MotoGP - Silverstone

Wat doet thuisvoordeel met Cal Crutchlow?

  • P1-3

    Stemmen: 8 25,8%
  • P4-6

    Stemmen: 9 29,0%
  • P7+

    Stemmen: 0 0,0%
  • Grindbak

    Stemmen: 14 45,2%

  • Totaal aantal stemmers
    31

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.110
2.549
Nijmegen
Veel motorsportfanaten vinden het niet erg om zo nu en dan ook een klein uitstapje te maken naar de "racerij met twee wielen teveel". Echter, buiten de start en finish is het feest vaak slaapverwekkend saai. Voor de race op het legendarische circuit van Spa-Francorchamps is daar iets moois op gevonden.

De zondagmiddag begint met een opwarmer van formaat: de Moto3 begint om 12:20u. Daarna vangt de MotoGP race aan om 14:00u. Kort na de finish van de MotoGP gaat de Formule 1 van start. Eau Rouge, Pouhon en Blanchimont worden prachtig in beeld gebracht, hopelijk met de coureur met hetzelfde startnummer als Marco Melandri op kop.

Zodra iedereen een beetje wegdoezelt, zoals gebruikelijk, komt dé oplossing: overschakelen! Want om 15:30u Nederlandse tijd begint de Moto2, met het Nederlandse RW Racing GP aan de start én met Bo Bendsneyder. Hopelijk volgend jaar als één combinatie, maar nu nog als tegenstanders van elkaar in de strijd om de laatste puntjes.

motogp-vs-formula1-770x470.jpg


Even zonder gekheid: aanstaande zondag dus Moto3, dan éérst MotoGP, daarná pas Moto2, omdat men anders in de knoei raakt met de F1. Dat je 't maar vast weet! :Y

Zaterdag:
13:35 Moto3 QP
15:10 MotoGP QP1/2
16:05 Moto2 QP

Zondag:
12:20u Moto3
14:00u MotoGP
15:30u Moto2
 
Laatst bewerkt:
Crutchlow grindbak. Helemaal in zijn bol door contractverlenging en het thuis wel even willen laten zien wie de man van de UK is.

Al zou podium mooi zijn voor hem, gun het hem wel :)
 
Lorenzo gaat winnen. Zelfs in de regen.
Vriend en vijand blijft hij verassen. :o

Maar eigenlijk denk ik dat Rossi gaat winnen wanneer het zal regenen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo gaat winnen. Zelfs in de regen.
Vriend en vijand blijft hij verassen. :o

Maar eigenlijk denk ik dat Rossi gaat winnen wanneer het zal regenen. :Y


Petruci tip ik , 2015 ook flink aan de stok met Rossi en de finish kwam voor Rossi net op tijd anders had Petruci hem gewonnen.
En stiekem denk ik dat Vinales ook heel sterk zal zijn , hij is gek op Silverstone, 1e GP zege met Suzuki daar.
 
Laatst bewerkt:
Deze Yamaha M1 was toch met regen ook drama? Het is op dit moment net als met Lorenzo alles moet meezitten. Niet te warm,nieuw asfalt,veel grip,geen regen
 
Ik stem op 2 rondjes voor Verstappen. Ja ik weet het, ik ben optimistisch :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan