer zeker zin in :)

wordt trouwens wel eens tijd voor een Repsol 123 :P
 
Laatst bewerkt:
Het meest opmerkelijke is nog wel dat de optie "Wie?" al 9x is gebruikt :X

Veel eendagsvliegen hiero.
 
Terug
Bovenaan Onderaan