Motogp Sachsenring 2011

Wie tip jij als winnaar???????

  • Lorenzo

    Stemmen: 17 20,2%
  • Spies

    Stemmen: 6 7,1%
  • Stoner

    Stemmen: 27 32,1%
  • Simoncelli

    Stemmen: 18 21,4%
  • Dovizioso

    Stemmen: 3 3,6%
  • Rossi

    Stemmen: 12 14,3%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Abraham

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Zou wel mooi zijn als Lorenzo hier wint,krijgen we tenminste weer een toneelstukje.
Sachsenring is nog geen....

[afbeelding]
Ik hoop en denk dat Rossi hier wel kans maakt tis niet een erg snel circuit.
Dus ook deze keer nog geen .......(zie schilderij) :]
full
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop en denk dat Rossi hier wel kans maakt tis niet een erg snel circuit.
Dus ook deze keer nog geen .......(zie schilderij) :] [afbeelding]

Mooi schilderij weer. :}
We zullen wel zien hoe het gaat het zou wel mooi zijn als Rossi zich eens met de strijd voorin kan bezighouden,hoe meer kandidaten voor het podium hoe leuker.
 
Mooi schilderij weer. :}
We zullen wel zien hoe het gaat het zou wel mooi zijn als Rossi zich eens met de strijd voorin kan bezighouden,hoe meer kandidaten voor het podium hoe leuker.
Eensch.. :Y Ik vind het tijdens sommige motogp races maar een saaie bedoening, helaas. Inherent hieraan hoop ik ook dat Dani weer kan knallen trouwens..
 
Laatst bewerkt:
:} voor Gerrit.

Je begint het steeds beter te doen, de poll komt wel goed.

1 - Lorenzo
2 - Stoner
3 - Pedrosa
4 - Simoncelli
5 - Rossi
6 - Spies
7 - Edwards
8 - Hayden
9 -... ieder ander in willekeurige volgorde :+

Ben een groot Rossi liefhebber maar niet blind voor de problemen dus enige kans op winst zelfs met stromende regen zie ik niet....

Leuk dat er weer op hem gestemd wordt maar ik vind dat een hoog PVV gehalte hebben.
Stemmen zonder serieus te zijn :')
GRAZIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik zie Rossi hier geen schijn van kans maken. Het feit dat ze de dag na de race niet eens gingen testen, terwijl Rossi juist degene is die altijd roept dat testen zo belangrijk is en deze mogelijkheid liet schieten geeft denk ik wel aan hoe het in het Ducati kamp gaat.
 
Ik zie Rossi hier geen schijn van kans maken. Het feit dat ze de dag na de race niet eens gingen testen, terwijl Rossi juist degene is die altijd roept dat testen zo belangrijk is en deze mogelijkheid liet schieten geeft denk ik wel aan hoe het in het Ducati kamp gaat.

yamaha was er ook niet bij :? dus wat je hier wil zeggen klopt voor geen meter.
ik denk juist dat het heel het Ducati kamp heel gemotiveerd is, deze fiets samen met Rossi (en hayden) beter te maken.

voor alsnog zie ik rossi weeral strijden rondom de 4 t/m 6e pelk, tja niet de plekken waar hij thuishoort.
 
Ik zie Rossi hier geen schijn van kans maken. Het feit dat ze de dag na de race niet eens gingen testen, terwijl Rossi juist degene is die altijd roept dat testen zo belangrijk is en deze mogelijkheid liet schieten geeft denk ik wel aan hoe het in het Ducati kamp gaat.

opnaaiert!
 
1. Stoner
2. Dovizioso
3. Pedrosa

Dani nog niet fit genoeg om te vechten met de andere repsollers, wel Repsol 123.
Jorge (helaas voor het WK) gaat onderuit in zijn jacht op stonert.

Rossi P6 ofzo
 
yamaha was er ook niet bij :? dus wat je hier wil zeggen klopt voor geen meter.
ik denk juist dat het heel het Ducati kamp heel gemotiveerd is, deze fiets samen met Rossi (en hayden) beter te maken.

voor alsnog zie ik rossi weeral strijden rondom de 4 t/m 6e pelk, tja niet de plekken waar hij thuishoort.

Nee Yamaha was er niet bij, maar die hebben hun zaakjes heel wat beter voor elkaar! Dus is totaal geen vergelijk! Motivatie heeft niets te maken met dat ze mogelijk wel even het spoor bijster zijn bij Ducati. De testdagen zijn al schaars en veel tijd voor voorbereiding was er niet, zeker niet aangezien Rossi de motor totaal anders wil hebben dan zoals Stoner ermee wist te winnen. De basis bijv. is al zoveel anders dan toen hij naar Yamaha ging, waarbij er ook meer testtijd was.
Dus ben ik erg benieuwd naar de reden dat Ducati het niet nodig vond om de maandag te testen.
Dat zijn de perfecte dagen om te kunnen testen, want ze hebben al het hele weekend gereden, hij kent de baan goed...dus al veel data om op voort te borduren. Als ik me niet vergis is de DP11.1 weer totaal anders dan waar ze het seizoen mee begonnen, dus werk aan de winkel!!

Gezien het feit Rossi geen enkele race mee kon strijden voor de overwinning zie ik hem nu niet zonder getest te hebben ineens verder komen dan weer P4 tot P6. Ik zou het ook graag anders zien, want zoals het nu gaat is echt Rossi-onwaardig!

@TavulliaVale: Wat heeft dit met opnaaien te maken?
Het lijkt hier op dit forum wel eens dat wanneer je een kritische noot over iemand zijn held maakt, je als negatief, opnaaier, stemmingkweker of wat dan ook betiteld wordt.
 
Laatst bewerkt:
Hoop op Simoncelli, we zullen het moeten afwachten. Mooie baan, Sachsenring! Wie herinnert zich de magistrale race van 2006 nog! :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan