Motogp Sachsenring 2011

Wie tip jij als winnaar???????

  • Lorenzo

    Stemmen: 17 20,2%
  • Spies

    Stemmen: 6 7,1%
  • Stoner

    Stemmen: 27 32,1%
  • Simoncelli

    Stemmen: 18 21,4%
  • Dovizioso

    Stemmen: 3 3,6%
  • Rossi

    Stemmen: 12 14,3%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Abraham

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Het beste commentaar vind ik persoonlijk dat op Eurosport 2 (zend helaas niet alles altijd uit maar wel 125 en Moto 2)
Julian Rider en Toby Moody met ontzettend veel info en HUMOR als er bv iemand een kop groep naderd om dan te zeggen o o o de muziek van Jaws kan weer aan, vind ik fantastisch.
Ik kijk alles op de computer en mis dus Frank die ik WEL altijd goed vond bij RTL

Wijzen is wel onbeleefd he ;)
 
Leuke races, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik voel wat sympathie bij me ontstaan voor Lorenzo...Zoals hij gereden heeft en in de laatste bocht nog even Stoner aftroeft, geweldig!
Gewoon risico's nemen en er vol voor gaan, helemaal top.
:^ Ben geen Lorezo fan, maar dit seizoen door z'n gedrag nog minder een Stoner fan dus vond het heeeuurrrrlijk vertoeven afgelopen zondag. Vind het sowieso wel mooi om te zien dat de wereldkampioen z'n titel verdedigt... Maakt het weer wat spannender allemaal toch? Pedrosa gewoon super gedaan. Wat een held! Jammer dat mijn favourite SuperSic het tempo niet zo kon blijven volgen... Hij komt er nog wel :Y
 
:^ Ben geen Lorezo fan, maar dit seizoen door z'n gedrag nog minder een Stoner fan dus vond het heeeuurrrrlijk vertoeven afgelopen zondag. Vind het sowieso wel mooi om te zien dat de wereldkampioen z'n titel verdedigt... Maakt het weer wat spannender allemaal toch? Pedrosa gewoon super gedaan. Wat een held! Jammer dat mijn favourite SuperSic het tempo niet zo kon blijven volgen... Hij komt er nog wel :Y

Lorenzo gaat vooruit, hij heeft dadelijk 3 fans in NL _O- ;)

Zolang hij zo blijft presteren en minder circus erom heen maakt, kan ik het ook beter waarderen. Alleen die titel van zijn boek, begrijp ik nog steeds niet. Daar maakt hij gewoon geen vrienden mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan