MotoGP ronde van Argentinië

Een DNF voor Lorenzo? Waren wij ook erg tevreden over ja :+

HHmm... ik denk dat hij daardoor een zwaar seizoen gaat krijgen. Kost m toch een boel puntjes.
Maar ik zie daar toch ook wel het verschil tussen hem en Rossi in, Rossi zag je meerdere malen bewust van zijn lijn gaan op riskante stukken asfalt.

Ben je dan een held of een minder goede rijder als je gewoon door ramt met als gevolg dat je ernaast komt te liggen ?
Ik weet wel welke teambaas tevredener is geweest.

Dat M heeft gewonnen kan ik mee leven, kijkend hoe alles gelopen is.
Zijn winst was terecht, als vind ik het om een aantal acties de laatste seizoenen een (&$^!)$%!%( :X
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of de jaartjes gaan tellen bij Rossi,ik dacht het eerst ook maar ik vind m dit jaar toch weer beter ogen dan vorig jaar.Fysiek kan ie nog makkelijk mee met de jonkies en ervaring telt op dit moment heel veel mee. De kwalificatie s gaan al veel beter dan vorig jaar wat toen net te veel in zijn nadeel werkte.Ik geef hem dit jaar weer veel kans om wereldkampioen te worden en zeker niet minder dan 99 en 93...
Ik ben 10 jaar ouder.
Dus het is eigenlijk nog een jonkie.
Kan nog zeker 5 jaar mee.
 
Marquez is dol op een gevecht op de baan, dat hebben we in 2013, 2014 en 2015 vaak genoeg gezien. 2015 iets minder omdat de Honda het niet toeliet, maar dat terzijde. Gaf aan ook weer genoten te hebben van de close race met Rossi dit weekend. :Y

Marquez kan in Austin goede zaken doen voor zijn titelstrijd: de fouten van vorig jaar heeft hij niet herhaald.

93, 99, 46... Als het maar vóór Valencia beslist is, wat mij betreft. :+

(By the way, die valsheid naar elkaar en/of de coureurs die sommige mensen laten zien... Dat kán gewoon niet jongens. B| )
Zolang hij een gevecht wint heeft hij lol. Zodra hij verliest is het een duivel en kan er niet mee omgaan en gaat streken uithalen. Zoals Assen vorig jaar voor de camera doen alsof je tegen je verlies kan en achter de schermen in protest gaan bij de officials.
 
12472424_10208067282712755_1972509809700845796_n.jpg
 
Voor degenen die geen gezichtjesboek hebben:
En dan ook goed te zien dat het niet zo grappig is, aangezien hij een monteur mee neemt.

Wat een ongelooflijke m*ng**l zeg!
Doet mij een beetje denken aan Cristiaan Albers in de F1, wegrijden met een complete tankinstallatie wapperend achter je wagen...
 
Wat een ongelooflijke m*ng**l zeg!
Doet mij een beetje denken aan Cristiaan Albers in de F1, wegrijden met een complete tankinstallatie wapperend achter je wagen...

Dat was dan ook vrij snel einde carrière :Y
 
Darr kon hij vrij weinig aan doen en is gewoon het risico van verwisslen van motor tijdens de wedstrijd. Dat risico hebben ze zelf aanvaard. Het is gewoon glad daar, hij glijdt over het voorwiel weg.
 
bautista heeft met zn teammanager gesproken, en die zei volgende keer doe je:

12592251_1290594964291180_1008214959521749527_n.jpg
 
Voor degenen die geen gezichtjesboek hebben:
En dan ook goed te zien dat het niet zo grappig is, aangezien hij een monteur mee neemt.

Ik kan er wel om lachen. Helemaal na deze foto.

Toen ik zag had ik al het vermoeden dat hij waarschijnlijk een kort rokje had gespot. Dan krijg je dit soort dingen. :+
 
Laatst bewerkt:

Terug van weg geweest maar meteen op het vertrouwde niveau weer Gerrit!

Ik hoorde trouwens dat de onderhandelingen tussen Lorenzo en Ducati moeizaam verlopen vanwege de eis dat Lorenzo de eerste drie wedstrijden met zijwieltjes zou moeten rijden?
 
Marquez is dol op een gevecht op de baan, dat hebben we in 2013, 2014 en 2015 vaak genoeg gezien. 2015 iets minder omdat de Honda het niet toeliet, maar dat terzijde. Gaf aan ook weer genoten te hebben van de close race met Rossi dit weekend. :Y

Marquez kan in Austin goede zaken doen voor zijn titelstrijd: de fouten van vorig jaar heeft hij niet herhaald.

93, 99, 46... Als het maar vóór Valencia beslist is, wat mij betreft. :+

(By the way, die valsheid naar elkaar en/of de coureurs die sommige mensen laten zien... Dat kán gewoon niet jongens. B| )

Ik vindt het prima. Beter als al dat geneuzel dat ze elkaar zo graag mogen en er weer een leuk spelletje van gaan maken. :r
Sommige hebben zon vijandige sfeer gewoon nodig om goed en scherp te zijn. En het is heus niet van de laatste tijd hoor. Het gaat al vals en hard zolang er geraced wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan