MotoGP Seizoen 2007

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Beste M-F'ers,

Zoals de torrentssite racing-underground.com bij velen hier wel bekend is, ben ook ik bezig met het op dvd zetten van het MotoGP seizoen 2008. Prachtig om die races 's avonds of op een regenachtige dag nog is terug te kijken.

Nu kwam in mij het geniale idee op om ook de races van het seizoen 2007 op dvd te gaan zetten. Echter doet zich nu het probleem voor dat de MotoGP races amper meer worden aangeboden en heel langzaam downloaden (het zij zo), maar de 125 en de 250cc zich helemaal niet meer laten downloaden.

Daar ik dat seizoen dolgraag op dvd wil hebben rest mij de vraag of hier M-F'ers zijn die de torrents nog kunnen aanbieden of een andere oplossing weten? :)

Lijkt me echt geweldig om dat seizoen ook op dvd te hebben!

Groeten,

[me="[J]ori[A]"].[/me]

Dat de heren in't zwart en met de hamer hebben besloten dat downloaden illegaal is maakt niet zoveel uit. Als het bij Gregorius Nekschot 3 jaar duurde voor zijn identiteit achterhaald werd, heb ik nog drie jaar tijd om te downloaden. })
 
ff on-topic.

klopt het dat ik hier ergens heb gelezen dat eurosport GEEN gp meer zal uitzenden vanaf 2009 of heb ik dit gewoon gedroomd?
 
ff on-topic.

klopt het dat ik hier ergens heb gelezen dat eurosport GEEN gp meer zal uitzenden vanaf 2009 of heb ik dit gewoon gedroomd?

Gast, moeilijk even zoeken of niet :?

Klikkerdeklik


Dat is toevallig......ik ben ook bezig met het opnemen van seizoen 2008 :)
Maar 2007 kan ik je niet aan helpen.........behalve de race op Assen *O*
 
Laatst bewerkt:
Is er nu echt niemand die seizoen 2007 op dvd heeft staan? :o
Via PB mag ook. :)
 
Nou, met alle alle respect hoor want het is namelijk wel een heel leuk idee van je, maar was 2007 nou niet het allersaaiste seizoen van de afgelopen 10 jaar?

2002-2006 was eigenlijk wel mijn favoriet, afscheid van de 500cc 2takt '( - mega slide's en powerwheely }) - die verschikkelijk dikke 990cc 4taks machines :9~ - gevechten Rossi, Biaggi, Gibernau :} - en natuurlijk het veel mooiere geluid 8-)
 
Nou, met alle alle respect hoor want het is namelijk wel een heel leuk idee van je, maar was 2007 nou niet het allersaaiste seizoen van de afgelopen 10 jaar?

2002-2006 was eigenlijk wel mijn favoriet, afscheid van de 500cc 2takt '( - mega slide's en powerwheely }) - die verschikkelijk dikke 990cc 4taks machines :9~ - gevechten Rossi, Biaggi, Gibernau :} - en natuurlijk het veel mooiere geluid 8-)
:^, ben ik met je eens hoor. *D

Maar de 125cc en de 250cc heb ik wel erg van genoten, dus ik zou ze graag willen hebben. Mocht iemand echter ook andere opeenvolgende jaren op dvd hebben, dan hoor ik het graag. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan