MotoGP - Silverstone

Wat doet thuisvoordeel met Cal Crutchlow?

  • P1-3

    Stemmen: 8 25,8%
  • P4-6

    Stemmen: 9 29,0%
  • P7+

    Stemmen: 0 0,0%
  • Grindbak

    Stemmen: 14 45,2%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Boet van Dulmen had destijds verstand van asfalteren, en stelde toen dat er wel vaker olie door het asfalt werd geflikkerd; bedoeling was dat het dan sneller klaar en droog was. wat er zou gebeuren met warm of heet weer, dat laat zich raden....

Klopt, kan me dat interview nog herinneren, paar emmers diesel erdoorheen.
 
Volgens mij rijdt er nog iemand rond in het circus die met een 500 geraced en gewonnen heeft 8-)

Maar zijn geen echte kerels die MotoGP rijders van nu. Kijk naar die Rins, stapt beetje lullig van z'n motor af ipv gewoon vol de airfence in te gaan....maricon :P
 
je kan het 2 takt racen van toen wel vergelijken dat je gas geeft met een aan uit schakelaar.
ik krijg alweer heimwee als ik die film zie. ja ouwe lul he _O-

Zelde al volgend jaar in de MotoE klasse dus. Daar hebben ze ook altijd het volledige vermogen ter beschikking. Je kan alleen niet onder touren komen en dat hij er dan inneens in schiet. Dat was het gevaar bij 2takt, zolang je in de powerband blijft is er niet veel aan de hand
 
De giftigheid van die motoren en de beperkte electronica,(lees : rechterpols) die beschikbaar was.

De huidige generatie heeft veel meer hulpmiddelen tot hun beschikking,ze kunnen zelf rijdende hun mapping,traction control etc aanpassen.
vergeet ook niet : die twee tacten hadden geen verfijnde injectie maar carberateurs erop zitten.
appels met peren,jongentjes met kerels :P :+
Met al die instellingen is het dus een stuk moeilijker geworden, rijders worden universiteit nerds. :+

Gewoon een motor pakken en mee knallen kunnen ze tegenwoordig ook.
Rookies mogen de eerste testen zonder al deze hulpmiddelen rijden en zijn ruim binnen een seconde van de pace.

Een documentaire over twintig, dertig jaar van wat gevechten tussen Rossi/Biaggi/Gibernau en de slides van Stoner/Marquez zullen ook dan tot de verbeelding spreken. :] Valpartijen ook nog steeds trouwens. :X

Maar in het 500 cc tijdperk reden Lawson/Gardner/Rainey/Schwantz/Doohan ook ongelooflijk hard. Echte race aliens. :}
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij rijdt er nog iemand rond in het circus die met een 500 geraced en gewonnen heeft 8-)

Maar zijn geen echte kerels die MotoGP rijders van nu. Kijk naar die Rins, stapt beetje lullig van z'n motor af ipv gewoon vol de airfence in te gaan....maricon :P


En vraagt , zit mijn haar nog goed }) :+ Maak mijn nu al zorgen om de volgende generatie GP rijders. :P Vanwege mijn nagel-manicure kon ik niet goed insturen b.v _O- Cal Crutchlow begint zich ook al vaker te scheren -O-
 
Door de natte baan komt-ie in de grindbak terecht; door de natte baan komen ook de vijf andere fietsen daar in de grindbak terecht. Da's voor de rijders en de marshals niet te doen. Dat de race niet door kon gaan? Prima, dat is in het MotoGP-tijdperk nog niet voorgekomen, shit happens. Dat de baan in zo'n gruwelijke staat is dat er overal hobbels en plassen vormden? Dat is volgens mij het werkelijke euvel.



Misschien is het ook te wijten aan de coureurs zelf. Ik verbaas me er over (zowel in de motorsport als in de autosport) dat er bij gele vlag situaties nog vaak rondetijden en/of sectortijden worden verbeterd door de coureurs.
 
DlrlrnLXoAEJvye.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan