Motogp Sachsenring 2011

Wie tip jij als winnaar???????

  • Lorenzo

    Stemmen: 17 20,2%
  • Spies

    Stemmen: 6 7,1%
  • Stoner

    Stemmen: 27 32,1%
  • Simoncelli

    Stemmen: 18 21,4%
  • Dovizioso

    Stemmen: 3 3,6%
  • Rossi

    Stemmen: 12 14,3%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Abraham

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    84
gave race !!!

stoner toch een klein beetje mentaal te kakken gezet in mijn ogen. het was ook zeker geen vlekeloze laatste ronde van lorenzo, en dan nog die 2de plek er niet uit kunnen slepen. diep respect voor dani, grote klasse !!!
 
Heerlijk race weekend! Marquez for hero *O*
Zo knap van Pedrosa om te winnen!
En hulde aan het spaanse talent Viñales *D
 
Heerlijk race weekend! Marquez for hero *O*
Zo knap van Pedrosa om te winnen!
En hulde aan het spaanse talent Viñales *D

:^

Zoals Marquez buitenom via de curbs inhaalde: :}

En geweldige MotoGP race ook.
 
Lorenzo!!! Ik geniet weer van hem zoals ik deed in de 250cc! Geweldig!!!

Pedrosa :}

Ben benieuwd... Laguna Seca is omgedraaid qua weersomstandigheden zoals het in Europa was de afgelopen 5 races. Het is wel een Pedrosa baantje en uiteraard weten we allemaal nog wat er in 2008 gebeurde *O*
 
Laatst bewerkt:
gave race !!!

stoner toch een klein beetje mentaal te kakken gezet in mijn ogen. het was ook zeker geen vlekeloze laatste ronde van lorenzo, en dan nog die 2de plek er niet uit kunnen slepen. diep respect voor dani, grote klasse !!!

Ja , dat denk ik ook wel. Vooral toen Stoner naar zn achterbandje keek , kreeg ie een mentale klap. _O- _O- _O- _O- `
 
Ja!!! laten we F1 met Motogp vergelijken! :z

Rossi bij Ducati = Schumacher bij Mercedes;
Simoncelli brokkenpiloot of zesde = Hamilton brokkenpiloot of zesde;
Zeurende Australiër op een superieure fiets = zeurende Australiër in een superieure wagen;
Silverstone = Silverstone;
Barcelona = Barcelona;
Sepang = Sepang;
Spanning zit er goed in dit jaar = spanning zit er goed in dit jaar;
ga zo nog maar even door = ga zo nog maar even door.

Tja. Gaat natuurlijk nergens over, racen is racen. :+
 
Lorenzo!!! Ik geniet weer van hem zoals ik deed in de 250cc! Geweldig!!!

Pedrosa :}

Ben benieuwd... Laguna Seca is omgedraaid qua weersomstandigheden zoals het in Europa was de afgelopen 5 races. Het is wel een Pedrosa baantje en uiteraard weten we allemaal nog wat er in 2008 gebeurde *O*

Ja en in 2010.... :X
 
Man off glass was glashard vandaag.

Lorenzo nog net die zeurpiet effe pakken. 8-)

Bautista +1 voor het voor het voorblijven duc's en het lekkerste wijf op de grid. :9
 
Potverdikkie, waar kan ik terugvinden welke muziek ze gebruiken bij de intro's?

Dat is elke race hetzelfde, maar 1 nummertje in het bijzonder trekt mijn aandacht.
En dat is tijdens de compilatie van MotoGP beelden (trainingen, kwalificatie), geweldig gitaarspel... Voor mij extra interessant omdat ik hetzelfde instument bespeel.
Bij de BBC gebruikten ze vandaag in het voorprogramma onder andere Miles Kane - Come Closer. En bij de outro na afloop van de race gebruikten ze een liedje van Black Rebel Motorcycle Club; weet zo even niet meer welke, volgens mij was het Stop.

Vorig jaar gebruikten ze The Stone Roses - Begging You onder de intro van hun programma. Weet niet of dat dit jaar nog steeds zo is, ben nooit op tijd met inschakelen. :P Maar dit is echt een van de lekkerste riffjes ooit.
 
Laatst bewerkt:
Man off glass was glashard vandaag.

Lorenzo nog net die zeurpiet effe pakken. 8-)

Bautista +1 voor het voor het voorblijven duc's en het lekkerste wijf op de grid. :9

Haha, de Suzuki meisjes zijn altijd lekker :Y
 
Haha, de Suzuki meisjes zijn altijd lekker :Y

Zou daar al het geld aan op gaan :P ,want de fietsen krijgen ze niet echt hard aan het lopen :N nog motogp, noch superbike(waar geen cent in geinvensteerd wordt) laat staan dat ze nog mee doen in de supersport :N
 
Zou daar al het geld aan op gaan :P ,want de fietsen krijgen ze niet echt hard aan het lopen :N nog motogp, noch superbike(waar geen cent in geinvensteerd wordt) laat staan dat ze nog mee doen in de supersport :N

:Y

Vorig jaar met Leon Haslam ging het best goed in de WSBK. Maar voor de rest is het inderdaad al jaren dweilen met de kraan open.
 
:Y

Vorig jaar met Leon Haslam ging het best goed in de WSBK. Maar voor de rest is het inderdaad al jaren dweilen met de kraan open.

:Y ,maar wel zonder(of een grijpstuiver)fabriekssteun B| ,
Dat ze alleen nog maar autoos gaan bouwen :)

"born on the racetrack" _O-
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat Suzuki het nog aardig doet in Superbike hoor.
kijk anders eens naar Ten Kate Honda met hun dikke Castrol sponsoring.... :P

Fabrizio doet aardig mee.

en daar komt vandaag nog eens bij dat de solo motogp Suzuki, 2 fabrieks Ducati's achter zich houdt.


gezien de situatie kan niemand daar toch over klagen :)
 
ik vind dat Suzuki het nog aardig doet in Superbike hoor.
kijk anders eens naar Ten Kate Honda met hun dikke Castrol sponsoring.... :P

Fabrizio doet aardig mee.

en daar komt vandaag nog eens bij dat de solo motogp Suzuki, 2 fabrieks Ducati's achter zich houdt.


gezien de situatie kan niemand daar toch over klagen :)

Dankzij Batta en zijn techniekers :Y (jarenlange knowhow van gsxr-en),dat van vandaag : 1 dagssuccesje :? ,we zullen zien
 
Laatst bewerkt:
Als Hopkins volgend jaar maybe terugkomt naar Suzuki krijgen ze er ook weer een goede coureur er bij met veel Suzuki ervaring :Y


Enne ehhhh ,alleen Suzuki knappe dames mee :?
Had Randy z'n prive bunny (lucky f***ng bastard :+ ) niet mee :?
 
Laatst bewerkt:
kopgroep

26+dani+pedrosa_0_original.jpg


Bautista vs Duc's

bautista_original.jpg


prachtig. :}
 
Super race!!

Kijk normaal gesproken altijd live op BBC maar was daar vandaag niet toe in staat, daarom even de Sport 1 versie gedownload. Man wat een ontiegelijk slecht commentaar is daar zeg, ik heb me mateloos lopen irriteren aan dat slappe geneuzel.
Zo dat moest er even uit, volgende week gewoon weer live op de BBC!
 
Laatst bewerkt:
Super race!!

Kijk normaal gesproken altijd live op BBC maar was daar vandaag niet toe in staat, daarom even de Sport 1 versie gedownload. Man wat een ontiegelijk slecht commentaar is daar zeg, ik heb me mateloos lopen irriteren aan dat slappe geneuzel.
Zo dat moest er even uit, volgende week gewoon weer live op de BBC!

BBC is net zoveel geneuzel,alleen in een andere taal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan