Motogp Sachsenring 2011

Wie tip jij als winnaar???????

  • Lorenzo

    Stemmen: 17 20,2%
  • Spies

    Stemmen: 6 7,1%
  • Stoner

    Stemmen: 27 32,1%
  • Simoncelli

    Stemmen: 18 21,4%
  • Dovizioso

    Stemmen: 3 3,6%
  • Rossi

    Stemmen: 12 14,3%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Abraham

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    84
BBC is net zoveel geneuzel,alleen in een andere taal.

dan is in jouw ogen wss alles geneuzel,
ik vind persoonlijk BBC beste coverage hebben. altijd even de grid op vind dat echt wat hebben en geven commetaar met passie en dat mis je zo erg bij nederlands commetaar.
ik heb het nergens beter gezien indergeval.
 
Laatst bewerkt:
dan is in jouw ogen wss alles geneuzel,
ik vind persoonlijk BBC beste coverage hebben. altijd even de grid op vind dat echt wat hebben en geven commetaar met passie en dat mis je zo erg bij nederlands commetaar.
ik heb het nergens beter gezien indergeval.

Nou je kunt veel van Weeink zeggen maar niet dat hij geen passie heeft voor de sport.
hij praat wel een programma van 4 uur aan elkaar :}
 
Nou je kunt veel van Weeink zeggen maar niet dat hij geen passie heeft voor de sport.
hij praat wel een programma van 4 uur aan elkaar :}

Nou idd. Ik heb de 125 en de moto2 gekeken met het commentaar van Weeink en vond het helemaal niet slecht. Hij heeft veel informatie ter beschikking :Y

Ik heb hem op Nederlands staan ivm slecht verstaanbaar engels commentaar op Sport1... :? Dit klink gewoon erg zacht en hierdoor gewoon moeilijk te volgen. De motoGP kijk ik altijd trouw op BBC2 8-)
 
Nou idd. Ik heb de 125 en de moto2 gekeken met het commentaar van Weeink en vond het helemaal niet slecht. Hij heeft veel informatie ter beschikking :Y

Ik heb hem op Nederlands staan ivm slecht verstaanbaar engels commentaar op Sport1... :? Dit klink gewoon erg zacht en hierdoor gewoon moeilijk te volgen. De motoGP kijk ik altijd trouw op BBC2 8-)
Enige vervelende vind ik als er iets gebeurd zegt hij ff o daar gaat ie en dan gaat hij eerst zn verhaal afmaken ;)
 
Laatst bewerkt:
dan is in jouw ogen wss alles geneuzel,
ik vind persoonlijk BBC beste coverage hebben. altijd even de grid op vind dat echt wat hebben en geven commetaar met passie en dat mis je zo erg bij nederlands commetaar.
ik heb het nergens beter gezien indergeval.

exacly
 
Wat een weekend, wat een feest en superraces...
Vannacht om 24:00u teruggekomen, file, file, file en regen.
Maar echt supergenoten, is zeker voor herhaling vatbaar!!! :P

En TT druk...? Daar waren gisteren 200.000 man! en op camping Ankerberg staan 40.000 man, niet te beschrijven.
 
Wat een weekend, wat een feest en superraces...
Vannacht om 24:00u teruggekomen, file, file, file en regen.
Maar echt supergenoten, is zeker voor herhaling vatbaar!!! :P

En TT druk...? Daar waren gisteren 200.000 man! en op camping Ankerberg staan 40.000 man, niet te beschrijven.

op bbc hadden ze het inderdaad over 240000 man over het hele weekend gezien, echt een hoop!
 
Toch wel frappant dat er altijd gezeurd wordt over het commentaar. Persoonlijk vind ik het commentaar op de BBC helemaal niet slecht. Maar heb hier recentelijk al vaker kritiek voorbij zien komen dat het BBC commentaar ook niet meer is wat het geweest is.

Ik zie daar nog steeds passie zoals ze het brengen. En de F1 tijden met commentaar van Murray Walker en John Watson zijn onvergetelijk.

Omdat ik uit coulance van mijn kabelaar, 3 maanden Sport1 heb, heb ik dat gisteren voor het eerst met NL commentaar bekeken en beluisterd: Gewoon sinds een lange tijd alle races (in full hd) kunnen bekijken :}

En het commentaar vond ik wel meevallen. Ok, het is geen BBC, maar op het commentaar kun je altijd wel kritiek hebben. Lul zelf maar eens zo'n race vol. Zul je altijd wel een keer onzin uitkramen.
 
Het beste commentaar vind ik persoonlijk dat op Eurosport 2 (zend helaas niet alles altijd uit maar wel 125 en Moto 2)
Julian Rider en Toby Moody met ontzettend veel info en HUMOR als er bv iemand een kop groep naderd om dan te zeggen o o o de muziek van Jaws kan weer aan, vind ik fantastisch.
Ik kijk alles op de computer en mis dus Frank die ik WEL altijd goed vond bij RTL

 
Laatst bewerkt:
ik ben blij met elk commentaar van wie dan ook..............
Wordt het in ieder geval uitgezonden....had ook anders kunnen zijn :Y :Y :Y :Y
 
Mooie races weer gisteren.

Vinales heeft nog iets meer durf nodig maar is ook niet zo gek
voor een mannetje van 16, wel heel netjes gereden.

Marquez gewoon weer super gereden!!! Nu 3 races op rij gewonnen, Bradl mag
blij zijn dat Marquez er de eerste 4 races niet op kon blijven zitten.

Pedrosa *O* Heeft alles en iedereen weer ff laten zien hoe goed hij gewoon is!!!

Ik heb de 125 en moto2 races gisteren op Sport1 gekeken met engels commentaar. Die gasten vind ik erg goed.

MotoGP kon ik niet live kijken (heb ik wel vaker last van. -O- ) Dus heb ik ´s avonds gekeken en als de Eurosport versie dan toch beschikbaar is dan kijk ik het liefst die.
Blijft voor mij het beste commentaar team dat er is. :)
 
Ik heb nog nooit zo goed commentaar gehoord als op BBC2, de interviews meteen na de race zijn volgens mij ook uniek?
 
Leuke races, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik voel wat sympathie bij me ontstaan voor Lorenzo...Zoals hij gereden heeft en in de laatste bocht nog even Stoner aftroeft, geweldig!
Gewoon risico's nemen en er vol voor gaan, helemaal top.
 
Het beste commentaar vind ik persoonlijk dat op Eurosport 2 (zend helaas niet alles altijd uit maar wel 125 en Moto 2)
Julian Rider en Toby Moody met ontzettend veel info en HUMOR als er bv iemand een kop groep naderd om dan te zeggen o o o de muziek van Jaws kan weer aan, vind ik fantastisch.
Ik kijk alles op de computer en mis dus Frank die ik WEL altijd goed vond bij RTL


kijk en hier kunnen de criticasters eindelijk eens zien met welk materiaal de commentatoren moeten werken!

Balachelijk klein schermpje voor de live timing en een niet veel groter scherm voor de bewegende de beelden! Maak met die twee dingen maar eens een uitzending zonder in eeuhm en aaah en even kijken hoor te vervallen...

Hulde aan Diederick en Frank en alle andere commentatoren! :}

mocht je ooit in de gelegenheid zijn in de persruimte van het circuit in Assen te komen (met een internationale race) kijk dan eens achterin bij de commentaar boxen en oordeel dan nog eens. Ook daar gaat het ongeveer net zoals hier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan