MotoGP: seizoensopener Qatar

Wie gaat er winnen?

  • Ducati

    Stemmen: 7 11,3%
  • Yamaha

    Stemmen: 45 72,6%
  • Honda

    Stemmen: 8 12,9%
  • Suzuki

    Stemmen: 2 3,2%
  • Anders?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
toen ik de nasale zeikstem van vd goordbergh, dacht ik
KUUUUUTTTTTTTTTTTTT
die krijg je er ook weer bij.
 
Lekker commentaar inderdaad, vooral van Kervin Bos. Kijken of Oliveira de top 10 in kan komen in deze 2de sessie.
 
toen ik de nasale zeikstem van vd goordbergh, dacht ik
KUUUUUTTTTTTTTTTTTT
die krijg je er ook weer bij.
:^
Wát een verschil met Iwan en Kervin. Die twee hebben er lol in! Zij vullen elkaar aan in plaats van elkaar in de rede te vallen. Van mij mogen ze ook de GP doen. Zet Diederick -en als het echt moet Patrick- dan maar in de paddock voor inside info.

CdwkSHnW8AAfMzB.jpg


Gister met veel plezier naar Moto3 en Moto2 gekeken. Toen het Brabants weer door de speakers schalde zijn we overgeschakeld naar een BT Sport streampje.
 
Laatst bewerkt:
Omg. Laat wel zien hoe goed dat Red Bull treintje loopt! Zelfde met Leopard trouwens


Weet niet of ik het gemist heb maar wat ik zag is dat het Leopard treintje totaal niet liep.. Ten eerste niemand die het kopwerk wou doen en daarna onbesuisde acties t.o.v. elkaar
 
:^
Wát een verschil met Iwan en Kervin. Die twee hebben er lol in! Zij vullen elkaar aan in plaats van elkaar in de rede te vallen. Van mij mogen ze ook de GP doen. Zet Diederick -en als het echt moet Patrick- dan maar in de paddock voor inside info.

[afbeelding]

Gister met veel plezier naar Moto3 en Moto2 gekeken. Toen het Brabants weer door de speakers schalde zijn we overgeschakeld naar een BT Sport streampje.

Die 2 zijn inderdaad een verademing. Toen ik ze hoorde bij de Superbikes, dacht ik al: die moeten de MotoGp gaan doen. *O*
 
Stomme vraag.

Ik zit zondag in eenofander italiaans dorp.
Op zich leuk. De eerste overwinning van Rossi van dit seizoen vieren met zijn landgenoten :+

Maar kan iemand me zeggen op welke zender ik in Italie de race zou kunnen zien?
Heb waarschijnlijk weer eens een brakke wifi. Stream is dus niet ok.
 
Stomme vraag.

Ik zit zondag in eenofander italiaans dorp.
Op zich leuk. De eerste overwinning van Rossi van dit seizoen vieren met zijn landgenoten :+

Maar kan iemand me zeggen op welke zender ik in Italie de race zou kunnen zien?
Heb waarschijnlijk weer eens een brakke wifi. Stream is dus niet ok.
6 eur heb je een tijdelijk eurosport abbo kan je zo op je telefoon kijken zelfs..
 
6 eur heb je een tijdelijk eurosport abbo kan je zo op je telefoon kijken zelfs..

Een legale stream is alsnog een stream.. ;) Oftewel, zonde van je 6,- als je brak internet hebt.

Sky Italia (every grand prix week live). Cielo (delayed coverage of every race)

MotoGP Gara: GP Qatar (diretta): programmazione | Sky Guida TV


Giovedi' 17
ore 16.00 - MOTO 3 Libere 1
ore 16.55 - MOTO 2 Libere 1
ore 17.55 - MOTO GP Libere 1

ore 19.00 - MOTO 3 Libere 2
ore 19.55 - MOTO 2 Libere 2

Venerdi' 18
ore 16.00 - MOTO GP Libere 2
ore 17.00 - MOTO 3 Libere 3
ore 17.55 - MOTO 2 Libere 3
ore 18.55 - MOTO GP Libere 3

Sabato 19
ore 16.00 - MOTO 3 Qualifiche
ore 16.55 - MOTO 2 Qualifiche
ore 17.55 - MOTO GP Libere 4
ore 18.35 - MOTO GP Qualifiche

Domenica 20
ore 16.00 - MOTO 3 Gara
ore 17.20 - MOTO 2 Gara
ore 19.00 - MOTO GP Gara
 
Laatst bewerkt:
Vind de onderbrekingen van Cementa wel verkeerd getimed,eigenlijk overbodig,en een veel te groot split screen.
Jammer hoewel ze er iets beter uit ziet lijkt het wel(sinds haar gele bikini bekijk ik 't iets anders)
 
Vind de onderbrekingen van Cementa wel verkeerd getimed,eigenlijk overbodig,en een veel te groot split screen.
Jammer hoewel ze er iets beter uit ziet lijkt het wel(sinds haar gele bikini bekijk ik 't iets anders)

_O-

Ik ben haar op Assen een paar keer tegen gekomen. Nou ik kan je zeggen; Tv maakt echt dik :Y
Ze ziet er goed uit hoor :Y
 
Samantha is volgens mij een harstikke tof persoon, begrijpelijk dat ze haar ook een beetje om de looks gepakt hebben, laten we eerlijk zijn mannen en hun ego's voelen zich sneller geneigd voor een interview als er een schone dame dat vraagt als dat een Diederik de Vries voor hun staat. maar ik vind wel dat haar "kennis" vooruit is gegaan en ze zal daar ook steeds beter in worden. ze zal misschien wel beter de interviews achter de pitbox kunnen doen, zij heeft natuurlijk die dikke koptelefoon op maar de geïnterviewde niet natuurlijk, daardoor gisteren ook het moeilijke interview met Steven Bendsneyder.
 
_O-

Ik ben haar op Assen een paar keer tegen gekomen. Nou ik kan je zeggen; Tv maakt echt dik :Y
Ze ziet er goed uit hoor :Y
Een oud collega is met haar op vakantie geweest. Rondreisgroepje paar jaar geleden.
gewoon als one of the guys, kenden elkaar niet.
Hij ligt er nog wakker van. Ze had wel veel aandacht nodig; camerageil. :+

Hij houdt niet van motorsport, maar ik stuur zo nu en dan nog een appie met een trailer of interview van Samantha / Eurosport.
Beetje teasen. _O-
 
Laatst bewerkt:
Samantha is volgens mij een harstikke tof persoon, begrijpelijk dat ze haar ook een beetje om de looks gepakt hebben, laten we eerlijk zijn mannen en hun ego's voelen zich sneller geneigd voor een interview als er een schone dame dat vraagt als dat een Diederik de Vries voor hun staat. maar ik vind wel dat haar "kennis" vooruit is gegaan en ze zal daar ook steeds beter in worden. ze zal misschien wel beter de interviews achter de pitbox kunnen doen, zij heeft natuurlijk die dikke koptelefoon op maar de geïnterviewde niet natuurlijk, daardoor gisteren ook het moeilijke interview met Steven Bendsneyder.

:^

Ze maakt zeker vooruitgang :Y Ik vind sowieso dat heel Eurosport goede stappen maakt omtrent de GP en WSBK :Y

Lijkt me echt een toffe Job. Beetje op de Paddock/pitlane tussen al het geweld.
 
Een oud collega is met haar op vakantie geweest. Rondreisgroepje paar jaar geleden.
gewoon als one of the guys, kenden elkaar niet.
Hij ligt er nog wakker van. Ze had wel veel aandacht nodig; camerageil. :+

Hij houdt niet van motorsport, maar ik stuur zo nu en dan nog een appie met een trailer van Samantha / Eurosport.
Beetje teasen. _O-

_O- :+
 
Een legale stream is alsnog een stream.. ;) Oftewel, zonde van je 6,- als je brak internet hebt.

Sky Italia (every grand prix week live). Cielo (delayed coverage of every race)

MotoGP Gara: GP Qatar (diretta): programmazione | Sky Guida TV


Giovedi' 17
ore 16.00 - MOTO 3 Libere 1
ore 16.55 - MOTO 2 Libere 1
ore 17.55 - MOTO GP Libere 1

ore 19.00 - MOTO 3 Libere 2
ore 19.55 - MOTO 2 Libere 2

Venerdi' 18
ore 16.00 - MOTO GP Libere 2
ore 17.00 - MOTO 3 Libere 3
ore 17.55 - MOTO 2 Libere 3
ore 18.55 - MOTO GP Libere 3

Sabato 19
ore 16.00 - MOTO 3 Qualifiche
ore 16.55 - MOTO 2 Qualifiche
ore 17.55 - MOTO GP Libere 4
ore 18.35 - MOTO GP Qualifiche

Domenica 20
ore 16.00 - MOTO 3 Gara
ore 17.20 - MOTO 2 Gara
ore 19.00 - MOTO GP Gara

Grazie mille!
(hopelijk kan ik een leuke bar vinden. Alleen op hotelkamer is ook maar zo sneu)
 
Grazie mille!
(hopelijk kan ik een leuke bar vinden. Alleen op hotelkamer is ook maar zo sneu)

Ergens in een bar samen met wat italianen juichen voor Rossi, Iannone, Dovi, Petrucci en alle andere italianen :Y :} Lijkt me mooi :Y
 
Ik zie dat Hayden ook weer meedoet :+
Yeah en Abraham. Ik zat er al op te wachten. _O-
Als je nu Johnny Hernandez ziet rijden met die witte kuip en blauwe strookjes. Lijkt wel een beetje op KA.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan