Super Blackbird
MF veteraan
En dan eindigt dat in een schietpartij als er iemand verliest....Misschien kunnen ze die mannen even achter de PlayStation zetten en dat dan livestreamen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan eindigt dat in een schietpartij als er iemand verliest....Misschien kunnen ze die mannen even achter de PlayStation zetten en dat dan livestreamen...
Die discussie wil ik wel met je aangaan
Het was wel zo.
Nu veel meer vermogen maar toch.....toch.........lastig wat wel kan en niet kan.
Het was wel zo.
Nu veel meer vermogen maar toch.....toch.........lastig wat wel kan en niet kan.
in de jaren 80 reden ze de 500 nog met 40 man in de regen op motoren die zeer giftig op het gas waren zonder traction-controle en op mindere banden en ging het ook goed.
Heel Heel lang geleden stond ik eens aan de ingang bij Francorchamps, waar al weer mensen het circuit verlieten volgens de organisatie was er niks aan de hand maar de mensen die terug kwamen konden melden dat alle toppers staakten, er al strobalen in de fik stonden en je maar beter geen kaarten kon kopen.
Dat bleek de waarheid, onze Frans sprekende buren hadden een paar weken voor de Gp de baan opnieuw geasfalteerd en daar bleek als het zonnetje scheen nogal wat teer uit te komen
brand maar los zou ik zeggen.
het was wel zo dat het goed ging? kijk aub ff terug in de geschiedenis bij hoeveel rijders er toen abrupt een einde is gekomen aan hun carrière.
daarbij de nieuwe generatie 4 takt zijn niks minder giftig als die oude 2 takt machines of verwacht je dat 270 pk bij 17-18 k toeren uit een liter motor er vloeiend uitkomt? er zit niet voor niks zoveel elektronica op , anders kunnen de rijders er helemaal niks mee.
de huidige 4 takten hebben een powerband van misschien wel 4000 rpm of meer de 2 takten toen maar 1000 of 1500 rpm dat bedoel ik met giftig.
No offence maar had dat te maken met het vermogen of de slechte banden ?
Je kan de huidige Motogpracers niet vergelijken met de oude 500cckanonnen.het was wel zo dat het goed ging? kijk aub ff terug in de geschiedenis bij hoeveel rijders er toen abrupt een einde is gekomen aan hun carrière.
daarbij de nieuwe generatie 4 takt zijn niks minder giftig als die oude 2 takt machines of verwacht je dat 270 pk bij 17-18 k toeren uit een liter motor er vloeiend uitkomt? er zit niet voor niks zoveel elektronica op , anders kunnen de rijders er helemaal niks mee.
Een held en goed mens zekerHad m al eens gezien. En dacht even snel doorklikken. Zie ik t stukje waar Mamola een Ferrari weigert en het ipv daarvan geld laat doneren aan save the children.. (en later alsnog een Ferrari krijgt) wat een held
Nou gewoon rijden al is de rivier de Nijl neergestreken over het asfalt.9 sept mag de bsb rijden op silverstone, ben benieuwd wat er tzt gaat gebeuren als het regent
Het letsel wat Tito heeft opgelopen is niet direct te wijten aan de natte conditie van de track, maar net de pech heeft gedaan dat hij geraakt werd door een andere motorfiets.
Door de natte baan komt-ie in de grindbak terecht; door de natte baan komen ook de vijf andere fietsen daar in de grindbak terecht. Da's voor de rijders en de marshals niet te doen. Dat de race niet door kon gaan? Prima, dat is in het MotoGP-tijdperk nog niet voorgekomen, shit happens. Dat de baan in zo'n gruwelijke staat is dat er overal hobbels en plassen vormden? Dat is volgens mij het werkelijke euvel.Het letsel wat Tito heeft opgelopen is niet direct te wijten aan de natte conditie van de track, maar net de pech heeft gedaan dat hij geraakt werd door een andere motorfiets.