MotoGP: seizoensopener Qatar

Wie gaat er winnen?

  • Ducati

    Stemmen: 7 11,3%
  • Yamaha

    Stemmen: 45 72,6%
  • Honda

    Stemmen: 8 12,9%
  • Suzuki

    Stemmen: 2 3,2%
  • Anders?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62

Mr. McDuc

MF veteraan
25 jul 2006
12.076
506
's-Hertogenbosch
Zozo, zijn er zo weinig GP-kijkers dat ik een topic moet gaan openen ;)

01-qatar_800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik zat ook al te dubben om er eentje te openen.

Hoop op een podium voor Livio en top 10 voor Bo.

In de Motogp zie ik Ducati wel kans maken, maar dat heb ik vaker gedacht afgelopen jaren
 
Haha, ik zat ook al te dubben om er eentje te openen.

Hoop op een podium voor Livio en top 10 voor Bo.

In de Motogp zie ik Ducati wel kans maken, maar dat heb ik vaker gedacht afgelopen jaren


Hoop zelfs dat Bo meekan met een top 5, al weet je het nooit met een recht stuk van meer dan 1 Km ;)
Als ducati wat gaat betekenen dan gok ik meer op de niet fabrieks teams :P

P 1 is gewoon voor Rossi net als vorig jaar
 
Smith heeft z'n eerste tegenvaller van het seizoen al te pakken: geen plek meer voor hem bij Tech3 in 2017.
Rare seizoensopening. _O-

Bradley verklaarde dat hij dit jaar het MotoGP kampioenschap in ging met als doel een fabriekszitje in 2017, maar daarbij wel dat Britse rijders een sponsorprobleem hebben. Maar nu reageert het team/Yamaha daar heel anders op. Exit Bradley.
Al laat Herve nog wel een klein gaatje open. ;) Klikkerdeklik.
 
Laatst bewerkt:
Herve weet: in principe zal hij Smith moeten laten gaan, omdat Yamaha een paar Moto2-talenten onder contract in de coulissen wil zetten. Maar hij weet ook dat-ie zelf resultaten nodig heeft en dat de kans klein is dat beide coureurs aan het eind van het jaar de deur gewezen wordt.

Smith moet Pol blijven verslaan, liefst overtuigend. Dan heeft-ie een kans bij Tech3. Ik vraag me af welk fabrieksteam in hem de toekomst zou zien......!
 
Laatst bewerkt:
Bo op p8 met nog 6min te gaan. Moto3 belooft echt een mooi seizoen te worden. Veel kanshebbers voor de titel en Bo op een fabrieksfiets.
 
Herve weet: in principe zal hij Smith moeten laten gaan, omdat Yamaha een paar Moto2-talenten onder contract in de coulissen wil zetten. Maar hij weet ook dat-ie zelf resultaten nodig heeft en dat de kans klein is dat beide coureurs aan het eind van het jaar de deur gewezen wordt.

Smith moet Pol blijven verslaan, liefst overtuigend. Dan heeft-ie een kans bij Tech3. Ik vraag me af welk fabrieksteam in hem de toekomst zou zien......!
Aprillia :+
 
Bo op p8 met nog 6min te gaan. Moto3 belooft echt een mooi seizoen te worden. Veel kanshebbers voor de titel en Bo op een fabrieksfiets.

Helaas toch wat terug gezakt, maar ik voel mij gewoon trots als nederlander om Bo te zien rijden daar. Daarnaast is het pas de eerste training. Dus ik ben benieuwd wat hij straks in de tweede training kan laten zien.
 
Ik ben benieuwd wat ze bij RW gevonden hebben om Loi in Qatar zo competitive te krijgen.
 
Helaas toch wat terug gezakt, maar ik voel mij gewoon trots als nederlander om Bo te zien rijden daar. Daarnaast is het pas de eerste training. Dus ik ben benieuwd wat hij straks in de tweede training kan laten zien.
WK punten zou al een prima begin zijn. Dit veld is bijzonder competitief.
 
We gaan er weer voor zitten. Honda krijgt 't voorlopig moeilijk.
Agressiefste motorblok in combi met minder verfijnde electronica.
 
Lorenzo zijn beste tijd gezet met soft voor en achter. Rossi voor hard en achter medium, als ik dat goed zag.
Interesant!
 
Bo inmiddels p1. Zullen nog wel wat mensen onderdoor gaan maar wel gaaf om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan